Superkul Svart 17.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2012 i dag prøvde jeg meg på tanken men durafix, var en gedigen skuffelse - mulig jeg hadde for lite varme?? står man kan bruke propan osv men fikk det ikke til så nå må jeg nok få tak i en som sveiser det Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 20.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2012 (redigert) har antagelig fått hjelp til og sveise tanken så det kan begynne og skje noe her har holdt på med huset og ting tar tid - nå er endelig en kortvegg og en langvegg ferdig ,rivd panel isolert ,satt i vinduer og dører + tok taket i høst og i dag rev jeg endelig stilasen det kommer vindfang over trappa så det brekker av låveveggen Redigert 20.Mars.2012 av Jarle B (see edit history) Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 24.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 (redigert) har ikke skjedd så mye men hadde bursdag i dag og fikk ipad så gammern får oppdatert seg litt lastet ned navionics - kjempemorsom sak - da blir det planlegg av dashen så padden blir sentral i midten kanskje det finnes en ramme til flushmontering til padden??? eller lage noe selv Redigert 24.Mars.2012 av Jarle B (see edit history) Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 25.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2012 (redigert) vp v8 og dp drev hvorfor dukker alltid di gode dealene opp når man mangler penger :headbang: Redigert 25.Mars.2012 av Jarle B (see edit history) Prosjekt Draco-2100 Link to post
Porsche Svart 26.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2012 vp v8 og dp drev hvorfor dukker alltid di gode dealene opp når man mangler penger :headbang: Banken har penger... må man så må man Link to post
Superkul Svart 26.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2012 jøss trodde jeg satte og pratet helt for meg selv nja er vel greit og følge planen noenlunde med tanke på salg av skjærgårdsjepen ikke så blir jeg sittende med 2 båter tilslutt er utrolig stille på bruktmarkedet har en golf 4 stv jeg prøver og selge og men det er helt dødt (nesten like dødt som i tråden her hehe) , har ikke lyst på og stampe det til gibort pris heller - hadde bud på 130 på båten men inkl nesten ny boggie henger ble det litt snaut jeg kan vertfall love at når båt og /eller bil går blit det mere spennende tråd har foresten begynt og male litt i dørken men venter med bilder til det er litt helhet Prosjekt Draco-2100 Link to post
pam Svart 26.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2012 Uanset Jarle, så går det jo fremad her aligevel kan jeg se Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere prosjekter Prosjekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. skilsoboats på youtube Link to post
Joda3300 Svart 26.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2012 Eg kan låve deg det er mange som følger med tråden men kanskje ikkje skriver så mye, eg leser tråden hver gang det er komt ny post her i håp om noen nye bilder eller andre intrisange inlegg;) Veldig flott prosjekt, og det blir straks mer liv når du kommer til motor delen og innredning, vasking og maling er ikkje så intrisangt men det er flott å se bilder, da ser man hvor bra det egentlig kan bli ;) Mvh Tom Erik Link to post
ekko Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Vi følger med ja, vær du sikker. Har selv nettop avsluttet vinterprosjektet " ny teakdørk i Draco'n " men har de samme skjevhetene i dørken som du hadde på din, så disse må rettes opp før platene blir lagt inn. Men først må det bli litt mere vårlige temperaturer i lufta. Link to post
Kristian_H Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Men først må det bli litt mere vårlige temperaturer i lufta. Er ikke 23 grader vårlig nok må du vente til juli Link to post
ekko Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Skøyer'n........ ta vekk 2-tallet, så er vi der........brrrrrrrr, gjør som smiley Link to post
Kristian_H Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Du bor tydligvis i feil del av landet, her hadde vi over 20 idag :)) Link to post
Superkul Svart 29.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 I morgen kveld kommer bilder av et vesentlig innkjøp til skuta , veier flerenhundre kilo ....... Så etter en lang kjøretur skal jeg sette meg ned med bilder Og nei det er ikke kalesjen Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 30.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 (redigert) ingen som ble nyskjerrige??? vel nå er motor og drev handlet inn valget var ferskvannskjøling og dp drev fikk vike for sp drev men det kan man evnt gjøre noe med senere - nybyggd i 2008 og maks 150 timer brukt ,papirer og kvitteringer fra motorverkstedet som byggde den- garantert 300+ hk - skal bare gå over litt kosmetisk og litt maling etc sjekke alle foringer og slanger - ta av manifoiler og sjekke generelt- kanskje et dressup kitt med krom og glitter hehe vurderer sandblåsing av drevet så jeg får det strøkent fra begynnelsen av Redigert 30.Mars.2012 av Jarle B (see edit history) Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 Følger prosjektet Hva vil båten gjøre med 300 hk tror du? Link to post
Superkul Svart 30.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 ingen som ble nyskjerrige??? vel nå er motor og drev handlet inn valget var ferskvannskjøling og dp drev fikk vike for sp drev men det kan man evnt gjøre noe med senere - nybyggd i 2008 og maks 150 timer brukt ,papirer og kvitteringer fra motorverkstedet som byggde den- garantert 300+ hk - skal bare gå over litt kosmetisk og litt maling etc sjekke alle foringer og slanger - ta av manifoiler og sjekke generelt- kanskje et dressup kitt med krom og glitter hehe vurderer sandblåsing av drevet så jeg får det strøkent fra begynnelsen av Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 30.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 Ingen peiling blir sikkert skuffet i forhold til skjærgårdsjeppen som nærmer seg 50 knuter men er vel mere opptatt av lyden og kostnadene i.o.m vi skrur selv og ikke minst kan hente varmtvann og varme fra dyret Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 30.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 (redigert) X\. Tror ipadden har tilta fullstendig..... Redigert 30.Mars.2012 av Jarle B (see edit history) Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 Lyden er jo herlig. Jeg og nevøen har en plan om v8 i en Shakespear 16 fot, men vi får se Stå på, det er intressant og følge prosjektet Link to post
alphaman Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 gratis med motor blir det montering fortløpende Link to post
Superkul Svart 30.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 tusen takk for det - ja nå ble det mere liv her blir artig det her - går litt fort frem her i forhold til lommebok og ikkesalg av den andre båten men men Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 30.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 (redigert) gratis med motor blir det montering fortløpende ja om ikke med engang - skal gjøre ferdig motorom og div med motoren men bilder kommer underveis . masse Redigert 30.Mars.2012 av Jarle B (see edit history) Prosjekt Draco-2100 Link to post
Joda3300 Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 Såg den der låg på finn.no.. Kjempe motor det der;) gleder meg til oppussing av motor og oppstart Link to post
Superkul Svart 30.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 stemmer det - i porsgrunn og gjett om jeg var snar med tanke på nybyggd i 2008 + ferskvannkjøling - alt av ledninger pumper inntrumenter osv osv følger han hadde kvitteringer og alt på g så dette virker lovende - knakande koselig kæll og handle med så det gikk noen timer til bare kjøring og en slant i handa så er det bare og vente til den er klar for lessing på henger og en langtur til Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn