Jump to content

prosjekt scand 24 hc


Superkul

Recommended Posts

har antagelig fått hjelp til og sveise tanken så det kan begynne og skje noe her

har holdt på med huset og ting tar tid - nå er endelig en kortvegg og en langvegg ferdig ,rivd panel isolert ,satt i vinduer og dører + tok taket i høst

og i dag rev jeg endelig stilasen

 

imag0472.jpg

det kommer vindfang over trappa så det brekker av låveveggen :giggle:

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

imag0487.jpg

har ikke skjedd så mye men hadde bursdag i dag og fikk ipad så gammern får oppdatert seg litt

lastet ned navionics - kjempemorsom sak - da blir det planlegg av dashen så padden blir sentral i midten

kanskje det finnes en ramme til flushmontering til padden??? eller lage noe selv

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

jøss trodde jeg satte og pratet helt for meg selv :giggle:

nja er vel greit og følge planen noenlunde med tanke på salg av skjærgårdsjepen

ikke så blir jeg sittende med 2 båter tilslutt :giggle: er utrolig stille på bruktmarkedet

har en golf 4 stv jeg prøver og selge og men det er helt dødt (nesten like dødt som i tråden her hehe) , har ikke lyst på og stampe det til gibort pris heller - hadde bud på 130 på båten men inkl nesten ny boggie henger ble det litt snaut

jeg kan vertfall love at når båt og /eller bil går blit det mere spennende tråd

har foresten begynt og male litt i dørken men venter med bilder til det er litt helhet :seeya:

Link to post
Share on other sites

Eg kan låve deg det er mange som følger med tråden men kanskje ikkje skriver så mye, eg leser tråden hver gang det er komt ny post her i håp om noen nye bilder eller andre intrisange inlegg;) Veldig flott prosjekt, og det blir straks mer liv når du kommer til motor delen og innredning, vasking og maling er ikkje så intrisangt men det er flott å se bilder, da ser man hvor bra det egentlig kan bli ;)

 

Mvh Tom Erik

Link to post
Share on other sites

Vi følger med ja, vær du sikker. Har selv nettop avsluttet vinterprosjektet " ny teakdørk i Draco'n " men har de samme skjevhetene i dørken som du hadde på din, så disse må rettes opp før platene blir lagt inn. Men først må det bli litt mere vårlige temperaturer i lufta.:cool:

Link to post
Share on other sites

ingen som ble nyskjerrige??? :giggle:

 

vel nå er motor og drev handlet inn

valget var ferskvannskjøling og dp drev fikk vike for sp drev men det kan man evnt gjøre noe med senere -

nybyggd i 2008 og maks 150 timer brukt ,papirer og kvitteringer fra motorverkstedet som byggde den- garantert 300+ hk :thumbsup: - skal bare gå over litt kosmetisk og litt maling etc

sjekke alle foringer og slanger - ta av manifoiler og sjekke generelt- kanskje et dressup kitt med krom og glitter hehe vurderer sandblåsing av drevet så jeg får det strøkent fra begynnelsen av

 

87_1261448844_xl.jpg

 

amlbilder2010_803.jpg

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

ingen som ble nyskjerrige??? :giggle:

 

vel nå er motor og drev handlet inn

valget var ferskvannskjøling og dp drev fikk vike for sp drev men det kan man evnt gjøre noe med senere -

nybyggd i 2008 og maks 150 timer brukt ,papirer og kvitteringer fra motorverkstedet som byggde den- garantert 300+ hk :thumbsup: - skal bare gå over litt kosmetisk og litt maling etc

sjekke alle foringer og slanger - ta av manifoiler og sjekke generelt- kanskje et dressup kitt med krom og glitter hehe vurderer sandblåsing av drevet så jeg får det strøkent fra begynnelsen av

 

87_1261448844_xl.jpg

 

amlbilder2010_803.jpg

Link to post
Share on other sites

stemmer det - i porsgrunn og gjett om jeg var snar med tanke på nybyggd i 2008 + ferskvannkjøling - alt av ledninger pumper inntrumenter osv osv følger

han hadde kvitteringer og alt på g så dette virker lovende - knakande koselig kæll og handle med

så det gikk noen timer til bare kjøring og en slant i handa så er det bare og vente til den er klar for lessing på henger og en langtur til :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...