Jump to content

Årets båtentusiast 2012, var nominasjon, nå gratulasjonstråd!


Ingar

Recommended Posts

Lagt til 01.01.2013: Avstemningen er avsluttet, gratulerer REM!


 

Kåringen av "Årets båtentusiast" har avsluttet året her på baatplassen, første gang i 2003.
Kriteriet er at vedkommende har utmerket seg som en ekte entusiast, det være seg gjennom fortellinger om båt og sjøliv, reisebeskrivelser, bygge/restaureringsprosjekter etc.
Det er en ren hederspris, vinneren får en spesialutgave av vimpelen og diplom, begge i 2 eksemplarer.


vimpel_entusiast_signatur.gif


Tidligere vinnere:

2003 Lars H.
2004 Poseidon
2005 Skipper Worse
2006 Walter_S
2007 Astor
2008 Hilmar II
2009 roaldbj
2010 Anders Haaby
2011 Svaap


Les dette før du foreslår 'din' kandidat:

Som tittelen sier, dette er kun nominasjon der alle medlemmer kan forslå hvem som bør få prisen.
Selve avstemningen starter 1. Juledag og vinneren kåres på Nyttårsaften.
Dette 1. innlegget i tråden blir oppdatert på de nominerte så vennligst sjekk om 'din' kandidat allerede er nominert.
Det er ikke noe krav om at den nominerte er medlem på baatplassen, men det må være en person som er så profilert at medlemmene kjenner bakgrunnen for nominasjonen.

Tidligere vinnere kan ikke nomineres, samme med undertegnede.


Nominerte, sortert alfabetisk, til og med innlegg nr 31:


A.J.Døske (RS)
adeneo
Amica/Submiss
Bitteliten (stiller etter eget ønske ikke til valg)
DieselDahl
Droll
Eureka
Fargo Lillehamme
Framtia
Geir Hel
havgapet
Hulda
littmild
Magne H
mateco
Mouche (stiller etter eget ønske ikke til valg)
Mulligan
nimba
Pettern1972
REM
Sydvesten
Sæbø
Thorlyn
Tom Rør

Link to post
Share on other sites

Jeg synes jeg stiller nok til valg på andre områder av livet.

Du skal være med i år ! Sånn er det bare ! Man kan ikke melde seg ut av "Norges best kledde" eller "verdens rareste" bare ved å si at man ikke vil være med... Du er en av BP's beste, sånn er det bare ! Få han på lista, Ingar ! Jeg tar skylda... og julinga.. Du får jo bare en ny kul vimpel, Bitteliten..

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er vel på tide å få frem en virkelig båt entusiast på linje med Astor og Lars H. for eksempel. Har hatt mange verdige vinnere men enkelte både vinnere og nominerte er vel strengt tatt mer bp-entusiaster enn båt-entusiaster. Flest innlegg på BP kvalifiserer ikke nødvendigvis til tittelen.

Jeg foreslår derfor Tom rør, som bruker båten stort sett hele året og storkoser seg (tilsynelatende) uansett vær.


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...