Marida Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 hva mener folket om denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=45637479 Den har jeg hatt lyst på en stund Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Det må jo bety at den er bra.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Regina III Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Hvis det viktigste for deg er bobåt funksjoner ville jeg nok sett på denne store klassiske trebåten. Plass, fasiliteter og ikke minst hvordan det føles å være ombord og å bo der er i en helt annen klasse enn de andre båtene som det snakkes om her. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Det er også veldig viktig at jeg enkelt kan ta båten ut på en liten ettermiddagstur.. :-) og da fortrinnsvis alene.. :-) å da blir vel denne trebåten litt stor.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
navid Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 http://www.finn.no/f...nnkode=45637479 "Motorer og gir ble totaloverhalt av aut Volvo verksted i 2007 etter lekk på sjøvannsinntak. Forsikringsjobb." Har motorene vært "under"? Hva da med ledningsopplegg og andre komponenter i motorrommet? Bare lurte......... Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Det er også veldig viktig at jeg enkelt kan ta båten ut på en liten ettermiddagstur.. :-) og da fortrinnsvis alene.. :-) å da blir vel denne trebåten litt stor.. Ikke vær så veldig sikker på det. Å håndtere en stor båt er lettere enn du tror! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Det er veldig gode spørsmål navid.. :-) den har jo også vært til salgs lenge. . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Dette har jo du stor erfaring med ReginaIII. . :-) jeg har kun Nordwesten. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Regina III Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Jada, jeg har stor båt nå, jeg har jo gått opp i størrelse et par ganger, men hver gang har jeg sagt til meg selv at "Duverden, var det sååå enkelt!" Jo større båt dess mer tid har du på deg til finmanøvrering og du blåser ikke så lett avgårde med vinden. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Mulig jeg har litt ærefrykt for store båter. Jeg ser for meg at det må til en del øvelse..for å håndtere to motorer. . :-) på en god måte. Jeg er spent.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Nå er det jo litt forskjell på en 46-foter og en gammel tre-øse på 78 fot da. Er jo enig at større båter med to maskiner er vel så lett å manøvrere, men en 78 fots båt trenger stor plass uansett hvor lett den er å styre. Og med 2x145 så er den tung og få rundt. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Tror nok at 78 fot er mer enn jeg trenger ja.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Når det gjelder Sæbøs innlegg om utsikt fra en Princess, så må jeg jo egentli si meg litt enig. Men vinduene går jo rett over sofaryggen akkurat som i et vanlig hus. (hvertfall i de 4 jeg har hatt) Og jo mer utsikt jo mer innsikt. Du vil vel ikke heller ligge på sofaen hjemme hvis den ligger i vindushøyde? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Er nok litt delt..i synet på innsyn og utsikt. :-) ser P båtene er litt mere lukket for innsyn. Der ser Neptunus ut til å ha mere innsyn. . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Hatt enn prat med selger av P 440. Den har stått med vann til bunmpanna på motorene. Å dette kunne vist dokumenteres. Ikke noe særlig med prisavslag. Alt ordnet opp etter lekasje. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 .. men holder og en åpning for neptunusen. . :-)Husk at du før eller siden skal selge igjen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Det er sant.. men det blir vel vanskelig nesten uansett. Med så store gamle båter.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Ja det er så, men det er mye som klinger bedre enn Neptunus Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Men enig at det er en fin og komplett bobåt :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Vurderer kanskje slik at neptunusen er en bedre bobåt.. mens Princess er mye bedre turbåt.. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
All In Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Eller....hehe http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46428194 Her kan du flytte inn Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Litt kantete utvendig, men der var det lyst og fint på alle måter Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Dette er en båt som er fint oppusset tror jeg. :-) er blitt tipset om denne. Via Im. :-) men setter stor pris på alle gode forslag her.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gabi Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Du kan jo kanskje spørre dine barn om hva de helst vil være med på båttur i også? Viktig å tenke på at de også finner båten fin og kul nok til å være med. P-båtene er vel uansett bankers i så måte. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Jeg har vist min sønn begge båtene. :-) så det er viktig det du sier. Han mener at den P båten er fineste. Men neptunusen er best å bo i. :-) så det er stort sett det samme for han. De andre barna har ikke fått vite så mye enda. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.