All In Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Jeg synes Neptunus var flott. Men litt dyr? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Der er jo fantastisk god plass ombord i den båten. Mye skap plass. Vaskemaskin og oppvaskmaskin. Det er positivt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Dykker Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Neptunus 49 på Rogn. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=45690588&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Burde kanskje ikke legge inn denne, men jeg kom til å tenke på denne tråden da jeg så den. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=43454780 Ja, den koster jo mye, men så får man sertifikatet på kjøpet. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Den..blir for dyr.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Dykker. Den Neptunus.. den er fin. . Å er med i vurdering. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gabi Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Litt for dyr (og litt liten?), men 3 lugarer og ser jo veldig fin ut da! http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?make=2568&sort=1&ref=fas&finnkode=44813081 Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 (redigert) Litt for dyr (og litt liten?), men 3 lugarer og ser jo veldig fin ut da! http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?make=2568&sort=1&ref=fas&finnkode=44813081 HeiI en bobåt må du ha bedre senger enn denne! Og så : jeg blir ikke ferdig med den Neptunusen jeg da. Den er bøs å se på. Greit at den er litt camping med kalesjer bak, men fy for en herlig plass da. Jeg ser for meg deg i den allerede, hehe Redigert 30.Januar.2014 av Kire (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Kire.. det er vi egentlig to om.. :-) håper å høre fra en bank snart.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kire Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Spennende dette her! Blir uansett gøy å følge deg videre i eventuelt valg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Det blir jo en smerte å kvitte seg med Nordwesten. . Men samtidig så håper jeg det ordner seg med ny større båt.. bedre plass til ungene nå på vinteren. . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kire Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Orginal har det på en måte også for meg vært en smerte å selge en båt man blir glad i, men det går alltid forbausende fort over.......... Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Hvis du begynner å nærme deg noe veldig konkret er det sikkert mange her som kan gi gode råd om motortypen, tekniske sjekkpunkter og annet som også kan være verdt å sjekke. Spennende tider da! Det er alltid gøy å se på alle de fine båtene til salgs og drømme. Mye fint der ute! Lykke til videre! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 En bekjent har Neptunus, Hatt i mange år. Veldig fornøyd så vidt eg veit. Såg kjempefin ut den i linken her. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Når jeg tenker på hva båten kommer til å bli brukt mest til...så er jo det bolig. . Å da tror jeg Neptunus utkonkurrerer P 440. . Sæbø .er det samme størrelse som denne på linken? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Husker ikkje om den er over el under 50 fot. Men rett rundt der iaffal Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 I følge han i Bergen skulle det være en identisk til denne som nå er til salgs. . Im sendt til deg Sæbø Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kire Svart 30.Januar.2014 Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Orginal har det på en måte også for meg vært en smerte å selge en båt man blir glad i, men det går alltid forbausende fort over.......... Haha, Orginal faktisk. Det skulle stå: Normalt osv. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2014 Hehe.. noen ganger lager duppedittene våre nye meninger. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 Litt spennende. . Møte med fremmed bank.. ang båtfinans.. å skipsregister og jeg som uteligger. . Ufb.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sjeldenutpå Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 ble innelåst i safen, eller var det fornuft å spore hos banken ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 De måtte sende inn til oslo.. :-) så får vel høre etterhvert. Men det hadde nok vært enklere med en kjedelig leilighet. . På land.. Men håper enda det lar seg gjøre. Men smøre seg med enda litt tålmodighet. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Antilia Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 En bekjent har Neptunus, Hatt i mange år. Veldig fornøyd så vidt eg veit. Såg kjempefin ut den i linken her. Sier meg enig med Sæbø her Bjørn. Du får sikkert prøve bo Neptunus`en en helg. Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 God ide.. må jo hen å inspirere. . Kanskje ta med sovepose. . Å kaffi. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Antilia Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 Absolutt!! du skal jo legge litt i dette, så å kjenne lukta av nytraktet kaffe, sette seg i god kroken og nyte utsikten kan du unne deg. For meg så det ut til at det var innflyttingsklart, Med hvite varer og det hele. Kanskje du kan ta damen ut en tur også å kjenne hvordan dere liker hverandre. Lykke til!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.