Bjørn Løvjomås Svart 10.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2014 Joda.. de bor der fast. Solgte huset å flytta i båten.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
All In Svart 10.Februar.2014 Del på Facebook Svart 10.Februar.2014 All Inn - ser du holder til på Hurum. Det lå en marineTrader 47 eller 49 på Dyno på Sætre for omkring 1 mill i fjor, den ble vel heller ikke solgt. Kjenner du den? Den er i alle fall romslig Den hadde ca 70kvm boplass. Kjempeflott båt. Den lå lenge, men ble solgt. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 10.Februar.2014 Del på Facebook Svart 10.Februar.2014 Men en del av de klassiske storebroene har vært plaget med osmose.... Den guffa Fairline blandet i på midten / slutten av åttitallet harvel gjort noen av Fairline sine årganger lite utsatt for slikt. Men for all del: storebro er staselige båter. Kjenner et par tre stykker med 36 / 40 / 420 utgavene, og to av dem har lagt inn noen hundre tusner de siste årene der også.... Mye på teknisk side skjønner godt hva du mener, er dette de samme karene som jeg kjenner er dette entusiaster som ikke kan annet enn å rose båtene, disse som jeg kjenner har lagt inn mye penger men båtene har blitt topp moderne og fantastiske smykker :) Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 11.Februar.2014 Del på Facebook Svart 11.Februar.2014 (redigert) En storing i tilsynelatende flott forfatning til salgs: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46615317&searchclickthrough=true Bunnsolide motorer, god plass osv. Du kan nok ha det fint ombord i denne. Redigert 11.Februar.2014 av Chiefengineer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 11.Februar.2014 Del på Facebook Svart 11.Februar.2014 En storing i tilsynelatende flott forfatning til salgs: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46615317&searchclickthrough=true Bunnsolide motorer, god plass osv. Du kan nok ha det fint ombord i denne. Og den er så dyr at der må det være mye å gå på. Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46572307&searchclickthrough=true Dette er vel en skikkelig bo/turbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Med badekar! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 12.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Hei. Badekar anser jeg for å være noe oppskrytt. Hvertfall om sommeren. . :-) Nå har det oppstått et lite problem. Jeg har regnet feil på noen av regnestykkene når det gjelder samlet gjeld og arv. Dermed ser det ut som at jeg blir sittende med et lån på ca 200 k . Så nå driver jeg å vrir å vrenger hodet for å finne løsninger på dette. Jeg vil jo gjerne få til en større båt for å kunne få til mere plass til ungene og dermed mere samvær. Men akkurat nå er jeg litt rådløs. . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
All In Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46572307&searchclickthrough=true Dette er vel en skikkelig bo/turbåt? Denne slår jeg et slag for. Satalog hentet inn en slik sist sesong fra Nederland. Mener den kom på 750 ferdig inn. Står i annonsen er at det er bare å gi bud. Da kan du jo gi bud på 200k ned i pris. Og vips ingen lån på den. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 12.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Den mangler ett soverom.. men absolutt en bra båt. Er der muligheter for å gjøre de om til tre kabiner tro? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Du kan vel til og med ha flatseng en plass i en slik båt, vil jeg tro! Du kan jo sove i badekaret, he, he. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 12.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Godt forslag. Jeg nevnte det for sønnen.. :-) I tillegg vil det jo da være enkelt å vekke han.. :-) på med vannet. :-) han var ikke helt enig . Hehe Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Den lå for 690' på finn i høst. Forøvrig var det en kompis av meg som kjøpte denne ny i 1986 og hadde den i over 13 år Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tom Rør Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Der er filosofien til Aker Yachts. Skru opp prisen noen hundre tusen, så kan folk prute halvparten . Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 12.Februar.2014 Del på Facebook Svart 12.Februar.2014 Der er filosofien til Aker Yachts. Skru opp prisen noen hundre tusen, så kan folk prute halvparten . Men det er noe feil med annonsen: Ordet "Kupp" er ikke brukt en eneste gang. Bruken av det ordet er jo første læresetning i Aker Yachts-skolen. :-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Tom Rør Svart 13.Februar.2014 Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 Men det er noe feil med annonsen: Ordet "Kupp" er ikke brukt en eneste gang. Bruken av det ordet er jo første læresetning i Aker Yachts-skolen. :-)Jeg ser det, men OL Tilbud er vel ikke så mye bedre enn kupp vil jeg påstå :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?sort=1&ref=fas&finnkode=46688769 Hva mener folket om denne. Prisen tenker jeg? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 13.Februar.2014 Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 Tenk å kunne montere flatsengen i motorrommet! For eks svigermor, he, he. Flott båt. Svær. Sikkert mulig å få den ned i pris. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
nordan family 27 Svart 13.Februar.2014 Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 Set var vel en slik som jeg nevnte tidligere, men billigere. En klassisk princess 55 er vel fra tid til annen innenfor budsjettet, ser det ligger en med utropspris 1,5 nå. Fairline Forty har 3 kabiner, og du slipper å låne så mye. Lå noen til 800' i fjor, og en av dem ble ikke solgt. Tror jeg sparte på den annonsen Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 Hadde vært fint med en link på fairline :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
nordan family 27 Svart 13.Februar.2014 Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 Finnkode<br />42808756 Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 13.Februar.2014 Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 Selvom jeg vet du ikke liker det må du sjekke 4 sovekabiner:<br />Finnkode 42251771 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 Du er modig Nordan Family. Kommer med ting du vet jeg ikke liker. :-):-) Setter stor pris på hjelp fra deg. Sjekker fairline akkurat nå..så får vi da det vi ikke liker etterpå. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 En seilbåt.. :-) du er jammen modigere en jeg trodde.. :-) Hehe. Uten at dette skal bli en tråd om seil kontra motorbåt, så tror jeg at jeg vil prøve å komme meg med en seiler på tur en gang. Kansje kan det friste. :-) Men det tar vi en annen gang. ;-) Dette er motorbåttråd. :-) Men du skal ha plusspoeng for god hjelp Nordan.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kire Svart 13.Februar.2014 Del på Facebook Svart 13.Februar.2014 http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?sort=1&ref=fas&finnkode=46688769Hva mener folket om denne. Prisen tenker jeg? Åååååå, herlig bobåt. Nå fikk jeg lyst til å bytte selv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.