Bateman Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer og god tur hjemover! Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
dsm Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer og til lykke med ny bolig og båt. Nu har du bragt 3 fotssyken til et nytt nivå, for oss andre :-) Ser frem til hjæmturtråden. Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer Bjørn ! Alt ser ut til a flakse seg.Men,vi handlet mye enklere du og jeg.Jeg tror jeg er ganske skarp når det gjelder å høre hva slag folk jeg har med å gjøre, og inntrykket jeg fikk i den aller første telefonsamtalen var et aller beste.Det er sjelden at førsteinntrykket ikke har stemt med fortsettelsen.Slik har det vært denne gangen også.Hva som kan skje senere med en gammel Volvopenta 60c vet vi ikke,men du vil ikke være ansvarlig om det skulle skje noe mindre bra.Jeg vet at når en kjøper båt med en nesten 30 år gammel diesel ,så må en være forberedt på at ting bokstavelig talt kan skjære seg..Men etter det vi såg på turen til Bergen ser det ikke akkurat ut til at det skjer med det aller første. Jeg har hørt sagt at når en ung mann kjøper en gammel bil av en gammel mann,så går det ikke lang tid motor eller drivverk går dukken.Den gamle mannen hadde kjørt den forsiktig.Her er det en gammel mann som kjøper gammel båt av en ung mann.Det burde være en bedre kombinasjon.Jeg kommer ikke til å kjøre den motoren så lakken blir brunsvidd ! Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer så mye med enighet, handel og ny, stor og flott båt! Virker som du har gått grundig til verks og sjekket så nøye det går! Da ligger alt til rette for problemfri seilas! Gleder meg til å høre hvordan du trives som skipper på denne på vei hjem! Og JA, jeg er missunnelig! Hehe Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Magne A. Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer så mye med flott båt og bolig ! Får nok vurdere det med å ha båt som bolig, det virker som en knallfin tilværelse :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Du får komme nedom Magne, om du passerer Arendal på leting etter båt. Så får du se den nye boligen . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Takk for fine ord Gutek. Må innrømme at jeg ble rørt. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SoBo Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulere så mye med utrolig flott Princesse. Dette er en utrolig romslig og behagelig leilighet. Gleder meg til å følge dere på hjemreisa. God tur når den tid kommer Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
All In Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Fantastisk flott båt. Gratulere. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer med flott båt! Kunne tenke meg en slik, det er nok derfor jeg har lagret annonsen fra Finn for lenge siden... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Sundancer50 Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer med ny båt, veldig gøy tid rundt handelen...:) Sitér dette innlegget Link to post
Båttransport D5L Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulere med flott båt og bolig. Bra du var så nøye med gjennomgangen av princessa og får fikset dette før avreise . Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulere med flott båt Bjørn og i samme slengen gratulere til Gutek med ny båt Så da er det bare å følge med på¨å fortsettelsen på hentetråden Flott at alle parter blir fornøyde med handelen og utrolig flott støtte fra forumvenner som sitter inne med utrolig kompetanse og som stiller opp for hverandre ...........................Det er det som gjør dette foraet unikt syntes jeg .....folk stiller opp for hverandre og gir uvurderlig god hjelp ..... :thumbsup: :thumbsup: Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
primusmotor Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer så mye, gleder meg til hjemreise oppdateringen:-) Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
torbi Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Grattis med kjempe flott skip du har kjøpt, kanskje du må ha på kapteinsuniform med 4 striper på ermen?:-) Ønsker deg lykketil videre med nye skip og hjemreising, eg skal følger godt med. :-) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
VannTro Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Her må en som har har vært opptatt på jobb i Trondheim få henge seg på å gratulere ! Det var et smart trekk å få med mekaniker fra B & M til å se over det maskinelle. Vi som ikke jobber med slikt til vanlig har ikke nubb-sjans til å se det som en mekaniker ser. Ellers må jeg også få gratulere Gutek som eier av Nord West og ønske lykke til med en båt som på alle måter har blitt "testet" og funnet sjødyktig av tidligere eier. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Ocean Queen Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Dette gikk fint Bjørn ! Flott jobba ! Gratulerer med flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 (redigert) Den stolte eier skuer fra sin Princess utover sitt kongerike nå i ettermiddag. Nysmurt,, nysinket og med blankpusset-fikset propell. Humøret var på topp og vi fikk en grundig omvisning i båten. Ser flott ut! Redigert 4.Mars.2014 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Catch22 Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Sier sitt det smilet der, gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer :-)har følt med i begg tråde dine er ikke den som skriver så mye. Men nå måtte jeg, blir litt av en forandring dette:-)flott skute. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer (har fulgt litt med på begge trådene) Er nesten som du kunne stukke innom min første jobb på 10 år (er utføretrygda) som eg snart skal begynne på. Båtbutikk i kopervik noen timer i uka Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
3rik Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Grattis med flott båt og nytt stort hjem! Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer med en skikkelig flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer med flott skute, og lykke til med henteturen! Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer så mye, riktig god tur hjem! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.