Bergen dørk Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Sikkert lurt å bare legge denne diskusjonen død, spør du meg. Fokuset og misjonen i denne tråden har vel vært klar. Noen av oss vil helst ha motorbåt; andre ser store fordeler med seilbåt. Her er det OT. :-) mvh Bergen Dørk Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Hvordan går det Bjørn? Kom du deg avgårde i dag? Ser ikke noen Grethe i godt driv vestover på Marine Traffic... Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Ho er passett Justøya Endelig ble det Bobåt Link to post
REM Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Lagt seg utenfor Kristiansand for natta ser jeg Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Stemmer det. Info ang turen ligger i levere hentetråden. :-) Jeg har snakket med eier av P 460 i stavanger. En hyggelig båtmann. Han vurderer å beholde denne båten selv. Så pruting til mitt nivå var uaktuelt. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
beauty of aqua Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Det var jo synd..men er jo lov og prøve seg. Det er vel ikke mulig og få lånt seg noen kroner ekstra i banken da? Den er jo fire år nyere,så,du får vel lengre nedbetalingstid,slik at de månedlige avdragene kanskje blir det samme? mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Den var fin. Men den er kanskje bra nok den p 440. . Tror jeg. Har strukket strikken langt nok. :-) husk på opprinnelig budsjett var båt til ca 1.2 mill.. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Man finner alltid en båt som er "finere" enn den man har bestemt seg for, men et sted må man si stopp. Lykke til Link to post
Bergen dørk Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Helt enig! mvh Bergen Dørk Link to post
Mariell Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Enig Æ Å. Lett for å strekke den økonomiske strikken litt for langt. Ser at Grethe er på utsiden av Flekkefjord nå, forflytter seg i en hastighet av 16-17kn, noe som vel indikerer at det er lite sjø utpå. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 For å si det sånn minner dette veldig om pinsa for noen år siden. Altså forrige hente tur. Fantastisk føre nå Endelig ble det Bobåt Link to post
Mariell Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Flott Bjørn. Hvor langt planlegger du å gå i dag? MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Vi planlegger Haugesund. . Men det er noe hårete.. men det tar vi i den andre tråden. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
Fishermidas Svart 2.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2014 Dette er vel en perfekt båt ! Finn kode: 46971362 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2014 Den er absolutt noe å merke seg. Så takk for at du deler den. :-) den er jo et godt å rimelig alternativ. Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Prisen på 1, 450.000 er ikke noe å gjøre noe med. De lar heller båten ligge. Det er avgjort..hva mener dere om den prisen. Båten er fin. Alt skal virke og jeg må kjøpe å montere vinsj akter. Endelig ble det Bobåt Link to post
Allan E Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 (redigert) På nettet står jo denne til 1 549 000 så de har jo redusert med ca 100. Så de har jo allerede redusert en del. Redigert 3.Mars.2014 av Allan E (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Stemmer det. Men da må jeg kjøpe vinsj akter å montere den kostnad på ca 35 -40 k Endelig ble det Bobåt Link to post
M/B Nordheim Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Flyttar denne hit eg Tskjei, skrev den 03 Mar 2014 - 08:52: Utrolig spent på hva Bjørn finner ut ang Prinsessen i dag jeg :-) Samma her var ein flott båt å sjå på iallefall, kunne godt budd i den der eg iallefall, fruen nikkar med hovudet her også. Så er det det tekniske då, kryssar fingrar og tær for at det er av god standard og oppgradert på ein ordentleg måte. Blir spennande å høyre korleis fortsettelsen blir. Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Tskjei Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Synes ikke prisen høres ille ut. Men det må jo egentlig det du ser og hva magefølelsen din sier bestemme :-) Link to post
Ocean Queen Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Mener bestemt prisen er ca 2 til 250000 for høy. Kjenner to som kjøpte båt sist år, samme båt. En 94 modell og en 96 modell . prisen på disse var 1180000 og 1250000. 96 modellen hadde også pasarelle. Flotte båter det her !!! Mener bestemt prisene på båt ikke har gått opp enda. Tror selger tar en rå sjanse på å få en bedre pris, nå som du har kommet. Gå sakte til døra bjørn Link to post
sap_2000 Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Prisen på 1, 450.000 er ikke noe å gjøre noe med. De lar heller båten ligge. Det er avgjort..hva mener dere om den prisen. Båten er fin. Alt skal virke og jeg må kjøpe å montere vinsj akter. Ikke glem å prøve båten og sjekke alt teknisk før du forhandler, Bjørn. Vi har jo pratet litt om båt og eier på tlf. Jeg tror de er veldig keene på å få den prisen, men om de kan få det er en annen sak. Nå som du har solgt båten din og kjørt den til bergen kan det hende de tenker at de har deg... Som jeg sa til deg på tlf; en tur hjem til Arendal kan fort lønne seg..... ;-) Mvh. SAP Link to post
Ocean Queen Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Helt enig me du. Link to post
Tom Rør Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Litt rart at de lar en båt bare ligge, hvis markedet ikke ikke vil betale det de forlanger. Båter stiger sjeldent i pris ved å ligge. Hvis jeg skulle selge, hadde jeg stukket finger' n i jorda, og solgt til markedspris. Ikke la deg blende av hvor stor og flott båten er, for da kan man lett betale mer enn nødvendig. Gjorde den tabben da jeg kjøpte den forrige båten. Link to post
Regina III Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Hvis han står på prisen, så er jo prisforskjellen opp til P460 i Sandnes liten. I tillegg sier jo han at han er åpen for bud. Kanskje du kan få den til samme pris? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn