Jump to content

råd og tips oppussing av sollux snekke


jcjohansen

Recommended Posts

bilde

 

 

da var vi ferdig med å legge bekledning nede fra vinduene å ned:)

etter at bildene blei tatt så fikk jeg børsta ut litt skjøter så de er litt mere jevne:)

 

driver fortsatt å leter etter lisser som har blitt nevnt her før i tråden, men har ikke funnet noen. i morra blir det å reinskjære litt. det er litt enklere når det har satt seg litt har jeg erfart.

 

har også fått lagt bekledning inne på do også samt inni pantryen til glass å tallerker:) men kamera gikk tomt for strøm så der kommer det bilder i morra.

 

i morra blir det å starte rundt vinduene, det blir nok kanskje litt enkere med tanke på at det blir mindre stoff å jobbe med, gleder meg nå til det begynner å ta form:)

Link to post
Share on other sites

bilde

 

 

fått tatt en liten økt idag å gjort litt rundt vinduene, men sikkert flere som har vært borti problemet her med at skruer knekker når en skal løsne på detta, det var no jævla dritt. men har fått ut det som satt igjen så skal få kjøpt nye skruer. har kun punkta fast listene rundt vinduene nå for at trekket skal holde seg på plass.

 

så da blir det å ta litt i morra å tenker jeg å fortsette så en blir ferdig:) får har vært en tur på hytta igjen idag å sett over elendigheten etter stormen som var her i sein høsten på hadeland å kunste både brygga mi å nabo båten så blir litt å drive med der til våren også:)

Link to post
Share on other sites

fikk ett tips idag til å lage lisser over skjøtene i skrogtrekket. rive skinnet av på skrogtrekket slik at en bare står igjen med kun skinnet, så har jeg engasjert kjerringa til å sy å legge de inn i en brett å sy de på bakside så den blir ca 2-3cm brei. så kan de limes på til slutt. håper på å få laget noen prøver til helga

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...