Jump to content

råd og tips oppussing av sollux snekke


jcjohansen

Recommended Posts

Eureka: hu også er litt over middels interessert I båt;) så det er ingen problem:)

 

Boble65:) Ja det utrolig mye å velge I, jeg har valgt å ha røde striper bak rygg støtter samt ha en rad stripe ned under trappetrinnet ned til kabinen. De er dimbare så det blir det dimmer. Dette blir led striper med selv kleber teip,men jeg velger å legge dem I en list med blanke deksel foran seg mot beskyttelse. I taket skal jeg ha led spottere på dimmer for å kunne velge belysning styrke sjøl. Nede I benkene ved sofan så blir det 5 små led punkt som vill gi en svak grunn belysning om natta, de er på 1w hver seg.

 

Jeg har bestilt mitt ifra ebay, fant ut at det er en tredje del av prisen. Men som du sier så er det utrolig mye å velge I.

 

Lykke til med arbeidet:)

Redigert av jcjohansen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

De putene blir fine! Har selv kjøpt det samme stoffet til salongen nede i kabinen i min båt. Tror dette stoffet er mer enn bra nok for en sånn salong innendørs. Lite slitasje, og ikke noe vann :) Fint å slippe å måtte betale 900,- meteren for Nirox også ;)

 

Luka ble også bra!

Skvulp Båtforening
Nor Star 290, 2001
Hjemmehavn; Slependen, Bærum

Link to post
Share on other sites

Nidelvesigmund: de blir nok bra;) har ikke så mye kjennskap til batteridrevne lys dessverre. Men sikkert mye fint å velge mellom der å;) ei led stripe på ebay kostet meg ikke mange kronene. Tror det blei 190kr med frakt. Samme type I Norge blei det ca 2000 for.

 

Kaptein thomas:Ja syns det stoffet var veldig behagelig :) Ja ikke sant:) takk for det:)

Link to post
Share on other sites

bilde

 

da var luka på plass, har ikke montert beslaga til hengslene. alt av det blanke skal pusses å få shinet de opp hvis det går så de skinner:) prøve ihvertfall også blir alle listene demontert litt etter litt å lakkert:)

dette er vel det som blir gjort i helga, muligens vi får sydd en pute i morra:)

til helga blir det å rydde opp i plankehauen av den gamle brygga å få sortert ut det som kan brukes hvis det er noe:) så dere får ha en god helg folkens :cheers:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

bilde

 

da var den ferdig formsydd, mangler bare å få sydd inn glidlås, det skjer i morra. da er det bare to puter igjen som er midt putene til senga. dette er ferdig til helga:) blitt litt pause da det tar litt tid å bygge opp brygga igjen før vannet kommer tilbake. så må prioritere litt på begge steder :jollyroger:

Link to post
Share on other sites

bilde

 

da var vinter bekldningen av endelig:) fikk rydda vekk fem svart sekker å ett trillbår lass med søppel etter div ting som har blitt revet ut innefra. så nå er det snart dags for å begynne oppi:) mangler bare gulv å tak nede. å idag kom belysningen i posten fra ebay:)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...