Jump to content

råd og tips oppussing av sollux snekke


jcjohansen

Recommended Posts

bilde

 

fikk ordnet med å skjøte mellom tak platene i den fremre nedre delen av kabinen idag

 

litt usikker på hva jeg gjør over takplatene over mot det andre skinnet rundt vinduene, fant ut idag at byggmakker har akkurat samme farge i maritim akryl med samme fargekode, så lurer litt på å legge det i den sprekken :pray:

Link to post
Share on other sites

bilde

 

blei også litt prøvemontering av ryggstøttene til sofan, de fremre stolpene er montert fast, men stoffet på rygg støttene skal byttes til likt som det blir på sofa putene

 

i morra blir luka foran demontert å trekt om inne istedet for å drive å lime på så keitete plass

Redigert av jcjohansen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

nidelvsigmund der brukte jeg aceton, gikk vel med ca 5l for å få gjort reint hele kabinene nede, å masse papir. husk god maske å go gjennom lufting:) ellers blir det hodepine:)

 

torsen67 takk for det:)¨fant de heller ikke der inne men ringte de å da når jeg kjøpte der hadde de mange i hyllene der. det er to forskjellige str, jeg tok de minste. husk at du må ha forsenket skrue hoder

Link to post
Share on other sites

Hvor får jeg kjøpt aceton? Har brukt denne http://www.biltema.no/no/Bygg/Arbeidsklar-og-verneutstyr/Verneutstyr-for-oyne-orer-og-munn/Beskyttelsesmaske-755-26350/ når jeg har holdt på med to komp i snakka mi. Funka kjempe bra! Merka ikke noe sterk lukt og ingen hodepine. Prøve å puste uten den, men det var rett og slett forferdelig

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...