boble65 Svart 14.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2015 Litt gjort ikveld også ☺ måtte prøve benkeplaten. Ble ikke så ille ☺ kler igjen det elektriske med noen plater så det blir litt finere ☺ Link to post
boble65 Svart 14.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2015 Bryterpanelet til høyre er til lys og til vannpumpe. Bruker bare bryterne. Har lagt opp kurser fra sikringsskapet☺ blir sikkert og ryke noen båtpenger på lamper å slikt.. jaja ☺ Link to post
boble65 Svart 15.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2015 Link to post
boble65 Svart 15.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2015 Litt kveldsarbeide ☺ dashbordet har plass til en 7 el 9 toms kartplotter. Denne skal kunne felles opp når en sitter og kjører og kunne legges ned når en står og kjører. Så må lage noe lurt der når jeg får råd til skikkelig plotter. Ekkolodd skal monteres i taket ☺ begynner og like interiøret i båten ☺ Link to post
SoBo Svart 16.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2015 begynner og like interiøret i båten Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
boble65 Svart 18.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2015 Link to post
boble65 Svart 18.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2015 Link to post
boble65 Svart 18.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2015 Litt søndagskos med rydding i garasjen og litt male arbeide og litt listing i båt☺ var jo ikke noe særlig på TV uansett ? Link to post
boble65 Svart 18.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2015 Ps : skiltet fant jeg på bunnen av bekken atme huset mitt så det er ikke stjælt ? Link to post
boble65 Svart 18.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2015 har listet med teak i nedkant av sittegruppe.? vil ikke skryte av meg selv men i forhold til mørebassene til salgs på nett så begynner denne og se ganske så bra ut ? hadde egentlig lyst og lage dobbelseng her framme men gidder ikke i denne omgang ? Link to post
SoBo Svart 19.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 Bærre lækkert. Skal den teak TV omramminga brukes rundt kartplotteren ? Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
boble65 Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 Hehehe ja det var planen 28toms plotter ? Link to post
boble65 Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 litt utvendig bilde ? har liggende syrefaste rekker fra en Nidelv 28 som skal monteres i baugen. Bare finne en lur måte og feste på ? Link to post
boble65 Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 Link to post
boble65 Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 Rart med det.. er jaggu meg blitt skikkelig glad i båten ? Link to post
boble65 Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 klart for plasting? trangt men det går og har nok temp. Middag først ? Link to post
boble65 Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2015 Fikk plastet sidene ikveld , ble så trøtt så tar resten i morgen. Min 3.tlf så langt i år ramlet i garasjegulvet så i morgen henter jeg min nye dyre CAT tlf som vist nok skal tåle og bli kjørt over med bil? Link to post
Fyrlykten Svart 20.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2015 Fikk plastet sidene ikveld , ble så trøtt så tar resten i morgen. Min 3.tlf så langt i år ramlet i garasjegulvet så i morgen henter jeg min nye dyre CAT tlf som vist nok skal tåle og bli kjørt over med bil Høres ut som det var på tide å få seg en robust telefon ja :giggle: "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
boble65 Svart 20.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2015 ny tlf ? måtte investere i ny superfil også. Black&deckern varte ikke så lenge. Makitaen virker mye mer solid og en kan justere på filvinkelen. Og den er ikke laget av plast slik som B&D. Middag så ut og prøve ? Link to post
boble65 Svart 20.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2015 trenger endel utstyr for og holde på med båt og plasting.. Link to post
SoBo Svart 20.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2015 Godt med litt ordentlig verktøy, når man driver med sådan hobby Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 2.5 timer og 4.5 kg polyester og en god del 600 g duk og endel griseri så er ramma til skyveluken ferdig plastet.. skoene mine sitter fast uansett hvor jeg går ? ser det er pittelitt luft i støpen her og der over knekkene men det får våge seg. Klarte ikke og få rullet det helt bort. Har lagt 2 lag 600 duk over det hele. Den var faktisk mykere og jobbe med en 300g duken jeg hadde. Nå er det en god lang dusj for tur. ? Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Godt med litt ordentlig verktøy, når man driver med sådan hobby ja er greit med litt verktøy. Har ikke det dyreste men noe av det grønne verktøyet til Bosch har vist seg overraskende bra synes jeg. Makita fila funka bra og bråket ikke så mye som B&D sin. Synes noen ganger det kan være ett hærk og få festa støvsugerslangen på diverse verktøy. Bruker industri støvsuger som jeg har laget 5 meter slange på. Har også en flexit vifte med lang slange/ 4tomsrør som jeg bruker som sentralavtrekk når jeg sliper. ☺ Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Det ble ganske så bra om jeg så må si☺ er en utfordring når det er så trangt.. skal slipe rent så smøre topcoat på det hele før jeg lakkerer det☺ så er det bare selve luka og targabøylen igjen ☺ Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn