Jump to content

Tillit til NSSR


bliss X

Hvordan er din tillit til toppledelsen i NSSR?  

467 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Neste nå, er vel store reklamekampanjer, for å gjenoppbygge NSSR som "merkevare".

 

Ny informasjonsvideo for NSSR

 

Ja; så feil kan man altså ta.

 

EDIT: filmen var etter min mening meget, meget bra.

Godt å se at pengene våre ikke går til å betala for dritt i alle fall..

 

Suzuki

Redigert av Suzuki (see edit history)

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Freden har ikke senket seg. Demokraten idag

Leder i Nordland distriktsstyre, Harald Adolfsen bekrefter overfor NRK at flere ledere krever ekstraordinært landsmøte. De fem skal være lederne i Buskerud, Telemark, Rogaland, Trøndelag og Nordland.

Interessant. Nordland distriksstyre har jo hele tiden vært blant de mest lojale til den sittende ledelsen.

 

Edit:

Så på TV at disse 5 lederne har fremmet mistillit til Stangeland og resten av sentralstyret fordi de har sluttet fred med Troms distriktsstyre...!

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Man kan mene så mye man vil om RSSR og dens behandling av ting&tang i selskapet, men èn ting kan de, og det er å stadig overraske :rolleyes: Ikke ofte man hører om sykmeldte og plutselig ikke sykmeldte, avvikling av møte når en som vitterlig fortsatt er generalsekretær stiller på møte etc etc.....

 

Jaja, det blir nok en orden på ting etterhvert :smiley:

Link to post
Share on other sites

Ja ja sa jeg bare :nonod::nonod: Den dama er ikke god

Hun er nok en bedre til å gå på ski enn leder av NSSR....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hun er nok en bedre til å gå på ski enn leder av NSSR....

Hun ble vel respektert atskillig høyere som forsker enn leder for sine ekspedisjoner, særlig etter det tragiske utfallet i den ene av de. Regner med det er hennes ekspedisjoner du sikter til.

 

mvh

 

Barsk II :flag::sailing:

(som nå muligens fornyer Kystpatrulje medlemskapet neste år allikevel, og kanskje til og med melder båten min inn i registeret)

Redigert av Barsk II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Uff, dette er ikke bra. Solås er nå "headline news" på NRK og TV2. Ikke bra for NSSR - eller kanskje det faktisk er bra at NSSR nå tar avstand fra henne?

 

Man skulle nesten beskytte henne mot seg selv. Det spørs om det ikke er dags å bytte ut større deler av ledelsen nå. Men den form for e-post lesing som det antydes i avisartikkelen over er jo graverende umoralsk

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tenk å stille på møte helt uanmeldt.

Tenk å bli bedt om å forlate møtet, men nekte å gjøre det.

Man får tilbud om sluttpakke, men nekter.

Man får tilbud om frivillig permisjon men nekter.

 

Så blir man suspendert. Årsak: E-post-fadesen er tydeligvis større og mer ulovlig enn noensinne.

 

Denne dama ryker garantert på e-postsaken. Det er mitt råtips.

 

Men de andre da? Stangeland innrømmer å ikke ha oversikt over hva som skjer i NSSR og om 2 uker starter rettsaken mot den sparkede distriktssekretæren for Troms/Finnmark.

 

Huff og huff.

 

Det er ikke mer en 2 år siden Redningsselskapet var en harmonisk veldrevet organisasjon med hele Norge i ryggen og økonomisk støtte fra mange store og enda flere små. De har fortsatt stor støtte, men ikke slik som før. Hvor fort er det egentlig mulig å tippe over kanten og ned i steinrøysa med et brukket ben i fallet? Tusenkronersspørsmålet er imidlertid hvordan det kunne skje?

 

Lotus

Redigert av Lotus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...