Jump to content

Seilbåt med bokomfort som White Lady, P440 med rederlugar med ordentlig seng, finnes det?


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Tom Rør skrev 23 minutter siden:

For et smykke👍
Og det er bokomfort som i en villa, med vannbårent varmeanlegg. 

Kikker på den selv. Men må selge en Storebro først...😁😁😁

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Den virker jo bare som den ideelle bobåt😍 Hadde jeg skulle kjøpt ny båt til å bo i i dag hadde den virkelig vært på lista over båter jeg hadde sett ekstra godt på😊 Virker velholdt og har godt med utstyr. Liker hvordan selgeren har spesifisert godt hva båten inneholder, virker som en person med tingene på stell. Noe også bildene viser.

Link to post
Share on other sites

Den store båten var flott. Men desverre for mye planker for meg. Jeg skuler stygt bare jeg ser en bordbit/plankebit komme drivende mot meg :giggle:

 

Den Ds er jeg redd er for liten,  jeg var å kikket oppi en 42 Bavaria, å da ble jeg skremt.  Alt for trangt i de fleste boområder ombord. 

Nå er det planlegging av en lang jentetur, desverre over land denne gangen. Mine foreldre har en bobil stående ved Alicante flyplass.  Den må hjem før vinter. Så jeg har badet i antiback og kledd meg fullt opp med munnbind både foran og bak. Avreise i morgen tidlig. 

Tar ikke sjansen på å stoppe å se på noe båter i Spania denne gangen. Rake vegen hjem. 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

13 hours ago, Bjørn Løvjomås said:

Nå er det planlegging av en lang jentetur, desverre over land denne gangen.


Ved første gjennomlesing skjønte jeg ikke problemet med en «jentetur», men skjønte etterhvert at det var en stavefeil der. :giggle:

 

Husk å skru på AIS, så vi kan følge bobilene ferd gjennom Europa. 

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

4 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

White lady på full fart i franske og spanske bilveien..  er det lov å bruke på land?

 

Jeg vet ikke om det er lov eller ei, men du må nok følge kyslinjen oppover Europa ganske tett for at signalene skal kunne pukkes opp. AIS-mottakerne på land står jo langs kysten.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...