Jump to content

Astor velger seg ny båt med råd og vink.


Astor

Recommended Posts

Etter at Nord Westen er solgt er planen å anskaffe en trawler i str. 35-39 fot. En eldre godt stelt båt lik den jeg selger i kvalitet. Prisklasse rundt 1. mill eller lavere. Jeg har en Grand Banks i tankene og skal se nærmere på denne når den blir satt på vannet en gang i april.

Følger godt med på Finn men tar gjerne i mot tips her i tråden.

 

Mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Etter å ha skumlest denne tråden skal ingen beskylde Astor for å handle på ren impuls. Det er ikke ofte jeg leser om så reflekterte kjøpere.

Gjelder det samme kjøp av mobiltelefoner Astor? (PS: Har nå brukt HDD videokameraet ca 20 timer - beste videokamera jeg har hatt).

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Håper Astor eller andre ikke tar det ille opp at jeg henter opp denne tråden. For meg er dette et av høydepunktene på baatplassen.no så langt. Tør vi håpe på at Astor nok en gang vil la oss leve ut våre båtkjøp - drømmer gjennom sine spennende og velfunderte beretninger og betraktninger? Ut fra det som skjer i "Trawler - tråden" ser det slik ut.

 

Nord West 900 selges

 

Mvh Emil

 

flott annonse, fine bilder og en tilsynelatende grei pris. Salget burde gå greit, det som blir spennende er kjøpet!

Link to post
Share on other sites

Men hvor stor båtplass har du egentlig fått ute i "sandtaket" Astor? Nok til en trawler? :wink:

 

 

Jeg har satt opp noen "betingelser" for ny trawler:

34-39 fot lang.

2 motorer

Pris maks. 1. mill.

Båten skal ikke se for slitt ut. (Setter ikke i gang noen ny renovering igjen) Kun lettere trepussearbeide.

Ikke for mørk og dyster innvendig.

Skal gå inn i en 4.5 meters plass. Ca. 4.20 i lysåpning vil jeg tro.

Og Nord Westen skal selvsagt selges først.

 

Jeg følger nå med på Blocket.se, Finn.no og BåtNet.se

 

(Det hadde vært greit å fulgt dette kjøpet i en og samme tråd. F.eks. denne!) :wink:

Jeg er glad for alle innspill. Dere på BP er fantastiske medhjelpere. Og husk, kritikk er ingen uting når man skal handle båt. :smash:

 

mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Her bør du finne mye som passer!!

 

0001small.jpg

790 000,- DKK for denne eksempelvis..

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Jeg har sittet og sett lnge på denne vikers. Den ser noe slitt ut. Den har vært annonsert i det meste av bruktbåtfora både i Norden og ellers i Europa. Derfor stiller jeg meg spørsmålet hvorfor den ikke er solgt? Jeg har sendt en e-post til megleren av båten uten å ha fått noe svar.

Jeg vet at blått skrog gir meg endel poleringsarbeide med tiden.

Jeg sender Danae Yacht en mail til.

 

mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Ligger en Grand Banks på land på Valløy Båthavns som skal selges - skal se etter prisen i morgen!

 

Jeg har en avtale med eieren av denne GB. Vi var ombord i denne da de lå i Strømstad i fjor sommer. Eieren skal ringe når den kommer på vannet.

 

gb_i_toensberg.jpg

 

mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Var det en litt uvanlig plassering av radaren? Jeg lurer på hvor greit det er å seile med radaren på mens man sitter på overdekket?

 

Dette så særdeles tvilsomt ut. Ikke ville jeg hatt den radaren i gang når jeg var på FB :sweat:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...