Jump to content

Astor velger seg ny båt med råd og vink.


Astor

Recommended Posts

Med solgt båt kan jo denne være noe å kikke på.... fantastisk flott Trawler etter mitt syn som man fint kan bli pensjonist i når den tiden kommer...

19_-1872632696.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er vel bare å selge kåken, er ikke noe grunn til å ha begge deler om man har en slik båt

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Håndtverket er førsteklasses, og Howard Chen er en av Kinas dyktigste industrimagnater, og leverer blant annet møbler for IKEA.

Slik står det i annonsen for Selene. Jeg vil tro det betyr at den kan leveres flatpakket. Bare noen års innsats med sekskantnøkkel, så er den klar for sjøsetting! :wink:

Link to post
Share on other sites

kan det ha noen sammeheng med at Astor har solgt gammelbåten :rolleyes:

Snakka med Astor om fredan , var mye spenning i lufta da . Så vi for se om det er noe nytt på gang , kommer vel noe info fra han ettervært tipper jeg :wink:

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Nord Westen er solgt til et hyggelig ektepar fra Hurum.

Når betalingen er på konto regner jeg båten for solgt og kan overtas.

 

Vi har allerede plukket oss ut en ny båt. Kommer tilbake med det når alt er signert.

 

mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Nord Westen er solgt til et hyggelig ektepar fra Hurum.

Når betalingen er på konto regner jeg båten for solgt og kan overtas.

 

Vi har allerede plukket oss ut en ny båt. Kommer tilbake med det når alt er signert.

 

mvh Astor

 

Heisan Astor, Da kan jeg få kaste meg på og si gratulere med salget. Jeg hadde en sterk misstanke om at dette "ekteparet fra Hurum" kom til å kjøpe NW`n din. Jeg hadde en lang prat med herren i paret på jobben på fredag og regnet med som ganke sikkert at han ville slå til nå i helgen, men sikker kan man jo aldri være. Lurer på om jeg burde be om provisjon for å skryte av Perkinsen :smiley:

 

Lykke til med kjøp av ny båt :flag:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Heisan Astor, Da kan jeg få kaste meg på og si gratulere med salget.

 

Lykke til med kjøp av ny båt :flag:

 

Du er alltid velkommen ombord på en :cheers: .

Jeg venter med å fortelle om nybåten til kjøpet er i boks.

De nye eierne av NW melder seg selvsagt inn her på BP.

 

mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...