Jump to content

De Thrusterløse tar opp nye medlemmer


Herman

Recommended Posts

Må be om at det ses med nådighet til denne ansøkning.

 

Jeg har IKKE noen trøster av noen slag og har aldri hatt i tankene å anskaffe meg en slik heller.

 

La det være sagt med en gang. Da jeg reiste opp å så på min NordWest hadde jeg to å velge i mellom. Til samme pris. Den ene med trøster den andre uten.

 

Hva valgte jeg. Jo den UTEN baugtrøster.

 

Må jeg begrunne dette nærmere?

 

Trøste å bære!!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Tror kanskje vi kan henge oss på her med LOL.

jaja vi har værken vann, sentralfyr, tv, playstation, fast dass, kart plotter eller annen latmansdriit(hadde sikkert ikke sagt dette om jeg hadde hatt penger til å¨kjøpe det, men det har jeg absolutt ikke). Men vi klarer fint å drite i bøtta eller vi har jo en slik portapotti, varmen lager vi med henda eller klær, vann har vi på gamle colaflasker, tv kan vi se når vi er hjemme, papirkart syntes jeg rett og slett er mye morsommere å bruke. Men en ting jeg har er STEREO og autopilot fra forrige århundre en gang som er proffesionell på ror-vrikking.

Link to post
Share on other sites

Å der gikk starten på tankespinnet som vill lede frem til kontrahering av Bitteliten V.

Kjære deg. Det har da startet for lenge, lenge siden. Den som drømmer synder ikke. Også leverer vi tipplappen hver lørdag :yesnod: Men en Windy 46 med ISP hadde nok vørt fint - men da må jeg nok bygge egen båthavn. Med mindre Svenning kan fikse en plass hos seg da.
Link to post
Share on other sites

:yesnod:

Du vil legge merke til vår ankomst. Kun lunken kaffe anbefales. Da blir det ikke brannskader på ømme fingre eller andre edle deler, når alt velter i hekkbølgene, akkompagnert av en kakofoni av tredve baugthrustere; alt innhyllet i deilig, hvit Volvo-røk. :yesnod:

I vår forening kjenner vi kun til lunken kaffe, pulverkaffe. Og jeg skjønner at pappbeger er sikrest, i alle fall kommende sommer. Og plastflasker, også til ankerdrammen. Vi har det vi og, ankerdram altså, men unntaksvis med etikett og omtrent aldri med etikette.

Link to post
Share on other sites

:yesnod:

Du vil legge merke til vår ankomst. Kun lunken kaffe anbefales. Da blir det ikke brannskader på ømme fingre eller andre edle deler, når alt velter i hekkbølgene, akkompagnert av en kakofoni av tredve baugthrustere; alt innhyllet i deilig, hvit Volvo-røk. :yesnod:

 

Det ser ut for meg som om dere ikke har annet og komme med enn denne trusselen om hekksjø :puke:

Og eksos :puke::puke:

:lol::lol::lol:

 

Man har da ankervinsj, måvite. Den symfonisk maskuline raslingen når 30 Bruce ankere drar med seg 30 x 30m kjetting til bunns vil toppe baugthrustere og hekkbølger aldeles fortreffelig

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Ser den andre klubben skryter av trøster (norsk) men de klarer vel ikke og legge til uten :lol:

Trøster er for folk som ikke kan kjøre båt det veit du , hehe (hørt på brygga av di eldre herremenn )Jeg og vil være medlem , hakke bilde av trøster en gang jeg .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

:nono: Nå begynner det å skli ut litt her vel? :confused:

Det blir jo tatt inn medlemmer med både radar ankevinsj og plotter osv...... :wink:

Og en stakkar som var så uheldig å nevne at han hadde en manuell presskanne ombord måtte be pent på sine knær for å bli medlem.

 

Her forlanges en skikkelig forklaring! :wink:

 

Og bare så det er nevnt, banken har ingen aksjer i min "plastikkbåt" MED thruster!

Men så er den ikke så svær heller da. (Båten altså)

 

:lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Har nå lest igjennom alle innleggene og vet med sikkerhet at minst ett par av medlemmene vil bli sparka ut tvert om suzuki kom på inspeksjon!!! Men hva gjør vel det, regner med utkastelse kvalifiserer til dirkte opprykk hos oss virkelig schizofrene i B-gjengen. Der snus det ikke på kronene... og vi får lov av kona...uansett versjon og hårfarge :yesnod:

Link to post
Share on other sites

:nono: Nå begynner det å skli ut litt her vel? :confused:

Det blir jo tatt inn medlemmer med både radar ankevinsj og plotter osv...... :wink:

Og en stakkar som var så uheldig å nevne at han hadde en manuell presskanne ombord måtte be pent på sine knær for å bli medlem.

 

Her forlanges en skikkelig forklaring! :wink:

 

Og bare så det er nevnt, banken har ingen aksjer i min "plastikkbåt" MED thruster!

Men så er den ikke så svær heller da. (Båten altså)

 

:lol::lol:

Stemmerett uten medlemsskap?? :nonod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Men en Windy 46 med ISP hadde nok vørt fint - men da må jeg nok bygge egen båthavn. Med mindre Svenning kan fikse en plass hos seg da.

"Fikse hele båthavnen til deg mener du vel da .... Tror det blir litt vanskelig. :nonod:

 

Til noe helt annet; Jeg skulle hjelpe min gamle mor igår med litt rydding i leiligheten hennes. To tomme bløtkakepappesker skulle komprimeres, jeg la dem på gulvet og skrek "jihaaaa" idet jeg med et elegant sprang hoppet opp på dem. Desverre ble bare "innhoppet" elegant. Falt bakover og brakk høyre håndledd. "Gasshånden". Etter å ha blitt trukket og gipset i går kveld (vannvittig vondt!!), ringte sykehuset i morges og sa at røntgen bildene viste at trekkingen og gipsengen ikke ble helt bra. "Hvis du vil ha beste føling med gasshåndtaket må vi operere" sa de. Selvsagt vil jeg det, så det blir operasjon i morgen. Snakk om flaks!! Snakk om timing!! Tenk om dette hadde skjedd i mai!!

:flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...