Walter_S Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 ....... Er det virkelig slik at alle i forumet foretrekker fotball og derfor ikke har hentet opp igjen denne tråden? Er det bare Eysteind og jeg som har litt sunne interesser? Trodde vi var enige om hva vi mente om denne fotballen jeg... :nono: DERE ER IKKE ALLENE, Batdilla og eysteind! Personlig har jeg aldri skjønt denne hysterien om ei lærkule og 22 voksne menn som beinflyr etter den! Foretrekker båtliv, uansett!! Hilsen, Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
OT-flyktning Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Fotball?? Nei, jeg er mer interessert i koneimport, renhold i Son sentrum, lakking i naturskjønne omgivelser, brannslukking i trange rom osv. Det blir nok båtliv idag også siden det ikke finnes noe mer interssant på våre kanaler . Og 22:30 (?) Sailing World på Eurosport (tror jeg) Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 ...denne hysterien om ei lærkule og 22 voksne menn som beinflyr etter den!Nei, det er rart. Og når de endelig får tak i den, ville jo sunn fornuft tilsi at de tar ballen under armen og beinflyr av banen alt de klarer. Men hva gjør de da? Jo, de sparker den fra seg igjen! Merkelige greier. Hvorfor da ikke gi dem hver sin ball, så slipper ihvertfall alle å løpe så forferdelig hele tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Gode båtvenner, Jeg trodde i min enfoldighet at Norge etterhvert var blitt et så pass rikt land at alle som hadde lyst kunne ha sin egen ball - derfor forstår jeg aldri helt hvorfor så pass mange mann skal springe rundt og slåss om den samme ballen Og når de endelig har fått tak i den, så sparker de den ifra seg igjen..... Nei da er det bedre med båt; har man fått tak i en som er bra, så beholder man den - og skaffer eventuelt flere for å få enda mer båtglede mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Birchwood 320 Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Trodde ikke det fantes så mangen KVALME folk. Våger ikke si mer en det... Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Lars H. Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Heia Norge! Spania leder ved pause, men i 2. omgang tar vi dem! Koneimporten kan sees senere en gang. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sebaldus Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 I dag var det jo faktisk en del båtliv også! Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Jack har delvis skjønt det. Til Strømstad GK, Mjølkerød GK, Fjellbacka GK, Orust og sikkert fler kan en gå fra båten til første tee. Kunne han bare bytte kalesjebåten ut nå så. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Jolla Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Misset dagens episode. Noen som vet om det er reprisesendinger?. Jolla Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Hva om alle oss på denne plassen samlet på videoene vi har filmet eller skal filme, samler disse og presenterer de som en mulig erstatning for Båtliv. Få dette redigert og lagt frem for div. tv produsenter. Vi har en mulighet for å vise det ekte båtlivet. Mener å tro at noen kjenner seg igjen fra dagens program. Men de fleste av oss vet at dette ikke er virkeliheten. Mange av oss har et betydligere utvidet forhold til båtbruken og hvor lang sesongen strekker seg. La oss samle video filmer og redigere disse til noe som vi kan vise her på plassen eller videreføre til media om hva vi mener er rett presentasjon av vår livstil.................... :smiley: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
KOB Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Misset dagens episode. Noen som vet om det er reprisesendinger?.Episoden ligger allerede ute på nettsidene til NRK, se http://www.nrk.no/programmer/tv/batliv/ Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
jada Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Foretrakk fotball i dag, selvfølgelig . Utrolig så mange her som ikke skjønner seg på det. Men jeg må jo innrømme at dagens kamp var en tragikomisk affære. Men var båtliv noe særlig bedre, dere som så det. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Fotball, hva er det? Synes dagnes episode er den beste så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 ....Men var båtliv noe særlig bedre, dere som så det.Ja, enig med Lasse - beste episoden så langt. Fryktet det verste ifbm trebåten som ble satt på vannet og forlatt alene. Var helt sikker på at den lå et sted den ikke burde når han kom tilbake for å se etter båten. Men jammen gikk det bra. Maken til positiv fyr skal man lete lenge etter. Motoren startet ikke, men padle hele veien, det gikk fint. Nøt til og med "båtturen". Denne fyren er det håp for! Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Maken til positiv fyr skal man lete lenge etter. Motoren startet ikke, men padle hele veien, det gikk fint. Nøt til og med "båtturen". Denne fyren er det håp for! Ja - jeg har tillatt meg å nominere ham som "Årets båtentusiast". Sikkert mot reglene - men på den annen side ville jo prisen få mye større oppmerksomhet dersom vi vurderte "eksterne" kandidater også. Med snart 2000 medlemmer kan vi jo sette et visst stempel med en sånn pris? Sitér dette innlegget Link to post
will Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Fotball, hva er det? Synes dagnes episode er den beste så langt. Alt er vel bedre enn det som landslaget med Semb i spissen klarer å prestere!! Håper de nå kan få en trener som vet hva og hvorfor man spiller fotball Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Ja, enig med Lasse - beste episoden så langt. Fryktet det verste ifbm trebåten som ble satt på vannet og forlatt alene. Var helt sikker på at den lå et sted den ikke burde når han kom tilbake for å se etter båten. Men jammen gikk det bra. Maken til positiv fyr skal man lete lenge etter. Motoren startet ikke, men padle hele veien, det gikk fint. Nøt til og med "båtturen". Denne fyren er det håp for!Ja, men la du merke til at han tok med seg batteriet hjem etter å ha testet lensepumpa Spørs hvordan det går. Synes innslagene fra Færdern var morsomme. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Kl. 1955 presis forhalte eg fra stua til kjøkkenet der "båt TV`en" har vinter opplag. Det gjorde uendelig godt. Har ikke gått glipp av et program enda. Godt å ha noe å se frem til i mørke høstkvelder :yesnod: Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Ben Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Det var nok bare et startbatteri, heldigvis. Du kunne nemlig se at lensepumpa gikk da båten fremdeles hang i stroppene, før batteriet ble lastet ombord. Henning kan kanskje mer enn han gir inntrykk av i programmet. Enig, beste til nå Ben Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 19.November.2003 Del på Facebook Svart 19.November.2003 Men båten hans, da? Både Henning og han som har kommentarene i programmet refererte til båten som " snekka "????? For meg ser båten ut som "prototypen" på en eldre klassisk plattgatter! Den er jo platt gatt. Tar jeg feil?? Men greit nok, navnet skjemmer ingen, som min gamle farmor sier. Sitér dette innlegget Link to post
Seilinor Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Kjerringa mi er fotballgal, så det ble fotball i stedet for Båtliv i går kveld. Men i kveld skal jeg kose meg med opptaket !! Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Hei ! Synes ikke dette "Båtliv" programmet var så bra, jeg... Minner ikke så mye om det jeg forbinder med båtliv her på vestlandet ihvertfall! Har ikke sett noen strandhugg på fjerne holmer i havgapet, eller heftige fortøyninger som båt nr 21 i ytterst i rekken på kaien i Haugesund under Sildajazzen... Der kunne man ha fått noe å vise på tv, men statskanalen er vel aldri på de kanter. Har forresten kjøpt meg båt.... TRALLALA....kommer i desember... så nå slipper kaien min å ligge tom lenger... -->ble jo selvfølgelig en Bayliner 2858, da (burde vel bytte nick da...-til "harBayliner" hihi) Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Har forresten kjøpt meg båt.... TRALLALA....kommer i desember. -->ble jo selvfølgelig en Bayliner 2858, daGratulerer! Kunne selv tenkt meg en Bayliner - med fly. MVH Batdilla Som ikke har fly på Sjømannen Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Takker så mye Her er et aldri så lite bilde av gliset... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Her er et aldri så lite bilde av gliset.Se der ja - *misunnelig*. Importert fra US, eller? Bensin? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.