Jump to content

Hekksjø i solnedgang


JonnyBoy

Recommended Posts

flom_vassbotna_feb1.2006_038.jpg

Maken til hekksjø har vel ingen sett,motor 6hk,båt 14fot pioner.Sted,riksvei 17.Tiltider sterk strøm

 

flom_vassbotna_feb1.2006_028.jpg

Brannmannen er jeg

 

flom_vassbotna_feb1.2006_045.jpg

Her på riksvei 17 kan vi kose oss i helgene,ta jolla og henta posten i kassa.Hvem sier at postverket ikke yter service....

Hekksjø etter postkassestativ

 

flom_vassbotna_feb1.2006_044.jpg

Fullmåne og springflo.....

 

flom_vassbotna_feb1.2006_039.jpg

Dårlige forrhold for å tørke klær..

 

Disse bildene ble tatt i feb.-06 under flommen i Namdalen,Høylandet komn.Vannstand 6m over normalen

 

Red.tekst

Redigert av m/s draugen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Her er et lite høstbilde fra et vann på skogen. Hadde tatt med lettbåten til dette vannet slik at jeg kunne fiske litt der og. Det er ikke soloppgang eller solnedgang, men skikkelig bra høstvær, det får holde! Med uttrykket bra høstvær er jo alt relativt, men siden det har regnet i ett strekk i Trøndelag siden slutten av august var dette et av de bedre stundene denne høsten. Båten er en Zodiac 285, og her har den kommet opp i plan med meg og bisken som selvfølgelig ville være med på garnopptrekk.

 

hpim0349.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Innmaten i dette innlegget fjernet jeg fordi jeg kom i skade for å laste det to ganger. Det ble stående nedenfor også, så titt ett innlegg ned, please.

 

Fant ikke i farten noen måte å fjerne selve innlegget på.

Men kan kanskje bruke det til å spørre dem som kan, om hvordan man får fjernet et innlegg man har laget, helt og fullt. Går det an?

 

Hilsen Gompe

Redigert av Gompe (see edit history)

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Link to post
Share on other sites

Har skumma igjennom hele tråden akkurat nå og blitt overbevist om at dette dreier seg om en LIDENSKAP (seilere, dere får ha bavariadiskusjonene deres i fred), men også en IDRETT.

 

Dermed føler man jo behov for REGLER - stil, lengde, utførelse, vanskelighetsgrad osv.

 

Noen forslag:

 

- Størst hekkbølge (bredde, lengde, høyde) i forhold til motorstørrelse.

 

- Størst hekkbølge i forhold til fart.

 

- Vakreste hekkbølge.

 

- Mest sensuelle.

 

- Ulike klasser for deplasement, halvplan, plan.

 

Og alle dere lidenskapsrammede der ute har sikkert mange flere forslag.

 

Det er jo klart at i tillegg til regler, trengs det kvalifiserte dommere. Kom gjerne med forslag til dommerutdanning.

 

Og alle som synes dette ikke er seriøst, har ikke skjønt noenting ...

 

Hilsen Gompe

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Link to post
Share on other sites

... og hvordan får jeg frem visning av foto direkte uten link ????

Du klikker på det andre ikonet som er likens som det ikonet som er i "laste opp bilder" knappen

Så limer du inn linken til bildet ditt.

kjetu sitt bilde

hekksjoe.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Mange fine bilder her, men på mange av bildene er det fælt lite solnedgang! :smiley:

baattur_vaaren_2008_067.jpg

Men her er et bilde med hekksjø OG solnedgang, utenfor Tranøy. :cool:

I bakgrunnen kan dere se Tranøy fyr. Bildet er tatt sist Fredag, på tur fra Bodø til Lyngseidet med rederiets siste nyanskaffelse. :wink:

Redigert av Sjarkens venn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...