M/S Bastard Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Hva type stoff skal dette være i? Vil tro at det rimeligste alternativet er silketrykk, uten at jeg er sikker på dette. Jeg skal sjekke opp uansett da jeg har tenkt og få mesanseil med BP logo for og bruke under treff Sitér dette innlegget Link to post
Bamse 815 Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Blir det konvoy på oss da Bastard fra Holmestrand til Horten. Bamse Sitér dette innlegget Bamse 815 Link to post
M/S Bastard Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Skulle tro det da ja, jobber for harde livet så båten blir ferdig Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Blir det konvoy på oss da Bastard fra Holmestrand til Horten. Bamse Hvis ikke Bastard kjører til Lort og Bamse fra Lort og inn til Horten? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Vil tro at det rimeligste alternativet er silketrykk, uten at jeg er sikker på dette.Jeg skal sjekke opp uansett da jeg har tenkt og få mesanseil med BP logo for og bruke under treff Bra Bastard. Sjekk hvilke alternativer som foreligger. Bør vel være rimelig bra kvalitet, og ikke bli blass og solbleket før stafetten når Moss? Vi avventer. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
mami Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Asker-Slemmestad kan jeg ta Liste Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 (redigert) Et tips må være å kontakte Ottar, RV eller SV eller kanskje Blitz. De pleier å være flinke med bannere Dvs hvor de produseres Redigert 20.September.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
isbjorn Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 selvfølgelig!!! er ikke mer enn ca 120nm, denne turen tar vi ofte hær oppe.... isbjørn: tar den fra Tromsø til Alta.....(var dette alvor?) Denne oppdateres kontinuerlig! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 (redigert) Bra Bastard. Sjekk hvilke alternativer som foreligger. Bør vel være rimelig bra kvalitet, og ikke bli blass og solbleket før stafetten når Moss? Vi avventer. Er ikke mange reklameseil silketrykket tro, jeg mener det. Sjekket kjapt noen leverandørsider, og holdbarhet er 3-5 år Er det noen i bransjen her på forumet? Jeg sjekker litt til uka ang priser og slikt. Hva er passe størrelse? 70 x 50 cm? flagg eller vimpel? Redigert 20.September.2007 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Hva er passe størrelse? 70 x 50 cm?flagg eller vimpel? Tja..? Vimpel blir vel det riktigste? Hør på begge. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
eysteind Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Eg e med i sogn og fjordane, fortrinnsvis nordre del... (florø-selje?) Liste Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Datoer kan påføres senere. Der må være go margin. Ikke alle strekninger er like "snille" og ikke alle båter (min bla.a.) kan gå i all slags vær. Men det veit du helt sikkert Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
JanB Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Her må ein vel berre melda seg: Kan ta fra Bergen og eit stykke nordover. F.eks til Feste (el. lenger nord), via Alverstraumen og Radsundet. Dette blir vel ikkje før til våren, så då skulle eg vel ha fått fart på motoren igjen... Liste Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Geirh Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 Er det mulig og få oppdateringslistene på side 1?? har blitt noe enklere og følge med. Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Vi trenger fortsatt deltagere fra svenskegrensa og oppover i Hvaler/Østfoldregionen. Jeg kan ta en etappe i Fredrikstadregionen Må se og få meg vimpel snart... Liste Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Er det mulig og få oppdateringslistene på side 1?? har blitt noe enklere og følge med. Nei, beklager, da må en endre datoer, og det er ikke et mulig moderatorvalg i Invision. Mulig teknisk har denne mulighet? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
CB. Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Nei, beklager, da må en endre datoer, og det er ikke et mulig moderatorvalg i Invision. Mulig teknisk har denne mulighet? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
OT-flyktning Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Er det mulig og få oppdateringslistene på side 1?? har blitt noe enklere og følge med. Jeg har lovet Astor at jeg tar meg av den nödvenige rydding naar redigeringstiden gaar ut. Men er f t utenlandsk med daarlig tid. Maa vente til uka Andreas - f t München sentrum Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 ..eller konvoy som vi kaller det på sjøen, Bastard. Ja det er en mulighet istedenfor å stykke opp i veldig små etapper. Dette kan absolutt bli aktuellt i Oslofjordområdet. Ikke like aktuellt i Finnmark kanskje? Eller kortesje, det var ordet jeg ikke kom å igår kveld Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Andreas - f t München sentrum Oktoberfest?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Erik Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Kajakk hadde vært fint! Blir sikkert med opp over som følge båt etter at jeg har levert pinnen videre. Vi kunne evnt hatt et BP treff på veien. Haugesund evnt. Har plass i båten om noen (i kajakk) trenger overnatting. Takker for tilbudet, men har vanlig skute å overnatte i hvis det blir treff, men det var bare det at etappen ble så kort, og jeg padler ca samme distanse nesten daglig i sommerhalvåret (Dusavik-sentrum), og det var da tanken slo meg at jeg kunne tatt ettappen på den måten bare for å ha hatt den type båt representert. Men Tungenes - Haugesund, da hopper vi jo bukk over Norges fineste skjærgård, nemlig Ryfylke. Dessuten er vi mange flere båter i regionen, både fra Stavanger, Sandnes , Homersåk (tror jeg?), og sikkert lenger innover også. Er hensikten å ta fine bilder MÅ både Lysefjorden og Rylfylke ellers besøkes når den er i området. Jo, Jeg tenker vi kan dele Ryfylket opp i flere etapper. Så får alle slippe til... Sabeltann har meldt seg ut av forumet tror jeg.. Men vi må kontake ham og få han med.. Jeg hadde faktisk tenkt å arrangere er uoffisielt Bp treff i Ryfylket neste år. Hadde jo genialt og ta det samtidig som stafettpinen var i fylket.. Er Sabeltann utmeldt. Det var trist. Håper han kommer tilbake, kanskje dette kan være en inspirasjon Ja mange etaper må til, evt, Konvoy (mobilt båtplassentreff ) Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
baatsman Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Gunga, Du tar fra Finskegrensen til Svinesund. Bruker ikke så lang tid. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Seilaren Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Er Sabeltann utmeldt. Det var trist. Håper han kommer tilbake, kanskje dette kan være en inspirasjon Ja mange etaper må til, evt, Konvoy (mobilt båtplassentreff ) Erik. Hva med treff og fiskesuppe på helleren i Lysefjord... Så kjører/seiler vi utover ryfylket i Konvoy.. Har Sabeltann sin bruker på Youtube, kan kontakte ham der. (Men han leser sikkert i smug... ) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Gunga Din Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Gunga, Du tar fra Finskegrensen til Svinesund. Bruker ikke så lang tid. tenkte jag kunne ta Marstrand-Mandal....ser ikke varför ni skall in i 'viken' o rota Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jawik Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 (redigert) Stiller for ruten Måløy mot Ålesund. Plukker gjerne opp lenger sør i Sogn. Dere som oppholder dere mellom Stadt og Ålesund og videre nordover, bør komme på banen nå og melde deres interesse for dette. Ingen tidspunkt er fastlagt pr. dags dato. Kommer nok senere. Geirh er jo på banen nå og jeg har en annen i minne som jeg skal vekke opp når jeg er tilbake i Norge. Dersom noen ønsker å følge i konvoi rundt Stadt er jo muligheten tilstedet. Meld din interesse nå slik at vi kan få oversikt. Skulle det vise seg at du ikke kan stille, når behovet er der, kan vi nok få noen andre til å steppe inn på ditt strekk. Uansett kom igjen og meld dere så vi får en oversikt. Send IM til meg og jeg formidler dette videre dersom ikke andre har lyst til å ta jobben med å koordinere vårt fylke Møre og Romsdal. Sogningene kommer nok på banen snart de også. mvh jawik ft London. Sorry. Fant også "eysteind" og "Leidulf" fint strek sør og nord for Hareid. Noen flere ? Redigert 21.September.2007 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.