Jump to content

Baatplassen-konvoien 2008


Bützfleth

Recommended Posts

Vi er enda i forberedelsesprosessen til konvoien.

 

Kan noen forsøke å lage et forslag til en oblat/klistremerke som har flg. elemtenter:

 

BP-logo

Deltagerbåt

Baatplassenkonvoien 2008

 

Ser for meg en rund oblat som ikke ta alt for stor plass.

Men dette er kun mitt forslag.

 

Skulle gjerne ha føyd til Halden - Kirkenes. Men jeg er redd for at det kan bli vanskelig å nå helt opp.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Videreutvikla Leidulf sin litt...

 

Her er det to fargealternativ:

 

Same fargar som Leidulf sin.

baatplassen_oblat_test_1.gif

 

 

Same fargar som BP-banneren har på skjermen min.

baatplassen_oblat_test_2.gif

 

 

Kan videreutvikle begge desse endå meir viss det er ønskeleg, hadde det gjordt seg med ei rame rundt sånn som denne har?

 

Har sjølvsagt betre oppløysing til begge to viss de vil bruke nokon av desse. Viss nokon andre vil "fikse" litt vidare på eit av desse forslaga så har eg også bileta i ukomprimert .psd (photoshop) format med "layers", så berre send ein IM viss nokon har lyst å prøve seg.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Ehh...

 

Var det bare for å provosere..? :lol:

Runde merker passer kansje i båter med vinsjerm ol. Men hvor i alle dager skal jeg få plass til det på en seilbåt.....?

 

Lagt til; Det jo jo ann å feste dem på masten forresten..

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Var det bare for å provosere..? :lol:

Var ikkje meint for å provosere, nei. Og ærleg talt så kan eg ikkje skjønne at du skal ha problem med å plassere eit slikt klistremerke uansett fasong. Kva storleik dei skal trykkast i veit eg ikkje, det er det Astor som styrer med, men når han skriv "Ser for meg en rund oblat som ikke ta alt for stor plass", så går eg ut i frå at det vert ein oblat som ikkje tar så altfor stor plass. Og du som har 10 fot lengre båt en meg bør iallfall ikkje ha noko problem med å plassere noko slikt sjølv om du har båt med laken :smash:

 

Provosert no :wink: ?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Trangsynte store/småonger... :lol:

 

Et rundt merke vil ikke passe naturlig inn noen plass på en båt uten vindsjerm. Jeg kan ha merket i riggen. Og da er det bedre med rundt enn firkantet.

 

Men i vinduet sleipner :eek: . Er ikke de små nok fra før? Dessuten kan jeg jo ikke ha merket på siden..

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Sætre båtforening har oblater påklistret alle båtene i havna for å vise at de har betalt årsavgift. Disse er runde og er fastet på alle seil og motorbåtene i havna. Ingen har så langt hatt problemer om det er rundt.

 

Når vi har kommet over på nyåret tar vi en avstemning hvilket merke vi går for. :wink:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Synes det er lite med forslag om hva som skal skje vist ikke flere melder seg på nord for Kristiansund :confused:

Blir det nødvendig og starte så langt nord som det er deltakere og gå sørover for og få det til??Det virker litt dumt vist det skulle stoppe mitt i Trondheimsleia på tur nordover.

Ja jeg har nevnt dette noen ganger tidligere i tråden, om at folk nord for meg og kr.sund samt evt om det noen inni fjordene her.. Meen så langt er det vært lite action ja.

Nei vi får møtes inni langøysundet etter at jeg har spist middag og kjøre til byn og levere pinnen på hurtigruta kl1700, og gå en tur på brasseriet etterpå, og ta en cognac og kaffe.

Nei svarten meld dere møringer!! og resten av landet nordover.

Link to post
Share on other sites

Enig med `KenBjork`, syntes det ser unektelig litt svart ut fra Midt Norge og nordover til Finnmark. Syntes det ville være litt "trist", hvis vi måtte ty til "Hurtigruta". Som `ASTOR` nevnte tidligere i tråden, vil dette bli evaluert på nyåret. Håper det melder seg fler i løpet av vinteren. :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...