Jump to content

Vårtegn i dag..........

Ficher

Recommended Posts

Vårtegn og vårtegn fru blom.... Her sner det og har gjort det siden i går. Det er spådd mer sne i morgen og utover neste uke.

Dette legger seg som glava over isen for å hindre at den skal ha sjans til å smelte innen påsken starter....

... Utsikten for påskeferie utenfor bobleannlegget blir dårligere og dårligere for hver dag her nå, så jeg vurderer å gå inn i en dyp depresjon. Påske i båten blir det uansett... dermed basta.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Vårtegn ja,haha. Gikk ned i havna nu i ca halvmeter snø i gata nedover ,i havna har det føyke ca 1 meter .Så her er det lett å komme fram ,på beina .Bilen sto i havna fra igår ,å her blir den vel stående også vil jeg tru.

http://62.101.230.11/view/view.shtml?id=10...mjpg&size=1

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Ligger 6 plasser...

Hadde tenkt meg ned til deg, men det så dødt ut der ute og det var fryktelig kaldt :smiley: Tenkte på å titte inn i bua. Hoppet inn i bilen istedenfor.

Ja jeg er i vårstemning nå... :lol:

Håper du er en flink svømmer og steller pent med ungene før du jager de bort fra din plass :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...