:båt1 Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 sola varmer Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Ja sola varmer, dagene blir lenger, men jeg fjernet snø fra presenningen over båten i forrige uke, det er meldt 10 cm mer snø denne uka, og fortsatt er det 4 - 6 minusgrader......... Så våren lar vente på seg, jeg tror ikke jeg begynner med vår pussen med de samme! Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Til tross for snø og is begynner årets første vårtegn å melde seg i distriktet....... http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/1..._i_Sandnes.html Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Det eneste jeg har sett idag er en slik det er bilde av under. Ikke noe godt vårtegn. Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Vårtegn!!!!???? her på Nøtterøy har det kommet lass med snø i natt. Jeg har brukt en time med snømåking nå på morgenkvisten. Vårpussen virker enda til å være langt i dte fjerne! Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Vårtegn og vårtegn fru blom.... Her sner det og har gjort det siden i går. Det er spådd mer sne i morgen og utover neste uke. Dette legger seg som glava over isen for å hindre at den skal ha sjans til å smelte innen påsken starter.... ... Utsikten for påskeferie utenfor bobleannlegget blir dårligere og dårligere for hver dag her nå, så jeg vurderer å gå inn i en dyp depresjon. Påske i båten blir det uansett... dermed basta. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Hafrsfjord Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Vipå er kommen ........ http://www.jbl.no/modules/module_123/proxy...;D=2&mid=19 Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 19.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Vipå er kommen ........ http://www.jbl.no/modules/module_123/proxy...;D=2&mid=19 Då er det noe på gang,dette er et meget godt tegn. Når eg ser Vibå...........da er det vår ( men eg har ikke sett den enda) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Hvis vi kan kalle slikt et vårtegn så kom isen i 2.5 knop utover fjorden fra brevikstrømmen i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Mossmann Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Kom nettopp hjem fra båthavna etter å ha måkt båtene, ikke mye vår i luften.. -7 grader, og stiv kuling gjorde sitt til at måkingen ble unnagjort i en fei Eneste vårtegnet som var å spore var vel isen som slapp taket inne i havna... Sitér dette innlegget -Mossmann- AOMCI Link to post
"Mathilde" Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Våknet i dag til minus 10 grader og heftig vind. Alt var bare helt hvitt på utsiden av soveromsvinduet. Et vårtegn Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Sånn er det på Grimsøy nå også, snøstorm Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 er så møkk lei av den j....... f.... snøen at jeg snart river av meg håret jeg vil ha båtsessong..... NÅÅ!!! Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Snøklokkene titter fram. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Bjartn Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Jeg våknet med solene i øynene! Nå var riktignok klokken 10, men det er likevel lenge siden solen har kommet seg inn vinduet på soverommet. Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
Jawik Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Oteren leker seg nede i fjæra og hegren sitter å fisker. Skarven holder seg borte fra båten så "drittleen" ser ut til å funke. 1/2 meter snø på flatmark og sola skinner fra skyfri himmel. Nå nærmer det seg sommer... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Tine IV Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Vårtegn ja,haha. Gikk ned i havna nu i ca halvmeter snø i gata nedover ,i havna har det føyke ca 1 meter .Så her er det lett å komme fram ,på beina .Bilen sto i havna fra igår ,å her blir den vel stående også vil jeg tru. http://62.101.230.11/view/view.shtml?id=10...mjpg&size=1 Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Jawik Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Tatt for noen få dager siden. Vakker skute. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Tine IV Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Ligger 6 plasser innenfor meg den ,sitter ombord nu i snøstormen.Dette er lite gøy ,godt jeg har ny dieselvarmer i pappesken på dørken her Den må monteres til uka,alt er gjort klart her så det er bare å putte den på plass. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Oteren Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 (redigert) Oteren leker seg nede i fjæra Ja jeg er i vårstemning nå... Det nærmeste/ eneste vårtegn jeg kan se er vel kalenderen. Redigert 20.Februar.2010 av Oteren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Ligger 6 plasser... Hadde tenkt meg ned til deg, men det så dødt ut der ute og det var fryktelig kaldt Tenkte på å titte inn i bua. Hoppet inn i bilen istedenfor. Ja jeg er i vårstemning nå... Håper du er en flink svømmer og steller pent med ungene før du jager de bort fra din plass Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gunga Din Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Vakker skute. KJfin Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ficher Svart 20.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Ja-ja..... http://www.aftenbladet.no/vaeret/1164242/S...dag_eller_.html Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Ahhhhh....våren er (langsomt) på vej hernede sydpå!! Andy Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 I Tvedestrandsposten har de en billedserie av en sparkstøttings-konkuranse i sundene mellom øyene på Lyngør. http://www.tvedestrandsposten.no/bildeseri...icle4861755.ece Det er neppe et typisk vårtegn..... RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.