NOR_Gandsfjord Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Ikke et vårtegn men et værtegn som pleier å være ganske sikkert: Hvis isen bærer en fullvoksen mann til St. Hans blir det sein vår. Så det kan man jo sjekke etterhvert. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Lukabella Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 er så møkk lei av den j....... f.... snøen at jeg snart river av meg håret jeg vil ha båtsessong..... NÅÅ!!! Hehehehehe... :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 er så møkk lei av den j....... f.... snøen at jeg snart river av meg håret jeg vil ha båtsessong..... NÅÅ!!! Frustrerte menn med lite hår, er ett sikkert vårtegn Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Dagens vårtegn må vel være at E-18 var bar på strekningen Bamble - Arendal i dag. Må vel være et godt tegn på at noe er i gjære. Ikke det, kan fort snu seg til det værre. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Plakaten på sjøen for alle er kommet opp på lillestrøm det er vårtegn 12-21 mars kun 2 1/2 UKE Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
submiss Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Fikk litt vårstemning da vi møtte på denne "karen" på lørdag Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Hobby 430 Sport Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Rødstrupe har eg hatt i hagen hele vinteren, har ikke så veldig mye vårfornemelse av å se den Men de var litt vårlig rundt den med bar natur uten snø Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Finn Erik Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Har vært på Harrytur i dag, ikke noe is i Strømstad bortsett fra i indre havn. Det var 16 kalde da vi dro. fra Stavern og kunn -3 i Stømstad. Utenfor Ferder var det fortsatt godt med is.... Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 I dag kom det kun 3 cm nysnø, det beste vårtegnet hittil i år. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
eysteind Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 (redigert) Ja, det ser ut som det blit kvit jul i år også! Redigert 24.Februar.2010 av eysteind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Ja, det er bare 10 mnd igjen til julaften. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 I går var det 4 mndr til St.Hans og innen da, skal jeg ha badet i sjøen opptil flere ganger. Så hardt vann det er nå om dagen, kan akkurat det høres ut som en vits, men det går fort unna når det først løsner. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Trulte37 Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Har vært på Harrytur i dag, ikke noe is i Strømstad bortsett fra i indre havn. Det var 16 kalde da vi dro. fra Stavern og kunn -3 i Stømstad. Utenfor Ferder var det fortsatt godt med is.... Næ dæsken da var vi kanskje på samme tur. Vi tok 13 båten fra Sandefjord. Var endel is i fjorden ja. Mest vest for Torbjørnskjær. Flere steder var det SEL som lå og slappet av på isflakene. Det ga mer polarfølelse enn vårfølelse, men var spennende og flott å se. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
"Mathilde" Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 I går var det 4 mndr til St.Hans og innen da, skal jeg ha badet i sjøen opptil flere ganger. Høres kaldt ut. Lurer på om kulden og all isen vil medføre at vi får en kjølig vår og at sommeren forsinkes....på bekostning av en sesong som er kort nok som den er Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Vårtegnet idag må vera at båten blir sjøsatt. Her er det bare 80cm snø, men der båten ligger er det snøfritt. Skal seile Portsmouth - Ramsgate neste helg. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Tine IV Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Vårtegnet her trudde jeg skulle blir god varme idag , fra ferdig montert varmer.Men den nekter å starte ,sikkert noe baggis men.Tipper kansje det er litt langt fra pumpa å ned til tanken,men går seg til vel.Bortsett fra det vanlig plundre å båt ,så ser jeg litt lys i tunellen nu.Er snart ferdig med endel prosjekter,nye dørker i teak og lakka innredinga.Som sagt inn med ny varmer ++++ , så er det is i påsken. Ja så gir jeg fa%%¤& ,påsken blir ombord iår .Om det er i båsen ,eller på Koster.Den saken er grei Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Krølle Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Et sikkert vårtegn kom i posten idag....ÅRSAVGIFTA.. Sitér dette innlegget Link to post
Hav Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Betalte regningen for båtplassen i dag...da er det bare å vente på og få brukt den... Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Vannet er tilbake på kjøkkenet... etter å ha vært fryst i 2 dager! Det må da tyde på varmere tider.. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 (redigert) Et sikkert vårtegn kom i posten idag....ÅRSAVGIFTA.. Den blei betalt for 14 dg. siden men så kommer vel kansje våren før til Stavern... Menn nå var det vel kansje ikke båtplassavgiften du tenkte på..... Redigert 25.Februar.2010 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Silda er et vårlig tegn Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Wasco Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Ja - silda he' kåme...så da er det vår. Her på Karmøy har vi for første gang på leeeeeeeenge plussgrader. Men det er mye snø som skal smelte, så jeg er redd det tar noen dager før den er helt borte Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Godthaab Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 0 grader i skyggen i grenland idag, fantastisk! :) Sitér dette innlegget “The pessimist complains about the wind; the optimist expects it to change; the realist adjusts the sails.” Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Huggorm bare noen hundre meter fra der eg bor, enda bedre vårtegn http://www.h-avis.no/nyheter/se-et-vartegn-1.4242399 Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Finn Erik Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Snøen begynte å smelte fra undersiden i dag........ :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.