Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 (redigert) Laster den ned i Bitcomet no... Tid brukt: 11:33 Gjenstår: 1:33:27 Bare til og ha god tolmodighet her! Redigert 2.Juli.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 haha, jeg klarte no og finne norge tilslutt Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Allan E Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Opplever til stadighet "Not responding" Programmet henger seg. Fler med samme erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 (redigert) Har gitt opp detta dritt programmet jeg. Dårlig service fra utvikler som ikke kan svare på enkle spørsmål og filer som ikke funker som er angitt i manual Men det er gratis da Redigert 2.Juli.2010 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 hehe, har ikke gitt opp endå, skal hjelpe deg om jeg får det til no.. Venter på at nedlastningen skal bli ferdig Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Ja du er en ekte bergenser du Sjømann Står på og gir deg ikke på tørre møkka Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 hehehe No stoppet nedlastningen Får vente og se om noe sjer! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 No Startet den igjen! den er 52,9 % ferdig.. Kan ta tid! Men du får se hvorlenge du gidd og sitte våken Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Hva er det du laster ned? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Jeg laster ned en torrent med kart over norge Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
los Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Har gitt opp detta dritt programmet jeg. Dårlig service fra utvikler som ikke kan svare på Det er da ikke noe drittprogram.Det funker helt fint,men opplysninger som enkelte trenger kunne sikkert vært bedre ' Jeg bruker selv Garmin sitt opplegg og har kun testet dette for moro skyld på pc hjemme. Det gjør seg slett ikke bort .. Etter at jeg fikk ordnet litt med siste versjon ble det mye bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Los, hva har du gjort? Kjøpt eller lastet ned kart? Lastet ned? Hvor? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Hva slags filer bruker du los? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
los Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Det er nesten rart denne nedlastingdiskusjonen ikke er stoppet for lenge siden,men det er ikke mitt bord. Jeg bruker CM93 .. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Som er kjøpt? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 På de CM93 filene får du opp masse kart som heter 00300780 eller et eller annet nummer, der inne igjen har du igjen A B C D osv på en av disse igjen heter gjerne fila det samme som nummeret med. A,b eller c o.s.v Er det disse filene som koverteres til et eller annet? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
los Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Altså,programmet funker helt fint.Jeg orker ikke drive med noe support ,det er andre sin jobb Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 (redigert) POLARN!!!! :flag: :flag: Tror jeg har funnet løsningen for oss! :smash: C-MAP 93v2 may 2009 Marina Charts Holder på og laste den ned no, den inneholder CM93 Men du kan vente, skal se om det funker jeg, vist det gjør det, skal jeg si deg hvordan! Redigert 2.Juli.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Takk fo hjelpen, da er jeg like langt. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Greit det Sjømann Men jeg har testet ut dette uten å få det til å funke, kanskje jeg har en version som ikke funker på Open CPN Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Prøvd med akkuratt samme fil som jeg henviser til? Som inneholder CM93 ? Los har fått det til med CM93, då klarer vi det og! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Håpet er med meg men er skeptisk av natur. Hittil har jeg endt opp med Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
los Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Har dere prøvd å zoome inn? Sitér dette innlegget Link to post
Naurstad Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Virker bra her og. Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Samme som meg foreløbig Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.