Jump to content

OpenCPN 2.1.0 Gratis Kartplotterprogram


Seastar

Recommended Posts

Har gitt opp detta dritt programmet jeg. Dårlig service fra utvikler som ikke kan svare på enkle spørsmål og filer som ikke funker som er angitt i manual :puke:

 

Men det er gratis da :rolleyes:

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Har gitt opp detta dritt programmet jeg. Dårlig service fra utvikler som ikke kan svare på

 

Det er da ikke noe drittprogram.Det funker helt fint,men opplysninger som enkelte trenger kunne sikkert vært bedre :cheers_wine:'

 

Jeg bruker selv Garmin sitt opplegg og har kun testet dette for moro skyld på pc hjemme.

Det gjør seg slett ikke bort ..

 

Etter at jeg fikk ordnet litt med siste versjon ble det mye bedre.

 

svenner1.jpg

Link to post
Share on other sites

På de CM93 filene får du opp masse kart som heter 00300780 eller et eller annet nummer, der inne igjen har du igjen A B C D osv på en av disse igjen heter gjerne fila det samme som nummeret med. A,b eller c o.s.v Er det disse filene som koverteres til et eller annet?

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

POLARN!!!! :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: Tror jeg har funnet løsningen for oss! :smash: :smash: :smash:C-MAP 93v2 may 2009 Marina Charts :drink: Holder på og laste den ned no, den inneholder CM93 :cheers: Men du kan vente, skal se om det funker jeg, vist det gjør det, skal jeg si deg hvordan! :wflag:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...