REM Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 (redigert) .... men det ligger en blå i Horten den er strøken..:-) .........og blå Så på den igår kveld ja. Fin og velholdt båt. Redigert 7.Oktober.2010 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tine IV Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Den i Horten ligger jo på brygga bortafor meg,den trur jeg er rimelig strøken.Men mangler jo endel utstyr ,som andre har igjen da også er den blå .Veit ikke ossen den på vear er jeg ,men på bildene ser den jo bra ut.Men det er nok å velge i vil jeg mene,om den ligger i Stavanger eller andre steder er jo null problem REM .Blir med jeg ,eller jeg kan hente den for deg også . Spenende detta da ,drømmer jo om en P 38 vi også .Men frister litt med en 38 Fairline ,men sies at dem er litt små? P 38 er iværtfall stor nok for oss ,syntes alt blir så mye dyrere når du passerer 41 grensa .Så P 38/40 er det lov å drømme om ,bare et hus som skal fixes litt å selges først;o))) Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
REM Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 Men frister litt med en 38 Fairline ,men sies at dem er litt små? P 38 er iværtfall stor nok for oss ,syntes alt blir så mye dyrere når du passerer 41 grensa .Så P 38/40 er det lov å drømme om ,bare et hus som skal fixes litt å selges først;o))) Tine IV Phantom 38 har samme skroget som P40 Runo, og er større enn P38. Bla 2 WC og faktisk vesentlig større flybridge. Phantom 38 er litt "Plastic fantastic" i innredningen, med store blanke hvite flater i salongen (tak) og pentry. Den mangler også de lekre syrefaste innrammingene på skyvedøra og vindusbelistning samt den syrefaste fenderlista til Princess. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
:båt1 Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 så kjøp en princess da... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Kjenner noen til denne P40 som ligger i Kristiansand? Den synes å være bra utstyrt og ha det atraktive dark cherry interiøret. Er det overveiende negativt å si så kan en jo eventuellt sende meg en IM? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fru Jacobsen Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Er valget tatt? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
REM Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Løp og kjøp, Ja, da har vi løpt,.........og kjøpt. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fru Jacobsen Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 WOW!!!!! så moro, gratulerer så mye Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
REM Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Takk for det Frue Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
baatsman Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Grattis med ny båt, hvilken ble det? Uansett valget er tatt på den øverste hylle Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
:båt1 Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 gratulerer så mye rem dette fortjente du godt håper du blir fornøyd med en båt jeg har kjørt forbi utallige ganger i sommer (men ikke lagt merke til ) kos deg med ny båt til vinterlagring! Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Ardea 38? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21830938 Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 (redigert) hoiiiii Det var jo virkelig båten sin.. Gratulerer sååååååå mye REM regner med at vi får god rapport etterhvert regner med at du byttet til princess sin fiende Redigert 9.Oktober.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Sturee Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 oj, litt sen, kanskje? :) Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Gratulerer så mye rem, venter i spenning. :flag_bp: Bilder!!!!! Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Sumi II Svart 9.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Da har jeg fått Marexen hjem til Drammen, fantastisk båt . Samtidig må jeg vel fortelle om maken til flott gjennomgang av han som solgte båten til meg. Maken til ryddig mann, der tror jeg mange har mye å lære som skal selge brukt båt... Sitér dette innlegget Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod. Marex 350 Scandinavia 2007 mod. Med VP D6 350. Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye" Link to post
alfb Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 (redigert) Rem; Phantom 43'en Redigert 9.Oktober.2010 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 (redigert) Takk for alle godord. Båten er altså en 2001 Phantom 43 med 2x TAMD74EDC. Den marsjer på 18-22 og topper på drøyt 30 kn. Tiltross for at den snart er 10 år gammel har den kun gått 360 timer. Alt ser og lukter nytt. Båten trenger nye plottere og radar, men er ellers godt utstyrt, bla. med 10Kw agregat, vaskemaskin, safe og med grill/kok/vaskeservant og kjøleskap på fly. Fly har forøvrig tre seter i kjøreretning og sittegruppe for 8 i bakkant. Flere bilder følger vel etterhvert. Tar sikte på å hente båten om ei ukes tid. Vi gleder oss som unger. Nede er det stor uteplass bak, en romslig salong med en 5+2 sittegruppe, pentry med alt nødvendig utstyr og masse skapplass. Båten har egen gjesteavdeling med dobbeltseng og egen dusj/Wc. Tror vi skal kunne trives i denne. Lagt til. Den kamelbeige kallesjen er forøvrig optionfarge på alle Fairlines 2010-modeller Redigert 9.Oktober.2010 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
alfb Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Huff, nå kjenner jeg det langt inni hjerterota! Har jo gått å slevet akuratt på denne...Men som jeg tidligere sa har vi utsatt det en stund. Garatulerer med kjempeflott båt!!! Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Jeg har samme motorene rem, og til info så målte jeg forbruk Oslo - Skagen - Oslo til 12 ltr i timen i 9 knop. (med begge motorene i gang da ) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mariell Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Gratulere så mye med ny skute. Blir navnet Escada II? Å jeg som trodde du var total Princess frik, men muligens kun "anglofil". Ser ut til å være en flott båt. Egentlig synd at dette emne nå mest sannsynlig havner i arkivet ganske snart. Vært veldig morro å følge med på både Thorkild og Rem's jakt på nye skuter. Atter en gang. Gratulere begge to. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Key Freak Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Gratulerer med nydelig båt, REM! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Komodo Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Gratulerer så mye Rem, kjente at jeg ble skikkelig misunnelig akkurat nå Gleder meg plutselig til jeg blir voksen jeg også 12 ltr i timen i 9 knop. (med begge motorene i gang da ) Per motor eller tilsammen? Egentlig synd at dette emne nå mest sannsynlig havner i arkivet ganske snart. Vært veldig morro å følge med Enig, kanskje det er flere som jakter på tilsvarende båter som kan holde liv i denne tråden? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Key Freak Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Egentlig synd at dette emne nå mest sannsynlig havner i arkivet ganske snart. Vært veldig morro å følge med på både Thorkild og Rem's jakt på nye skuter. Får håpe at noen andre benytter seg av denne tråden i sin jakt på båt i denne prisklassen. Hyggelig tråd å følge! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
baatsman Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Grattis med ny båt. Den båten var fin som jeg skrev i IM. Mangler bare plotter oppe/nede og winch akter. Lykke til med en godt båtliv fremover. Faktisk misunnelig. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.