Jump to content

Vennetjenesten: Besiktigelse, jeg trenger hjelp!


Walter_S

Recommended Posts

Eg har vore på leiting etter ein passelig motor til båten min eit år no utan suksess. No har det dukka opp ein aktuell motor. Problemet er at eg sitter i Sør-Afrika og er ikkje heime før om 3 veker. Er det nokon meir eller mindre motorkyndige som kunne kikka på motoren?

 

Motoren står i Molde.

 

Send IM om du kan strekke ut ei hand :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Ikke akkurat besiktigelse, men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til å sjekke at båten min har det greit i Kristiansand.

Pga jobben måtte jeg legge fra meg båten der for 14 dager siden, og det ser ikke ut til at jeg får hentet den denne helgen heller... :sad:

 

Er det noen som vandrer kailangs som kan ta en titt?

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Kom tilfeldigvis over denne tråden.

 

Har funnet en båt jeg selv mener er midt i blinken for meg, som ligger i Oslo. Dessverre så har jeg ingen mulighet for å komme meg ned dit med det første. Er det noen som er båtkyndig i Oslo-området som kunne hjulpet meg? :smiley:

 

Det er snakk om en motorbåt på 40+ fot.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Lurer på om det er noen her som pendler mellom Grimstad - Oslo med varebil eller bil med henger som kunne plukket opp en flap til båten min. Noen smågronker betales selvsagt :flag_bp:

 

flapp.jpg

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei

 

Jeg har en kjenning fra Senja som er interessert i en tresnekke som står på land i Halden sentrum. Er det en i nærheten av Halden med kunnskap om trebåt som kunne tatt en første titt før han evt reise rned sjøl? Han synes det er litt drøyt med den lange reiseveien hvis det viser seg at det er bære "møl".

 

Jeg bor sjøl ikke så langt fra Halden, men har ikke peiling på trebåt..................................

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Kan kikke for deg jeg, men hvis ikke båten står på land, så står den sikker et annet sted, er ikke så mange (ingen) havner på "Vigrest" send meg IM, så kan jeg kikke over helgen. ( reiser på hytten i morgen, og er til søn)

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg skulle hatt noen som kunne sett på en båt i Os, ikke langt utenfor Bergen. Båten er en 19 fots daycruiser med utenbordsmotor. Jeg dekker selvfølgelig kostander som måtte komme på.

Så hvis noen fra BP som bor i nærheten så hadde jo det vært fint.

 

Send gjerne PM eller sms på 913 null 3null null 3.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...