Jump to content

Vennetjenesten: Besiktigelse, jeg trenger hjelp!


Walter_S

Recommended Posts

Er det noen her som er fra Førde / Florø? :confused:

Eventuell reiser denne strekningen? Kjører forbi et sted som heter 6940 Eikefjord?

 

Har en båt der oppe som jeg skulle ha tatt noen bilder av - noen som føler seg kallet? :smiley:

 

Se også HER !

 

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Trebåt = Nei! ;o)

Snekke med Sabb = JA! :o))

Glassfiber......... :rolleyes:

 

Mulig objekt?

 

...bare ingen annen her på baatplassen nå tar den før meg.... :boxing: hold dere unna, karer!

:wink:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Noen som kunne tenke seg å ta en kikk på en aktuell båt som ligger i Bjørøyhamn ved Bergen (rett over sundet fra Flesland)? Har ikke anledning før tidligst til helga selv, og da er det muligens for sent...

 

Denne utgår, da jeg har ordnet meg med en kjenning som kikker på båten.

Redigert av Fantino (see edit history)
Link to post
Share on other sites

..... Skulle hatt noen bilder og en "titt" på en båt som ligger på et sted som heter 6940 Eikefjord! Eikefjord er visstnok midt mellom Førde og Florø.

Dette er nå ikke aktuellt lenger - båten er solgt lokalt.......... :headbang:

 

Jeg holdt på å kjøpe den usett, men "chicken'd out", som det heter på nynorsk........

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Dette er nå ikke aktuellt lenger - båten er solgt lokalt.......... :headbang: Jeg var nok for mye "chicken" for å kjøpe den usett.......... :blush:

 

Hva jeg har lært av denne episoden?

 

Det går an å få transportert båter (som dekkslast) med "Leca Nord" fra Bergen til Fredrikstad for kr. 7.000,- hvis man tar kontakt med NORGES BÅT (NB-forhandler i Sarpsborg) på tel.: 69 14 22 85

 

Kanskje noe andre kan få bruk for denne info'en?

 

...og så MÅ vi få flere "båtspeidere" på plass i Sogn og Fjordane!!! Stort båt-fylke med mange interessante båter - og kun 1 speider!! Stakkars eysteind kan ikke rekke over hele fylke!!!! :wink:

 

Må få nevne at eysteind var villig til å kjøre 10 mil (+ retur) imorgen for å ta bilder av denne båten for meg! Dette er den rette baatplassen.no - ånden! Takk, eysteind!! :yesnod:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

...... bare motoren var jo verd prisen egentlig.

Mulig - men med transport hit ned hadde den tross alt kommet på 25 båtlapper, pluss, pluss......

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei! :smiley:

Har noen sett på Nelson 37', som ligger på Askøy? FINN-kode: 7888977

 

Bare ett bilde i annonsen, litt lite å reise på...

 

Ville sette stor pris på noen bilder hvis det er mulig, ser ut som drømmebåten for noen å enhver.

 

Jeg har ikke anledning til å se den selv :headbang: , men har tenkt å sende faderen på hurtigruta hvis det er noen vits i det :confused:

 

Skjongen

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Hallo folkens i BERGENs-området - nærmere bestemt ASKØY (Vikane 5 - 5304 Hetlevik)!!!

 

Hadde trengt en båtspeider som kunne ta en masse bilder av en båt som ligger der. Noen som føler seg kallet?

 

Starte opp motoren (Sabb 2G) og ta en generell sjekk av båten.

 

Mvh

 

Walter_S

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

HASTER - HASTER - Haster

 

 

:seeya: Hallo folkens i BERGENs-området - nærmere bestemt ASKØY (Vikane 5 - 5304 Hetlevik)!!!

 

Hadde trengt en båtspeider som kunne ta en masse bilder av en båt som ligger der. Noen som føler seg kallet?

 

Starte opp motoren (Sabb 2G), kanskje ta en prøvetur (høres koselig ut, ikke sant?) og ta en generell sjekk av båten.

 

Mvh

 

Walter_S

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

"Morild" har fått ny eier i Tønsberg - ligger ved Nøtterøy Båtsenter. :o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Hei, jeg vurderer kjøp av en båt som for tiden ligger nær Svenskegrensa ikke langt fra Halden etter hva jeg forstår.

 

Noen som kunne tenke seg å ta en befaring og gjøre en generell vurdering av båtens tilstand?

 

Her er selgers beskrivelse av beliggenhet: Båten ligger på svenskegrensa mellom Halden og Ørje i Stora le.

 

Dersom du er i nærheten og kunne tenke deg å ta dette oppdraget :wink: så hadde jeg satt pris det. send meg en IM så sender jeg mer detaljer om båt og beliggenhet samt gjør en avtale med selger.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...