Jump to content

Vennetjenesten: Besiktigelse, jeg trenger hjelp!


Walter_S

Recommended Posts

  • 3 uker senere...

Noen som kan ta ein titt på ein 34 ft skøyte som ligger på svai i Tingsakerfjorden ved Lillesand..? I følge selger skal båten være bra under vannlinjen, men det er noe dårlig trevirke over vannlinjen. Det være seg noen bord i skutesiden, noe(n) spant og noen dekksbord. Så noen med litt kompetanse på trebåter hadde vært ypperlig slik at eg ev. slipper ein bomtur til Lillesand fra Stavanger med 2 gutter på hhv. 2,5 år og 15 dager :smiley:

Troll 20

Kommedal 27
Coronet 26 Family

Link to post
Share on other sites

Ingen på det blide sørlandet som kunne tenke seg å titte på ein gammel dame fra -47..? Dama er hjemmehørende i Lillesand, jmf. forrige innlegg.

<{POST_SNAPBACK}>

Du etterlyste noen med litt kompetanse på trebåter. Der er jeg helt blank. Jeg holder til ikke så fryktelig langt fra Lillesand, men jeg har dessverre et veldig stramt program de nærmeste dagene. Derfor er det vanskelig å få tatt turen med det første. Men send meg gjerne en IM med opplysninger, så får vi se. Men det bor jo også andre i nærheten så vidt jeg vet. Kanskje noen andre melder seg, som kan ta turen med en gang.
Link to post
Share on other sites

Hei

 

Ingen på det blide sørlandet som kunne tenke seg å titte på ein gammel dame fra -47..? Dama er hjemmehørende i Lillesand, jmf. forrige innlegg.

<{POST_SNAPBACK}>

Denne kan dessverre avblåses da selger tydeligvis fekk det travelt og no har solgt båten :sad:

Så da blei det ikkje skøyte på meg denne gange heller...

Troll 20

Kommedal 27
Coronet 26 Family

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Jeg trenger hjelp til å vurdere girkassen evt. kontrollboksen på båten min som ligger i Lakseberget Båtforening, Sandvika, Bærum. Har prøvd emneoversikten, et innlegg på forumet, men jeg trenger likevel et teknisk kyndig råd. Kassen er en Hurth Hwb 10. :confused::confused::confused:

 

Symtomer: Forover alt OK, men ved revers, går akslingen rundt, men jeg får ingen fart, selv med mye gass!

 

Kan treffes på mob. 90 03 40 03. Betaler selvfølgelig de som er båtmekanikere som har tid til å ta en titt.

Redigert av alfa1 (see edit history)

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Så er det et av våre ivrige medlemmer som trenger hjelp. eysteind søker hjelp til å se på en snekke i Kristansand. Se Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste / speider! , innlegg nr. 57. Noen som kan hjelpe?

Redigert av Jensen_fra_Vest (see edit history)

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

:flag: Hei , jeg trenger hjelp til å ta en kikk på denne båten i oslo,

er det noen som har mulighet til å gjøre dette for meg ?

Og hvis, når passer det eventuelt ?

Det blir litt langt å reise fra ålgård/stavanger hvis det ikke er noe å ha på.

 

http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...innkode=5852944

CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...