Jump to content

Vennetjenesten: Besiktigelse, jeg trenger hjelp!


Walter_S

Recommended Posts

Hei,

Er det noen som kan ta en rask titt på denne VIKSUND 350 ST.CRUZ som ligger ved Norsk Båtsenter AS, Dolviken.

 

Mvh.

Håkon

<{POST_SNAPBACK}>

Takker for rask hjelp, "Blanco" var og såg på båten i dag, men båten var i såpass dårlig forfattning i forhold til pris at båten ikke er aktuell.

Mvh.

Håkon

Redigert av Haakon (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei Frank !

Jeg jobber på Karmøy og kan stikke bort i Kopervik, det er 5 min kjøretur for meg. Kan sjekke opp dette for deg vet du.

 

Send meg detaljer på IM

 

Knut

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 5 uker senere...

Draco 2500 FlyFish i Haugesund

 

Selv om jeg er ny her så drister jeg meg til å spørre om noen har tid og anledning til å ta en kikk på denne båten for meg.

 

Jeg forventer ikke akkurat å finne noe smykkeskrin, men håper å konstatere at det tekniske ser OK ut og at det er en grei bruksbåt.

 

Mvh

Runar, 93 44 10 81

Link to post
Share on other sites

Hei og godt år,alle sammen!

 

Nu er det et av våre nye medlemmer som har behov for en besiktigelse i Haugesund. Noen som tar jobben? Medlemmet er cubical. Se Vennetjeneste bruktbåtkjøp for nermere info.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Får hjelp til denne av SveinHa.

Skipet inspisert og rapport avsendt. Lykke til.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hei, da har jeg en forspørsel anng en titt på en Bayliner i Laksevåg.

Dette er en Bayliner Capri 1952 Daycruiser som ligger på finn annonse

 

En god kamerat av meg er på jakt etter en slik bår og har ordnet transport ned til sandefjord hvis det skulle bli kjøp.

 

Vedkommende har ikke peil på slikt "drev-greier" så det er et punkt å se på, motor er etter sigene ny i 02 og båten har ikke vært brukt siden.

"kjøper er ekektromann så dette burde være overkommelig hvid det er mye rart der.

 

Det er endel interesse for båten, så hvis det er noen som føler kallet, så er vi takknemlig for hjelp.

 

Hilsen Erik

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

Jeg trenger hjelp til å sjekke en Bayliner 2052 som ligger på Finnøy ved Stavanger. Da jeg holder til i Sandefjord ville det vært fint å få mest mulig informasjon om båt og motor/drev for å slippe en lang bomtur. Båten er annonsert på Tinde.no og har annonsenr. 1052359.

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg kan nåes på tlf nr 99 28 44 60.

På forhånd takk.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Noen i Sverige her? eller noen som har greie på eldre aluminiumsskrog? (31 fot)...

NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det.

Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd...

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg skulle gjerne hatt noen til å ta en kikk på en 2003 mod Skibsplast 655 som ligger Trondhjem. Selv bor jeg i Arendal.

 

Om mulig, i løpet av onsdagen slik at jeg evt. kan bruke langhelgen til å gjennomføre handelen.

 

Hilsen

 

Trond Friisø

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Vet ikke om jeg gjør dette riktig eller om jeg er riktig sted, men jeg trenger hjelp til et litt spesielt båtprosjekt!

 

Vi er en gjeng på 10 sjøglade og festklare gutter. Vi har funnet ut at vi har litt lyst å begynne på et større prosjekt til våren. Det vil si at vi skal gjøre om en 45-49 fots skøyte/sjark/trebåt til en liten festbåt som vi skal seile langs hele kysten til neste år. Men problemet er at vi ikke har noen båt, og vi vet heller ikke hvor vi finner en.. Vi har søkt på diverse steder på nettet (finn.no, annonse.no, baat.no) men uten særlig hell.. Så kom jeg over siden deres og jeg så at dere er meget flinke til å hjelpe hverandre! Lurte på om dere visste om noen slike båter vi er ute etter?!

 

Litt om båten vi søker:

Trebåt

45 - 49 fot (slik at man ikke trenger sjøsertifikat for å kjøre den)

Skal flyte som en dupp!

Ha god motor!

Trenger ikke se så pen ut, ettersom vi skal bygge mye på den

Ha et stort lasterom hvor vi kan bygge senger

Plass til ,eller ferdig laget toalett

Et stort dekk foran hvor det er plass til mange mennesker

Prisen ligge på en maks 50 000

Gjerne i nærheten av Oslo (men også Akershus, Østfold og Vestfold går)

 

Har dere noen tips? Eller tror dere at det lar seg gjennomføre i det hele tatt?

 

Takk! :)

Link to post
Share on other sites

Båtspeidere i Sogn og Fjordane har vi ikke mange av, desverre......

 

Er det noen som "befarer" strekningen Førde - Florø? Skulle hatt noen bilder og en "titt" på en båt som ligger på et sted som heter 6940 Eikefjord! Eikefjord er visstnok midt mellom Førde og Florø.

 

Mvh

 

Walter_S

 

walsch@online.no

 

eller IM

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...