Hypokonder Svart 13.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2014 Skipet :-) Traff på "deg" i August da vi var på helgetur. Reder var ikke tilstede men vi måtte ta en titt i vinduene ;-) Flott salong kjerringa di fiksa!! Vi var en tur på land og da vi kom tilbake hadde du dratt. Synn vi ikke fikk slått av en NW prat :-) Link to post
Skipet Svart 16.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2014 Hypokonder; så synd at vi ikke fikk slått av en prat. Husker godt at det lå en NW der den dagen. Ja, jeg er veldig fornøyd med salongen fruen ordna. Har hatt trøbbel hele sesongen og nesten ikke fått brukt båten. I neste uke skal toppen av og toppakning byttes. Får vi det i orden blir det en kanskje en liten tur nordover hvis været holder seg.... Hyggelig at du fikk knipsa bilde og la det ut:-) Link to post
Antilia Svart 16.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2014 Herlig bilde av to staselige skuter!!! Lykke til med bytte av topp pakning skipet!! ( kjøpte paknings sett til min fra Økonomi deler. Tlf. 69102300. komplett sett med alle pakninger for ca. 650 kr,- levert på posten) Bare ha motornr. klart. :-) Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Skipet Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Kjøpte på Økonomideler jeg også:-) Link to post
Skipet Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Jeg må jo si at det var gøy at Hypokonder, som jeg ikke vet hvem er, skjønte at jeg var Skipet! Det var vel sikkert fordi båten faktisk heter Skipet. Uansett; burde vi ikke få til et NW 900 treff?? Jeg så i siste Båtmagasinet at Saga folkene hadde treff. Burde være mulig... Mulig det er som å banne i kirka her inne, men det hadde jo også vært enkelt med en NW 900 side på Facebook... Noen som har tanker om dette? Link to post
T&G Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 hadde vært moro hvis noen lager en facebook side om NW 900 Link to post
Antilia Svart 17.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2014 Det stemmer jeg for. Hadde vært fint med en NW side på fb. Kanskje lettere å få til et treff også gjennom en slik side. Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Hypokonder Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Ja Skipet tommel opp for fb side ja ? Ja det var navnet på båten og stedsnavnet står vel på profilsida di hvis jeg ikke husker feil. Ble også helt sikker da jeg så de siste bildene du la ut ☺ Link to post
Skipet Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Da har jeg og fruen laget en NW900 gruppe på FB. Søk på Nord West 900. Velkommen skal dere være:-) Link to post
Hypokonder Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Flott tiltak Skipet!! Skal det være en lukket side for de som eier, har eid eller ønsker å investere i Nord West 900 kansje (-: Nå skal jeg forte meg å søke på fb. Gleder oss! Link to post
Hypokonder Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Flott tiltak Skipet!! Skal det være en lukket side for de som eier, har eid eller ønsker å investere i Nord West 900 kansje (-: Nå skal jeg forte meg å søke på fb. Gleder oss! Link to post
Skipet Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Det er en lukket gruppe for eiere, men utvider til det du nevner:-) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Får jeg lov å være medlem i gruppa. :) Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Når vi opprettet Nidelvklubben på Facebook inviterte vi inn tidligere, nåværende og kommende eiere av Nidelv-båter. Gruppen har nå godt over 500 medlemmer. Denne gruppen er også lukket, men man må ha aktive administratorer. mvh Bergen Dørk Link to post
Skipet Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Selvsagt Bjørn. Som tidligere NW eier er du også velkommen. Vi har lagt ut masse bilder allerede...for å komme igang liksom:-) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Søker på Nord west men finner den ikke. :) Endelig ble det Bobåt Link to post
Skipet Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Nord west 900 så skal den komme opp... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Kan du invitere meg. Bruker bare mobilen. Å kommer ikke opp uansett hva jeg søker på. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
T&G Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Hei jeg finner ikke siden på FB kan du invitere meg å? mvh Terje Martinsen Link to post
Skipet Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Får ikke til å invitere...må ha gjort noe feil. Skal se på det. Blir nok ordning på FB siden etter hvert. Stay tuned:-) Link to post
Skipet Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Prøv å søk igjen på Nord West 900 i søkefeltet på FB. Finner dere fremdeles ikke gruppen kan dere finne den her: https://www.facebook.com/groups/NordWest900/. Link to post
Antilia Svart 23.November.2014 Link til dette innlegget Svart 23.November.2014 Har så smått startet på et vinter prosjekt. Setter opp nytt skrogtrekk på toalettet om bord. Har lagt nytt i taket, mellom vinduene, og over skapet. Men, det er ganske store glipper i hjørnene og opp mot fører plassen som jeg ønsker å tette i samme slengen. Har derfor sett igjennom en del bilder fra annonser på NW 900 men alle bilder viser vask og toa og ingen, hvordan det ser ut for eksempel i hjørnet opp mot førerplassen. lurer derfor på om noen har bilder liggende som viser om det er brukt lister el. mot tak/ vegg. Mottas med takk. På noen steder er det umulig å legge skrogtrekket uten å skjøte. Får å skjule slike skjøter har jeg laget meg noen "lister" av skrogtrekk. Kanskje et velkjent tips? men, sånn lagde jeg noen i forskjellige bredder: Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
SoBo Svart 23.November.2014 Link til dette innlegget Svart 23.November.2014 Legg ut bilder etterhvert som arbeidet skrider frem da Dinos, så vi kan se hvor bra det blir. Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Antilia Svart 23.November.2014 Link til dette innlegget Svart 23.November.2014 Bilder skal det bli SoBo!! Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
3rik Svart 23.November.2014 Link til dette innlegget Svart 23.November.2014 Gjorde det samme som deg dino(ikke i nw da). Men jeg sydde "listene" dobbelt slik at de fikk søm i midten. Limte den så bare i skjøten. Synes det så veldig bra ut... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn