Jump to content

Tråden for Nord West 900


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Det vet jeg ikke, men.. skal du virkelig bytte ut den fine grå fargen da Torbi. Den kler jo skuta så godt, og så skiller den seg litt ut.

Går du tilbake til den opprinnelige så blir det vel badstu inne i båten til sommeren.:flag_bp: Min var mørke blå og svart, og jeg frøs ikke der på gode soldager akkurat.:thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev 45 minutes ago:

Jeg synes faktisk den båten kler bedre brun. Det blir fint torbi 

Ja det var ikke lett å få "riktig"farge, skulle ha egentlig litt mørkere men valgte denne på fargekart i butikken. :-), er fornøyd med den .

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

Dinos skrev for 20 timer siden:

Skal si du svinger deg Torbi. Må innrømme at det blir veldig fint.:thumbsup:

Må jo gjøre litt ekstra innsats da båten ligger på land i 2 uker som avtalt, og samtidig meldt fin vær her i denne uken på vestlandet .:smiley:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev for 10 timer siden:

Du finner den skruen du vil bruke. Så måler du stammen på skruen. Dvs ikke på gjengetoppene. Men inni. . Bruke et bor som slipper inn selve stammen. Men ikke gjengene. 

Oppfattet no, takker. ☺ ? 

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Går litt fremover no, pusser no ned de ujevne overflater. Fyf... Masse støv.☺

Hylla på styrbord sia er fjernet,  del av hylla på babord er også fjernet,  resten skal beholde som sitte mulighet på sovelugar. ☺ 

DSC_2095.JPG

1497031826466527311064.jpg

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

Den var tung og litt vanskelig jobb, vil tro blir lettere oppgave med skai etterhvert, planen for neste oppgave blir på begge sidene også pusser på treverket, så legge på skai nedover, og etter det blir det tak og lage nytt køyeseng.?

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...