Jump to content

Tråden for Nord West 900


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Hypokonder; så synd at vi ikke fikk slått av en prat. Husker godt at det lå en NW der den dagen.

Ja, jeg er veldig fornøyd med salongen fruen ordna.

Har hatt trøbbel hele sesongen og nesten ikke fått brukt båten.

I neste uke skal toppen av og toppakning byttes.

Får vi det i orden blir det en kanskje en liten tur nordover hvis været holder seg....

Hyggelig at du fikk knipsa bilde og la det ut:-)

Link to post
Share on other sites

Jeg må jo si at det var gøy at Hypokonder, som jeg ikke vet hvem er, skjønte at jeg var Skipet!

Det var vel sikkert fordi båten faktisk heter Skipet.

Uansett; burde vi ikke få til et NW 900 treff??

Jeg så i siste Båtmagasinet at Saga folkene hadde treff.

Burde være mulig...

Mulig det er som å banne i kirka her inne, men det hadde jo også vært enkelt med en NW 900 side på Facebook...

Noen som har tanker om dette?

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Har så smått startet på et vinter prosjekt. Setter opp nytt skrogtrekk på toalettet om bord. Har lagt nytt i taket, mellom vinduene, og over skapet. Men, det er ganske store glipper i hjørnene og opp mot fører plassen som jeg ønsker å tette i samme slengen. Har derfor sett igjennom en del bilder fra annonser på NW 900 men alle bilder viser vask og toa og ingen, hvordan det ser ut for eksempel i hjørnet opp mot førerplassen. lurer derfor på om noen har bilder liggende som viser om det er brukt lister el. mot tak/ vegg. Mottas med takk. :pray: På noen steder er det umulig å legge skrogtrekket uten å skjøte. Får å skjule slike skjøter har jeg laget meg noen "lister" av skrogtrekk. Kanskje et

velkjent tips? men, sånn lagde jeg noen i forskjellige bredder:

 

bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...