Jump to content

Årets båtentusiast 2013, sap_2000!


bliss X

Recommended Posts

Lagt til 01.01.2014 kl. 00:17:

Avstemmingen er avsluttet med klar seier til sap_2000, gratulerer!

Faximile av resultatet:

 

bilde

 

Valg av "Årets båtentusiast" har avsluttet året på baatplassen, første gang i 2003.
Kriteriet er at vedkommende har utmerket seg som en ekte entusiast, det være seg gjennom fortellinger om båt og sjøliv, reisebeskrivelser, bygge/restaureringsprosjekter etc.

"Årets båtentusiast" er en ren hederspris og vinneren får en skipperutgave av vimpelen og diplom, begge i 2 eksemplarer.

vimpel_entusiast_signatur.gif

Tidligere vinnere (kan ikke nomineres):

2012 REM
2011 Svaap
2010 Anders Haaby
2009 roaldbj
2008 Hilmar II
2007 Astor
2006 Walter_S
2005 Skipper Worse
2004 Poseidon
2003 Lars H.

Vennligst les dette før du foreslår din kandidat:

- Tidligere vinnere , samt baatplassens medarbeidere ingar og bliss X kan ikke nomineres.
- Det er ikke noe krav om at den nominerte er medlem på baatplassen, men det må være en person som er så profilert at medlemmene kjenner bakgrunnen for nominasjonen.

Dette innlegget vil bli oppdatert med medlemsnavnene til de som nomineres.
Sjekk om din kandidat allerede er nominert før du nominerer.

Nominerte, sortert alfabetisk: (klikk for å vise fra første innlegg og fremover til i dag)

 

adeneo
Eureka
Folk I Båt
Framtia
Hulda
index
M/S Bastard
mor Amica og submiss
nimba
Pequod
Pettern1972
pettersand
Pinkvin
rogeri
sap_2000
SoBo
Steinsvik
tobixen
Wiking26AC

Link to post
Share on other sites

Hulda, er en trofast sliter her med enorm kunnskap og som ikke lar seg vippe av pinnen...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Index må være et godt valg, en haug med alltid saklige innlegg nesten helt siden tidenes morgen.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Jeg vil nominere Sap_2000, ikke bare for hans fine hentetråd men for at han har mye å bidra med og alltid på en positiv måte, han deler villig vekk både gode og dårlige erfaringer med tekst og bilder.


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Flere gode kandidater allerede, men jeg vil nominere noen flere :

Jeg synes Tobixen fortjener nominasjon for sitt prosjekt Baatwiki alene, men han er en engasjert deltaker på forumet ellers også.

 

Eller synes jeg følgende viser godt igjen siste året med både kunskap og engasjement :

Pettersand

Steinsvik

Rogeri

Framtida

Pinkvin

Eureka

Folkibåt

 

Og skal vi se utfor forumet så har vi jo han 90 åringen fra nordland uten vest hehe.....

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Farlig og være så bastant i svaret Worry:)

 

Tenk om han ikke vinner?Det kan bli skummelt det, da vil kanskje vinneren føle at han ikke er en verdig vinner....

 

Men min mening er også at Sap_2000 er av de som absolutt fortjener det, og han har ett godt utgangspunkt :)

 

Lykke til alle dere som blir nominert :)

Dere har tydeligvis gjort inntrykk på mange her :)

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...