Tom Rør Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Kan jeg ønske velkommen i Princessgjengen? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Det er mange ting som tyder på at vi blir enige. :-) små ting gjenstår...men vi kommer i mål her her det ut som.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Det høres bra ut. Jeg syntes det var deilig/skummelt når jeg tenker tre måneder tilbake da jeg handlet. Litt av et skritt å ta? Flott båt du får deg Sitér dette innlegget Link to post
Bateman Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Det er 2 ting man velger med hjertet, båt og kjerring. Hvis det føles rett så er det rett. Lykke til.... vi krysser fingrene :-) Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
All In Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Det er 2 ting man velger med hjertet, båt og kjerring. Hvis det føles rett så er det rett. Lykke til.... vi krysser fingrene :-) og like dyrt.... Sitér dette innlegget Link to post
Bateman Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Absolutt :-)!! Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
M/B Nordheim Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Det er 2 ting man velger med hjertet, båt og kjerring. Hvis det føles rett så er det rett. Lykke til.... vi krysser fingrene :-) Den gjekk rett heim her hos fruen, 10points. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Mix Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Jøss ! Har ikke fulgt med i denne tråden. Har visst gått glipp av mye. Her går det unna ! Gratulerer Bjørn ! Både med salg og kommende kjøp ! Flott båt du vurderer. P440 og 460 er lekre båter. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Hehe.. mye kvinnfolkprat her.. :-) koselig det.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Patton Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Håper du får sove i natt da, fra erfaring vet jeg at at det er mye positiv energi ute og går i denne fasen Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 og like dyrt.... du har enten en dyr båt eller sparsom kone.. Hos meg er båten rene sparegrisen;p Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
M/B Nordheim Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Det er mange ting som tyder på at vi blir enige. :-) små ting gjenstår...men vi kommer i mål her her det ut som.. Ja no er spenninga til å ta og føle på Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Møkkalasset Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Veldig stille her nå. Spørs om ikke han er opptatt med flytting.... Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Utrolig hva man finner når man først undersøker nøye. Fikk med en mekaniker fra B & M til å se på motorene og der var en del som må gjøres. legger man det til alt annet vi har funnet blir det ganske mye som måtte gjøres med en "strøken" båt. Men nå har selger sagt at han skal ta det og mekaniker fra B & M er på saken, så nå ordner det seg forhåpentligvis ganske greit. Ellers har servicen vi har fått her på Bjordal & Madsen vært fantastisk, og vi har fått det vi spør om og litt til på veldig kort varsel Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Nå ble jeg litt nysgjerrig: Hjelper du Bjørn idag? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Her er White Lady. Min nye båt. Jeg har fått svært god hjelp av Ståle I Bms. Dette var gøy. Knoker å tårer ble det. Men vi havna i mål som venner. Jeg har også fått en utrolig god service her hos Bjordal og Madsen. Fra vannet og rett opp i slipp. Og virkelig følelsen av å bli prioritert. . helt topp service. Anbefales virkelig. Nå føler jeg at jeg får en båt som virkelig er er nøye gjennomgått. Så er det bare å krysse fingrene for at det blir bra. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Bergen dørk. Du har hilst på sturee.. :-) for noen timer siden. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Da får vi gratulere. Gleder meg allerede til "å følge" deg om princessa hjem til Arendal. Jeg jobber i Arendal, så det kan fort tenkes at jeg svinger nedenom gjestebrygga for å se. God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Du er selvsagt velkommen.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer så mye Bjørn! Gleder meg å høre at dere kom i mål. Takk for hyggelig båtprat i går kveld ;-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
MajorAndy Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Tillykke Vi glæder os til hjemturen! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Jeg har ikke skjønt det før nå at du har fått ny båt, og kanskje du har litt problemer med det du også, Bjørn! Gratulerer så mye med kjempeflott skute! Kjekt å se at båtbransjen kan få litt skryt også, de fortjener det! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Jøss, her går det unna. Flott du har gått så grundig tilverks, Bjørn. Og, helt topp at dere ble enige. Gratulerer så mye med ny bopel. Gleder meg til å følge med på hjemturen Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer Bjørn med ny båt! Da er det endelig besluttet, forstår jeg. Grundig gjennomgang er viktig og sparer en fort for mye arbeid, utgifter og forbigående missnøye og depresjon. Å ta ting samtidig som man er i overtagelsessituasjonen er langt bedre enn å få gjennom ting i ettertid, etter overtakelse. Selv om jeg aldri har møtt deg, så føler jeg på en måte at jeg veit hvem du er siden jeg jobbet med/ under din bror for en del år tilbake. Dette er virkelig hyggelig! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Gratulerer Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.