Jump to content

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt


Knude

Recommended Posts

Takk for fantastisk hyggelige komentarer fra dere alle!

For å si det akkurat som det er så er jeg veldig førnøyd med fasongen og balangsen på overbygget. Var veldig spent på høyde i forhold til skroghøyde. Jeg har senket overbygget 10cm i forhold til tegningene (Den eneste forandring fra tegningene til Bruce)

Svar til Mariell : Skjøsetting Mandag 15. Juni 2015 . Litt langt ut på ettermiddagen ! og ja ! Det er en scan 25 som står på siden.

 

I morgen blir det demontering av rørsystemet og pakking av hallen.

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

Link to post
Share on other sites

Oooyyyoooyyyooyy, det var litt av ei skute ja. Verkeleg spennande prosjekt du har på gang der Knude, skjønnar godt at du ville avduke den der. For eit pågangsmot den mannen må inneha, tek av meg capsen for Knude. :thumbsup:

 

Blir verkeleg spennande å få ta den skuta i nærare augesyn, det gledar eg meg verkleg til. :yesnod:

 

Ha ei fortreffeleg helg alle sammen, eg skal sveise båtopplagshengar :giggle::flag_bp:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...