Flid Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Same procedure as last year Mr. Flid? Jada, det prøver vi bare Tom Rør skaffer nok stekeflesk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 (redigert) Når blir Vesterømøte?. Vi skal jo innom der vi og, det hadde vært så hyggelig om det blir mens dere også er der. At vi treffer Flid er jo ganske sikkert, hvis de oppfører seg som normalt! Nå sporer vi av tråden til Tom, men vi strekker strikken litt til.. Regner med at vi er på Læsø første halvdel av juni. Escada og Mon Bijou kommer etter, men de svarer kanskje selv når de kommer. Det er helt sikkert plass til dere rundt bordet når Tom steker flesk til oss. Redigert 10.Mars.2015 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Dette er ikke en avsporing, men rett og slett en naturlig overgang :-). Vi vet ikke helt sikkert når vi kommer til Læsø, da vesla skal jobbe litt rett etter skolen slutter. Dato er ikke klart for henne enda. Hele Danmark er fullt av flesk, så det skal det ikke skorte på :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Man må ikke bli så følsom for avsporing, for "griseprat" blir det vel mye av denne sommeren også! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Man må ikke bli så følsom for avsporing, for "griseprat" blir det vel mye av denne sommeren også! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Er den tank tæt eller ikke...? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Jeg tror den er tett nå, men det skal få herde den tiden leverandøren sier og litt til. Tester med litt diesel til helgen, og krysser fingre og tær for at det skal være tett :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Her er det kryss overalt, Tom Rør, til og med i taket!!! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 Tviler sterkt på at du har noen lekkasje lenger nå så grundig som du har vært! Tror heller ikke du vil få en ny så lenge du har båten. Men vi hadde jo helst sett at du hadde laget en tråd med demontering av motorer og full ombygging av begge tanker. Det blir litt dårlig underholdningsverdi i slike lime reparasjoner Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 He he. Hvis jeg hadde sluppet å betale for jobben, så hadde det blitt demontering og bygging av nye tanker :-) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 10.Mars.2015 Del på Facebook Svart 10.Mars.2015 (redigert) Dette må bli tett tank, håper og tror Redigert 10.Mars.2015 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Tom Rør Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 (redigert) Nå har jeg fyllt 140 liter diesel, og foreløpig ser det bra ut. Satser på at det ikke blir et påskemareritt :-) Sånn ble det, og jeg hadde nok ikke stått til noe svenneprøve, men satser på at den er tett :-) Takker så langt for gode tips og innspill Redigert 14.Mars.2015 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Håller tummarna för att Du nu skall slippa dessa bekymmer! :pray: Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Takker Ebonita :-) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Dette ser jo veldig bra ut. Nok en utfordring som BP, s medlemmer i form av gode innspill har vært med på å løse. Godt å ha så mange "venner" i ryggen når utfordringene kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Helt uvurderlig,og en utømmelig kilde til kunnskap. Kan ikke få rost dette forumet nok :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Du har hatt lekkasje ut av dieseltanken, Tom Rør, og jeg har hatt lekkasje inn. Nå virker det som om det er tett både her og der, og er det greit at jeg kaller på våren, sol og varme da? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Ta fram trommene :-) Har du fikset lekkasjen din? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Jeg vet egentlig ikke sikkert hva som har skjedd, men jeg har skiftet o-ringer under lokkene ved påfylling, tømt tankene for mye vann og veldig lite grums, rengjort begge tankene og nå skinner de. Jeg har testet o-ringene og de er tett, så nå er det bare å fylle opp så er "familien splint" på tur igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Vi krysser fingre og tær for at det er tett :-) Blir deilig å kunne bruke båten igjen Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 16.Mars.2015 Del på Facebook Svart 16.Mars.2015 Hva koster dette stoffet. Belzona 1111. Kommer det i tube, eller spann? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 16.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2015 (redigert) Det kommer i to bokser. En del herder, og tre deler guffe er blandingsforholdet. Koster rundt 900; :-) Redigert 16.Mars.2015 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 16.Mars.2015 Del på Facebook Svart 16.Mars.2015 Det virker jo som dette løste seg langt billigere enn først antatt. Og godt er det. Jeg har jobbet mange år som båtbygger , og kan godt forestille meg hva det vil si å ta ut tanken, selv om jeg ikke kjenner princess sin oppbygging. Godt du slapp det.... Jeg har også montert noen sett med IPS, som jeg regner med du har siden du har 435 hk. Er du fornøyd med disse? Har du hatt noen utgifter pga drevene nedover.Lekkasjer? Det er jo bare 2 svære gummiringer som holder deg flytende. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 16.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2015 Jeg har akslinger :-) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 28.Mai.2018 Del på Facebook Svart 28.Mai.2018 Heisan Hvordan har det gått med denne jobben. Er det fortsatt tett? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.