jcjohansen Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 kom ut i båten i går å da hadde skinnet sluppet i underkant under vindu, så da var det å rive det løst det som var løst å vaske det reint Link to post
jcjohansen Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 denna blei løsninga på liminga denna var super, fester mange mange kilo på liten flate å sitter no helt jævlig etter kort tid:) super fix er tingen;) blei å lime resten idag med dette. Link to post
jcjohansen Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 så detta blei dagens gjerning:) Link to post
jcjohansen Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 Link to post
jcjohansen Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 la dette få tørke skikkelig noen dager med go varme nede i kabinen så tar jeg av luka foran å vasker rein den å legger på skinn inne. Link to post
jcjohansen Svart 14.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2015 så blei det prøve montering av en "tittekant" idag oppe ved vindu på høye side akkurat der aluminium listene møtes. synes den blei bra å lite synlig så blir nok å bruke sånne:) bare en jævla jobb å få den helt rein for skum under skinnet Link to post
jcjohansen Svart 15.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2015 Da var tittekant lissene montert:) så da blir det å trekke om rygg støttene til sofaen I morra:) Link to post
Torsen67 Svart 16.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 Blir lækkert! Var det limet som slapp eller var det festet? Altså, våtromslim er ikke å anbefale? Hvor fik du tak i lissene? Link to post
jcjohansen Svart 16.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 Det var limet som slapp ja. Tok ned tre steder der det hadde sleppt å kjørte på med extrem fix het det:) å det brukte jeg på resten av veggene å det satt seg ganske fort men gikk fint å få tilpasset det å skyvet det på plass, gjennomherda etter 24 ved 5+. Så absolutt å anbefale, jeg kjøpte det på Thaugland trevare. Link to post
jcjohansen Svart 16.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 Lissene laget vi sjøl, lånte ett skjærebord å skar strimler av trekket å la strimlene noen timer ute så løsnet skumgummin bak på trekket veldig lett:) å da blir det bare 1mm tykt å da limte jeg de rett over skjøtene, å det er ingen kanter på lissene som vill bli dratt opp hvis du skulle hekte deg på de;) Link to post
jcjohansen Svart 16.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 Link to post
jcjohansen Svart 16.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2015 da blei det litt skjæring å tilpassing av det nedre taket framme i bauen i ny 9mm kryssfiner i snødrevet:) det blir trekking av dette i morra. Link to post
jcjohansen Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 da var panelene ferdig trekt å klar til montering til hælja Link to post
SoBo Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Blir som ny, soluxen din jc Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
jcjohansen Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Takk for det sobo;) Link to post
boble65 Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Vet ikke om du har gjort det men ett lite tips er og behandle platene med olje eller vinylprimer for og slippe at fukt trenger inn i kryssfiner. Vinylprimer er fin da den tørker meget hurtig og ikke er så dyr:-) Link to post
Kaptein Thomas Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Ser bra ut, ja? Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
jcjohansen Svart 18.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Det visste jeg ikke boble65, da skal jeg Gjøre det på baksiden av de to platene jeg har laget Før jeg monterer dem:) takk for tipset:) Takk captein thomas;) Link to post
jcjohansen Svart 21.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 fikk ikke snudd bilde, men da var toalettet så å si ferdig, skal legge på en liten skinn bit nede i venstre hjørnet i morra, må kobla av røra til toalettet for å få til det så det blei ikke gjort i kvell. led stripe er også bestilt på ebay, som kommer til å ligge inn under vindu bort over å lyse ned på bakveggen av toalettet. Link to post
jcjohansen Svart 21.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 da blei platene montert i kvell, men ikke helt fornøyd med yttersvingen på plata der er det en liten bulk det samme er det på motsatt plate, så dette blir å demontere igjen i morra å få fikset på samtidig som det blir lagt en skjøt i mellom platene:) Link to post
jcjohansen Svart 21.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 kommer en skjøt mellom platene som har blitt på de andre skjøtene, kommer også skjøter i front å i bakkant slik at det blir helt, men blir litt modifisering i morra. så da får vi ordne noen nye bilder i morra:) kan ikke bli fornøyd med allt en driver med, lærer så lenge enn lever:) Link to post
boble65 Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Syns det blir pent, lurt og lage slike plater og skru opp :-) er jo gamle båter og ikke bestandig så lett og få til alle kriker og kroker.. Har plagdes med masse i båten min,men en lærer jo :-) Link to post
jcjohansen Svart 21.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Sant det:), men demonterer I morra for å tilpasse litt;) vill ha det så helt å pent som mulig:) Link to post
NidelvSigmund Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Kan du ta et bilde der hvor skjøtene synes bedre? Hvor kjøpte du skrogtrekket? Link to post
jcjohansen Svart 21.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Hvilke skjøter tenker du på Nidelvesigmund? Det blei kjøpt på maritim på rud Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn