Jump to content

råd og tips oppussing av sollux snekke

jcjohansen

Recommended Posts

bilde

så blei det prøve montering av en "tittekant" idag oppe ved vindu på høye side akkurat der aluminium listene møtes.

synes den blei bra å lite synlig så blir nok å bruke sånne:) bare en jævla jobb å få den helt rein for skum under skinnet

Det var limet som slapp ja. Tok ned tre steder der det hadde sleppt å kjørte på med extrem fix het det:) å det brukte jeg på resten av veggene å det satt seg ganske fort men gikk fint å få tilpasset det å skyvet det på plass, gjennomherda etter 24 ved 5+. Så absolutt å anbefale, jeg kjøpte det på Thaugland trevare.

Lissene laget vi sjøl, lånte ett skjærebord å skar strimler av trekket å la strimlene noen timer ute så løsnet skumgummin bak på trekket veldig lett:) å da blir det bare 1mm tykt å da limte jeg de rett over skjøtene, å det er ingen kanter på lissene som vill bli dratt opp hvis du skulle hekte deg på de;)

bilde

fikk ikke snudd bilde, men da var toalettet så å si ferdig, skal legge på en liten skinn bit nede i venstre hjørnet i morra, må kobla av røra til toalettet for å få til det så det blei ikke gjort i kvell. led stripe er også bestilt på ebay, som kommer til å ligge inn under vindu bort over å lyse ned på bakveggen av toalettet.

bilde

da blei platene montert i kvell, men ikke helt fornøyd med yttersvingen på plata der er det en liten bulk det samme er det på motsatt plate, så dette blir å demontere igjen i morra å få fikset på samtidig som det blir lagt en skjøt i mellom platene:)

bilde

kommer en skjøt mellom platene som har blitt på de andre skjøtene, kommer også skjøter i front å i bakkant slik at det blir helt, men blir litt modifisering i morra. så da får vi ordne noen nye bilder i morra:) kan ikke bli fornøyd med allt en driver med, lærer så lenge enn lever:)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...