NidelvSigmund Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Overlappende med skrogtrekket Link to post
Kaptein Thomas Svart 22.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Sea Sea på Rud? Maritim ligger på Slependen :) Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Da skal jeg ordne det Nidelvesigmund men hvis du ser på innlegg 146 så ser du skjøtene oppe ved vinduene, men kan godt ta ett bilde til;) Helt riktig det kaptein Thomas det er Slependen ja:) Link to post
Torsen67 Svart 22.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Hvor kjøpte du de hvite plastknottene? Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 kjøpte de på aktiv marin/best marin på åråsen på kjeller/lillestrøm torsen67:) Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 fikk ordnet med å skjøte mellom tak platene i den fremre nedre delen av kabinen idag litt usikker på hva jeg gjør over takplatene over mot det andre skinnet rundt vinduene, fant ut idag at byggmakker har akkurat samme farge i maritim akryl med samme fargekode, så lurer litt på å legge det i den sprekken Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 (redigert) blei også litt prøvemontering av ryggstøttene til sofan, de fremre stolpene er montert fast, men stoffet på rygg støttene skal byttes til likt som det blir på sofa putene i morra blir luka foran demontert å trekt om inne istedet for å drive å lime på så keitete plass Redigert 22.Februar.2015 av jcjohansen (see edit history) Link to post
NidelvSigmund Svart 22.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Hva brukte du til å fjærne det gamle limet? Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 blir led stripe i bakgrunn av begge ryggstøttene som lyser skrått inn å opp mot vindu, blir montert i eikelist med blankt plastikk front mot beskyttelse Link to post
Torsen67 Svart 22.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Dette blir en koselig kabin! Det er helt klart.. Link to post
Torsen67 Svart 22.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 kjøpte de på aktiv marin/best marin på åråsen på kjeller/lillestrøm torsen67:) Vet du hva disse heter? Prøvde nettsiden deres men fant de ikke. Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 nidelvsigmund der brukte jeg aceton, gikk vel med ca 5l for å få gjort reint hele kabinene nede, å masse papir. husk god maske å go gjennom lufting:) ellers blir det hodepine:) torsen67 takk for det:)¨fant de heller ikke der inne men ringte de å da når jeg kjøpte der hadde de mange i hyllene der. det er to forskjellige str, jeg tok de minste. husk at du må ha forsenket skrue hoder Link to post
Torsen67 Svart 22.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Ok, er dette bare hetter til å tre utenpå skruene eller er det plastskruer/ plugger? Jeg ser for meg og bruke disse til å blende gamle skruehull i innerlineren der gammelt utstyr er demontert. Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Det er vanlig skruer du kan bruke, men det er små plastikk hetter som har plass til forsenka skruer og etter dette er skrudd inn kan du dytte på de hvite hettene:) Link to post
NidelvSigmund Svart 22.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Hvor får jeg kjøpt aceton? Har brukt denne http://www.biltema.no/no/Bygg/Arbeidsklar-og-verneutstyr/Verneutstyr-for-oyne-orer-og-munn/Beskyttelsesmaske-755-26350/ når jeg har holdt på med to komp i snakka mi. Funka kjempe bra! Merka ikke noe sterk lukt og ingen hodepine. Prøve å puste uten den, men det var rett og slett forferdelig Link to post
jcjohansen Svart 22.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2015 Brukte samme maska å den fungerte bra:) du får kjøpt det på biltema veit jeg ihvertfall der jeg kjøpte;) det gamle limet satt no jævlig så måtte gnikke å gnikke, har sett noen som også har slipt det vekk men jeg tok ikke sjansen;) Link to post
jcjohansen Svart 23.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 da blei det innkjøp av stoff til sofa nede i kabinen idag:) Link to post
jcjohansen Svart 23.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 da blei det montering av begge ryggstøttene idag, veldig fornøyd. liker stoffet veldig godt å veldig behagelig:) Link to post
jcjohansen Svart 23.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 styrbord side. ikke se på rotet:) Link to post
jcjohansen Svart 23.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 her er det sying av sofa pute:) Link to post
jcjohansen Svart 23.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 da blei ei pute nesten ferdig idag mangler bare å få sydd inn glidlås på ene bred siden å det skjer i morra så blir det å fortsette på resten av putene:) måtte bare ut å prøve å se om det passa:) Link to post
Biam1 Svart 23.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 Blir flott! Bra jobba ?? Link to post
Torsen67 Svart 23.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 Flott stoff det der. Hva måtte du gi for meteren? Link to post
jcjohansen Svart 23.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 Takk:) Kjerringa som har peiling på å sy jeg bare følger med å lærer:) Det kosta 108kr pr meter. Da er bredden på stoffet 140cm Link to post
Torsen67 Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Hmm, hørtes ikke galt ut;-) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn