ashfirelate Svart 21.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Kjekk tråd å følge med på. Blir bra! Stå på! Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 proper nytlf.. Helsikes engelsk.. Maa prove og finne norsk paa den :) har oppdatert varelageret idag med litt forskjellig :) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Nå fant jeg norsk :) men hvor f... Er di morsomme smiletegnene :) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 kjekke ting for plasting :) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 21.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2015 Fikk slipt ned og lagt to strøk topcoat i kveld. Gikk noen timer :) regner med og slipe det ned for hånd i morgen så det blir jevnt før lakking. Er ganske mange prosesser med denne plastingen :) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 22.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 primitivt verneutstyr:) Sitér dette innlegget Link to post
Wibbo Svart 22.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 "Time to cook" Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 22.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 Nå har jeg mattet ned hele bunnen som jeg smurte topcoat på i sommer. Brukte 120 papir. Ruller ett strøk primer på i morgen forhåpentligvis så er det bunnsmøring etterpå :)blir av å til litt lei av å slipe.. nå skal jeg jaggu feire med å lage taco !:) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 22.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 Ser det er antenne oppå der. Fjernstyrt ? Hvem betjener fjernkontrollen ? Viktig med verneutstyr Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
boble65 Svart 22.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 Ganske så fjærnstyrt ja:) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 22.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 Ønskeliste til jul er heldekkende friskluftmaske :) har funnet på nett til rundt 3000. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 22.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2015 gadd ikke gjøre så mye ikveld så bare sullet litt med bordet på venstre siden. Blir sikkert fint. Tror jeg ordner en skrå under det med litt teak :) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 23.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2015 Ny arbeids økt med bunnen av båten idag.:) vindstille og rundt 5 grader ute :) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 23.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2015 Glemte å ta bilde men nå er hele bunnen primet med seajet 011 og klar for bunnsmøring:) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 23.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2015 Blir gøy å sette på vannet en "ny" båt til våren boble Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
boble65 Svart 24.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Ja det blir nok litt stas :) har en datter på 4 som gleder seg veldig til og dra på havet og kjøre båt og dra på piknik og skattejakt sammen med pappaen sin :) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 24.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 24.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Måtte prøve rekkene:) litt usikker på hvordan jeg skal få festet dem da skroget er dobbelt.. Lurer litt på og plaste dem fast. El få laget syrefaste "klaver" som jeg skyver over den runde platen nederst på rekka og så skruver med gjennomgangsbolter fra sidene.. Hmmm.. :) Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 24.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Glimrende tråd med mye godt arbeid. Blir bra dette! Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 24.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Takk takk for hyggelige kommentarer:) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 24.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Kommer til å bli kjempefint med nye rekker. Ville fått noen til å tigsveiset på nye rekke "kopper", som du nevner og boltet dem fast. Bedre for ettertiden dersom du skulle trenge å demontere dem igjen. Kommer også til å se mer profft ut enn støpemetoden. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
boble65 Svart 24.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Takk :) ja det er nok finest og mest fornuftig og få sveiset nye fester. Har jo båtverft rett borti gata så burde gå greit :) ja.. Blir nesten en helt annen båt med nye rekker:) har også bakbøylene og rekkestøttene (2 på hver side) som hører til men får se om det er nok plass og mulighet til og feste disse videre bakover. Sånn sett veldig dumt med dobbelt skrog.. Men er veldig fornøyd med at jeg fikk kjøpt hele settet for 1200kr og at dem passer perfekt på buen:) orntli syrefast og greier og prøvde litt autosol på dem og vips så blir dem så blanke at hjertet mitt banker litt ekstra..:) Skal jaggu meg feire med biff i kveld :) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 24.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Skal jaggu meg feire med biff i kveld :) Ikke glem et glass rødvin til. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
boble65 Svart 24.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Mens jeg rullet og akket meg på sofaen etter og ha maulet i meg for mye biff&bærne så kom tanken.. Hamp ! Jeg vil ha litt hamptau inni båten for og liste litt på bøyde og vanskelige plasser som vanlige lister ikke klarer. Og det blir jo ikke mer maritimt en hamp:) akk&ve.. Alle disse idéene.. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.