function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Prosjekt: M/S Bastard


M/S Bastard

Recommended Posts

Nå er det bilde av reisverket til bakveggen. Gjør ferdig dette i morgen da det mangler 4-5  spikerslag

Begynner og bli tett nå, og det beste er at det begynner faktisk og dra seg sammen nå.

Er ikke mye igjen før den er ferdig utvendig :crazy: prosjektet var ikke så ille alikevel. Hadde egentlig forventet meg mye mere arbeid. Vel, det står jo igjen en del men det ser jeg på som kosearbeid.

Her er bilde tatt nå!

Bilde

Link to post
Share on other sites

                                                                                                                                                                 :lol: ADVARSEL!!!!  :lol:

SE OPP FOR MULIG INSPEKSJON AV PROSJEKTET  FREDAG ELLER LØRDAG.  :wink: :wink:  :lol:

Skal over fjorden i kveld. Må få med oss konserten med Hellbillies. Håper bare det er plass i gjestehavnen. Den er ikke av de største akkurat.  :lol:

Link to post
Share on other sites

Vel, jeg trosset været i dag og fikk gjort reint i båten :smiley: det ble 4 poser med søppel!

Begynner på innredning i morgen, for i kveld må jeg tegne planløsning :smiley:

Her blir det plass til sittegruppe i vinkel i salongen. Bygger opp sittegruppa slik at man har godt utsyn.

 

 

Plater også bakveggen innvendig i morgen, utvendig blir den kledd med smalstavet panel!

Håper og få begynt på pentry´et på Tirsdag!

Oppdaterer med bilder imorgen kveld :seeya:

Link to post
Share on other sites

Til Jorhei:

Regner med og bli ferdig etter helga. Det vil si at jeg setter det opp, og så tar jeg finsishen når båten kommer på vannet!

 

Til Kob:

Det blir litt vanskelig med sittegruppe på Babord side påg. av døra.

Døra vil ikke bli flyttet da jeg skal ha styreposisjon nr.2 på Styrbord side

Link to post
Share on other sites

Hei!

Må bare beklage at bygningskontrollen ikke rakk inspeksjonen i helgen grunnet dårlig vær.  :eek: Kom litt sent på fredag, så da var det bare å komme seg til konserten.

Gikk greit å finne plass ved brygga, men vet ikke om det var i gjestehavnen? :cryin:

Lørdag lå vi en stund, men bestemte oss for å dra hjem, siden vi hadde en del å gjøre hjemme også.

Maken til møkkavær er det lenge siden jeg har vært borti. Rakk jo bare så vidt en tur på brygga, før regnet hølja ned igjen. Fikk så vidt sett at Tine II lå ved brygga også, men så ikke skipperen noe. :eek:

Link to post
Share on other sites

Flere bilder :flag:

Båten bakfra igjen, mangler kledning da!

Bilde

 

Benker skrår innover da det er mere behagelig med tanke på "sittekomfort"!

Bilde

 

Benken forfra, hvor man også ser plass til kjøleskap under førersete!

Bilde

 

Har nå bestemt meg for og droppe passasjersete på Babord side.

Her vil det nå bli pentry hele veien!

Også på grunn av at passasjer vil ha fint utsyn forut fra salong :eek:

 

I morgen, hvis været holder skal framdekkene få en omgang med Benar!

 

Rekker jeg det meste på 2 uker nå tro :flag:

Link to post
Share on other sites

Rekker jeg det meste på 2 uker nå tro :flag:

 

Hvis du tror du rekker det på to uker så tar det vel nesten dobbelt så lang tid  :flag::eek::lol:

Beregn da nesten fire uker..........

Det å beregne tid på båtarbeid er håpløst for det tar alltid lenger tid enn det man tipper.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

...Bilde.........

Se der, ja! Legger merke til at du har satset på myyyye stueplass til ølkasser under salongen!!  :flag:

 

Forresten, fant en båt som ikke er helt ulik din MS Bastard! Et Lista-bygg, fra Brekneholmen båtbyggeri....

Bilde Resten kan du se her:  http://www.finn.no/finn/boat/object?id=4478516&sid=1618574110015969&pos=132&rub=7  Lykke til, Bastard30000!! :flag:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Hei, Bastard.

Hva slags finèr plater har du brukt til benker og kledning? Og hvilken tykkelse?

Holder på med nye benker til Plattgatteren. Har kjøpt inn Meranti-finèr, men er litt usikker på om jeg burde gått for Mahogny-finèr isteden.  :smiley:

Bruker bare Meranti jeg, og tykkelse i benker kommer jeg til og bruke 9mm.

Dørk 15mm, hyttevegger 22mm, hyttetak 12mm.

Link to post
Share on other sites

Ja det begynner å komme seg nå! Bare litt "små" pussel innvendig så vips er alt klart!  :smash:

 

... nei, jeg tror at du gjør det riktige og heller tar tiden til bruk slik at det blir ordentlig. Det er viktig at man fører/ seiler rundt i en båt man føler seg vel i.  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Helt klart, jeg må gjøre det skikkelig fra første skrue :smash:

Men de fleste detaljer kommer når den er på vannet.

Lager det til hjemme, for så og ta det med ned i båten for montering.

 

Regnvær i dag også, huff og huff!

Men nå må jeg løpe, skal på jobb :smash:

Link to post
Share on other sites

Tar tidlig kvelden pga. av kvartfinale på tv :lol:

Fikk oljet 2 strøk vått i vått med benar på dekk og skrog i dag :confused:

Fikk også innredet litt i dag :lol:

 

Håper det ikke blir regn i natt, da burkaen er tatt vekk :eek:

Og det beste er at jeg ikke skal på jobb før Torsdag :lol:

 

Regner med at det kommer bilde i morra hvis båten er blank nok :lol:

Link to post
Share on other sites

Beklager, men skuta var ikke blank nok :wink:

men jeg har da fått gjort litt annet også. Her er Optimusen min :rolleyes:

Bilde

 

som skal få plass i byssa som jeg begynte på for et par timer siden.

Bilde

 

Og så måtte jeg se om det ble plass til kjøleskapet under førersete :wink:

Bilde

 

Så håper jeg det blir bedre vær i morgen så jeg kan mattslipe for og legge på et strøk med Benar igjen :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...