Jawik Svart 31.Januar.2010 Del på Facebook Svart 31.Januar.2010 Litt mer å kose seg med : Hadde følt meg uvel ved å sitte på nederste stol (nede i siste bilde) under "admiralmøte" og admiralen i den øverste stolen. Borde er jo i seg selv et psykologisk våpen...,men pokker så vakkert. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Finn Erik Svart 31.Januar.2010 Del på Facebook Svart 31.Januar.2010 Anbefaler tråden jeg la inn over bordbildene. :yesnod: Det en mange båter......når du holder pekeren/pilen over " knappene " trykk i tillegg på knappen så kommer det opp en bildeserie om den aktuelle båten...... Vel verd å bruke noen timer her... :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 31.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2010 (redigert) Van Dam har jeg brukt mange timer på Ja, jeg er enig i at det må bli så mange lag lakk som er nødvendig. Det blir nok epifanes. Men nå er det glassingen som står for tur. Hellberg, her er neste strøk klart. Jeg er veldig glad jeg ikke glasset uten å grunnstryke. Mahogny gasser som bare det, og nå kan jeg få slipt bort luftboblene før glassingen. De synes nesten ikke, men jeg er redd det hadde blitt mye ergrelse. Små perler som allerede har herdet Men en fantastisk glød. Skjøtene jeg var så bekymret for, blir ikke så ille Redigert 31.Januar.2010 av Amalie 36 (see edit history) Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Godthaab Svart 31.Januar.2010 Del på Facebook Svart 31.Januar.2010 Hei igjen. Fargen blei helt rå :) Synes du traff veldig bra! Kjøper du fineren på finerfabrikken? Hva er måla på platene og hva koster en stk? evt kvm pris? :) Sitér dette innlegget “The pessimist complains about the wind; the optimist expects it to change; the realist adjusts the sails.” Link to post
Miss Amalie Svart 31.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2010 Hei! Er veldig fornøyd, og hadde flaks med blandinga. I innlegg 245 er det bilde som er interessant vedr. fineren, og her Jeg kjøpe som du ser i bunter, noe 1 sortering og noe b-vare. Skal jo klyve opp alt likevel. Tror jeg ga 150,- pr. kmv. for 1.sort og 50,- for andre sortering. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Honduras Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Vi snakker om 2,8mm finér her, ikke sant? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Miss Amalie Svart 1.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Ja. Den skal være det. Plenty å slipe på. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Finn Erik Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Van Dam har jeg brukt mange timer på Jeg ser du ler men da tenker vi nok ikke på samme Van Dam.... Jeg måtte bare legge ut noen bilder....dette er så lekkert at jeg blir kvalm.... Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 1.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Åjodah! Jeg har lurt på i mange uker om jeg skal lage moderne interiør i skroget mitt, eller nostalgisk... Og van dam har skylda Men, så ser jeg disse (det er rene p....) Se på den finishen... Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Finn Erik Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Det er reint så en får tårer i øynene og vann i munn ...Skjønner godt dilemma, men det er vel litt avhegig av hvordan båten skal brukes... Når en ser slikt .......så har du virkelig noe og strekke deg etter.. Hadde jeg vært stinn av gryn, skulle jeg tatt meg et år fri. Bestilt båt av Van Dam og leid meg inn for å være med på å bygge båten...... :yesnod: :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 (redigert) Dette begynner å bli farlig for svake sjeler Burde vært en BP-lov som forbyr alle å utsette noen for noe slikt som dette. Ja jeg vet at jeg kan overse tråden - men forsøk selv først... Finn Erik sa jo dette: Vel verd å bruke noen timer her... Har jo ikke gjort noe annet i dag og admiralen river snart av meg øra. Tenkte at hun også skulle bli hekta, men den gang ei. Leketøy for gutter sier hun. Redigert 1.Februar.2010 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
JanS/EIR Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Oh---du allfredens min for noen bilder! (Noen som vet om Van Dam kommer på tilbud snart?) Trebåtær er ille vakkert,se--- Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Odmar Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Kvalm er ikke ett dekkkende ord - jeg bøyer meg i pussestøvet, epoxylukt, tynner og alt anndet du har inne i byggebua. Problemet er at du altid får plass i enhvær havn du kommer. Kan ikke bare Cruuuse avsted - ett stykke du kan være stolt av.... Gleder meg til fortsettelsen.. Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
SandAnker Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Ser utrolig flott ut det her Sitér dette innlegget Link to post
dastunt Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 For eit flott prosjekt! Er innpå tråden mangen ganger om dagen for å få inspirasjon. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Jawik Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Men, så ser jeg disse (det er rene p....) Trekk pusten og pass på fingrene. Du er ett friskt pust inn i hverdagen for meg og du kommer i mål med dette. Kjempebra så langt. Vist det kan være en trøst så tok brodern to av sine fingre og fungerte i mange år uten disse. Fikk jo noen klager fra det annet kjønn, men han overlevde dette også. Du har jo vært så heldig å få beholde de to viktigste fingrene på høyre hand Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Miss Amalie Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Takk Dette er veldig hyggelig sagt! Man kan ikke gi seg vettu! Får se om ikke transomen blir glasset i kveld eller i morgen! Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Finn Erik Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Hvilken båt er det du har i Avertaren din ?? Dette er farlig.......litt flere bilder : Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 2.Februar.2010 Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Når man er på guttetur skal jo ikke kameraet være med...., men man har da alltids en Nokia fra 2001 i lomma. Du kan glede deg du Amalie. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 "Trur'u jeg gjør a'?" Nå har vi en liten diskusjon her. Kona begynner å plage meg med at hvit skai er pent. Du skjønner, vi har samlet endel ekte hud. Har to sekker fulle. Kona fikk tak i to store flotte skinnsofaer med flott brunt skinn. Dette skar vi av og tok vare på. Drømmen hennes er å kjøpe en gammel veteranbil og restaurere. Og en slik båt. Jeg har lyst på hud, og hun hvitt.... er'e mulig? Og Hellberg, det er en triple, men jeg kommer i farten ikke på hvor jeg fant den. Har sett på så mange tusen sider. Men det var nærmest den hekken jeg ønsker meg. Litt smalere topp og flatere enn rivieraene. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Miss Amalie Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Ålreit da, her har dere noen timer til... Link show eksempel på vindskjermløsning Lekkert Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Miss Amalie Svart 2.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2010 Snadder Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Finn Erik Svart 3.Februar.2010 Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 Skinn... Nå må du si ifra og vise hvem som bestemmer... Kan ikke bare komme her og komme her... Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.Februar.2010 Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 Selvfølgelig må det være skinn. Noe annet blir som å banne på et vist sted... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Miss Amalie Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Kvelden kommer til å bli lang.... Nå kommer ett strøk til kl 2230 og så et i morgen tidlig. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.