arquebus Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Nå er det på tide med et vestlandsbilde igjen: Bildet er tatt 27. april i år. Hva heter denne fjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Hei. Har aldri vært her med båt, men kan det være fjorden fra Feda innover mot Kvinesdal? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Poseidon Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Denne gangen fikk du meg til å tvile, men jeg har jo en mistanke om at du er i nordre Ryfylke, nærmere bestemt i Vindafjorden ... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Lars H. Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Hei. Eller er det et sted på Nordmøre? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
arquebus Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Nei - vi er i sørlige Ryfylke. Fyrlykten ligger på en liten holme. Den har karakteristikken Oc 6s. Bildet er tatt ca. i retning 135o. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Lysefjorden? Sitér dette innlegget Link to post
arquebus Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Lysefjorden? Ikke riktig, men heller ikke langt unna Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Aspøy i Høgsfjorden! Sitér dette innlegget Link to post
arquebus Svart 14.Mai.2003 Del på Facebook Svart 14.Mai.2003 Aspøy i Høgsfjorden!Det stemmer! Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 20.Mai.2003 Del på Facebook Svart 20.Mai.2003 Hvor er dette: Et lite hint: I korteste leia mellom 2 vestlandsbyer....... Tok egentlig bildet fordi det så litt festlig ut, 2 staker som begge er "knøvla" i toppen og bøyd ut fra leia. Tidligere var der rød/hvit viser på begge stakene men nå er den ene en liten svart som nesten ikke viser på bildet. Skulle nesten tro at danskebåten hadde kilt seg mellom..... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Eppa Svart 20.Mai.2003 Del på Facebook Svart 20.Mai.2003 Kan det være i området rundt Bokn? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 20.Mai.2003 Del på Facebook Svart 20.Mai.2003 Nei. Du må nok litt lenger nordover..... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Poseidon Svart 20.Mai.2003 Del på Facebook Svart 20.Mai.2003 Nyleia / Engesund ? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
SveinHa Svart 21.Mai.2003 Del på Facebook Svart 21.Mai.2003 Er der ingen plass du ikke har vært Poseidon? Joda, det er Engesund nokså nøyaktig midt mellom Haugesund og Bergen. Hadde breddegradene vært synlige så hadde 60grader vært midt oppe i fjellsiden på den store øya bakerst i bildet (Selbjørn). Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Poseidon Svart 21.Mai.2003 Del på Facebook Svart 21.Mai.2003 .....Er der ingen plass du ikke har vært Poseidon? ..... Jo det er der helt sikkert Men nå har jeg tilfeldigvis tramslet opp og ned på kysten Stavanger - Bergen noen ganger ... På 1960-tallet var det med sandfartøyer på 1970-tallet var det med boreskip og offshorefartøyer på 1980-tallet var det mest plastikkbåter og campingcruisere siden 1990-tallet har det vært sleping og passasjerfart . . . så da blir det jo til at man merker seg med ett og annet, og området Nyleia / Engesund / Smedholmen er jo både naturskjønt, og kan være en utfordring å seile - spesielt med uregjerlige slep.... Ha en fin dag! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sebaldus Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 ....og hvor er dette mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Jeg vil satse på at du er på kart 22? mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
BK Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Ikke Ryfylke Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Er det Mjåsund bru i Tysvær? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Poseideon er nok mest på sporet her...dere andre er litt langt sør Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Poseideon er nok mest på sporet her...dere andre er litt langt sør Min første innskytelse var Lukksund bru, men det er nokså lenge siden jeg gikk gjennom i dagslys - dermed tør jeg ikke helt sette skjegget i pant .... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sebaldus Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Min første innskytelse var Lukksund bru, men det er nokså lenge siden jeg gikk gjennom i dagslys - dermed tør jeg ikke helt sette skjegget i pant .... mvh Poseidon Du kunne trygt pantsatt skjegget og mere til for Lukksund Bro er riktig svar Dror gjennom der i helgen og hadde en fantastisk overnattingstur. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Øst for Kristiansand, vest for Svinesund...... Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
bliss X Svart 3.Juni.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Tror det er i nærheten av Kragerø men har ikke noen nærmere stedsangivelse Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 3.Juni.2003 Del på Facebook Svart 3.Juni.2003 Er det Slagentangen vi skuer på styrbord side tro...? M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.