Lars H. Svart 19.Juni.2003 Del på Facebook Svart 19.Juni.2003 Hvilket program bruker du for dette Lars? (Vi er forøvrig navnebrødre).Jeg bruket PSP (PaintshopPro). Navnebrødre, ja Lars er da et fint navn. Selv har jeg et fornavn til, Harald. Ble oppkalt etter begge bestefedrene mine. Ser du har oppgitt Stavanger som hjemsted. Eg e ekta Siddis, men flyttet østover i -69.Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Guest Jarle- Svart 19.Juni.2003 Del på Facebook Svart 19.Juni.2003 Og dette ? Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Juni.2003 Del på Facebook Svart 19.Juni.2003 Og siden vi er inne på skilt, hvor kan nå dette være? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 19.Juni.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2003 Det siste bildet til Lars er fra den gangen han var på handletur i Fredrikstad. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 19.Juni.2003 Del på Facebook Svart 19.Juni.2003 Og dette ? Jarle Naustholmen nord for Byre i Ryfylke. Lo meg krøllete første gang jeg så det busskiltet Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Lars H. Svart 19.Juni.2003 Del på Facebook Svart 19.Juni.2003 Det siste bildet til Lars er fra den gangen han var på handletur i Fredrikstad.Fredrikstad er riktig, men jeg var ikke på handletur. Hadde vært på langhelg sør for Strömstad og ble liggende værfast i Fredrikstad. Var helt nybegynner og våget ikke gå rundt Strømtangen i kuling. Måtte avspasere to dager! (den ene dagen var det faktisk et mord 200m lenger inne på kaien!) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 19.Juni.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2003 Fredrikstad er riktig, men jeg var ikke på handletur. Hadde vært på langhelg sør for Strömstad og ble liggende værfast i Fredrikstad. Var helt nybegynner og våget ikke gå rundt Strømtangen i kuling. Måtte avspasere to dager! (den ene dagen var det faktisk et mord 200m lenger inne på kaien!) Lars H. Vet det, Lars men jeg tenkte at det var best å ikke gjøre alle oppmerksom på at du var en slik pingle som ikke tør å gå rundt Strømtangen når det blåser litt I mitt tidligere båtliv med saga 27 lå vi mye værfast på Hankø, husker jeg. En gang ble det stadig flere værsjuke admiraler på bryggene, og alle var overbevist om at rundt Strømtangen - det skulle de ikke !! Tok sin tid før armadaen kom seg avgårde. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Jarle- Svart 20.Juni.2003 Del på Facebook Svart 20.Juni.2003 Naustholmen nord for Byre i Ryfylke. Lo meg krøllete første gang jeg så det busskiltet Stemmer det. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 10.Juli.2003 Del på Facebook Svart 10.Juli.2003 Dette stedet burde være kjent for dere som ferdes langs Sørlandskysten, men hvor er det? Kanskje ikke så godt synlig, men båttrafikken går tett under broa sommertids... Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Justøybroa i blindleia, rett øst av Lillesand Hilsen Kristian Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Justøybroa i blindleia, rett øst av Lillesand Hilsen Kristian Justøybroa er korrekt, ca 2nautiske SØRVEST av Lillesand hvis jeg skal være pirkete...men denne var jo alt for lett? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Justøybroa er korrekt, ca 2nautiske SØRVEST av Lillesand hvis jeg skal være pirkete...men denne var jo alt for lett? Øst eller sørvest, pytt, pytt .... Aner jeg noen som navigerer etter Columbusmetoden; ikke visste han hvor han skulle, ikke visste han hvor han var, og ikke visste han hvor han hadde vært .... "Øst, vest, hjemme best" heter det visst.... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Arne Lian Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Øst eller sørvest, pytt, pytt .... Aner jeg noen som navigerer etter Columbusmetoden; ikke visste han hvor han skulle, ikke visste han hvor han var, og ikke visste han hvor han hadde vært .... "Øst, vest, hjemme best" heter det visst.... mvh Poseidon Hva er det som får deg Poseidon til og komme med disse sure oppgulp? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Hva er det som får deg Poseidon til og komme med disse sure oppgulp? Beklager så meget Arne Lian! Det var ikke ment å være oppgulp - og slettes ikke surt Men når man mener at Lillesand ligger en mil eller to på hver sin side av en bro så må det vel være tillatt å koste på seg et lite smil i hverdagen - og det kan kanskje flere ha bruk for! Med de beste hilsener Poseidon (fortsatt med et smil om munnen....) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
kristian Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Helt klart sørvest, det er bare jeg som tok feil. Kristian Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Yepp, da er vi jo enige i at Lillesand ligger der det pleier- og ingen sure miner Neste nøtt (nødd på sørlandsk) er kanskje litt værre, men legg merke til at der er en gammel losutkikkspost på toppen bakenfor husene. Stikkord; stedet er mellom Kristiansand og Grimstad og har landhandel- men hvor er det? Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Ligner veldig på Brekkestø. Har bare vært der en gang med bil, og fikk låne en liten robåt av en hyggelig dame oppe gata. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
kristian Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Mine odds går til Brekkestø Kristian Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 til Vestlendingene. Hvor er disse bildene tatt. De har forskjellig geografisk adresse, men på vestlandet. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Amorosa Svart 11.Juli.2003 Del på Facebook Svart 11.Juli.2003 Stikkord; stedet er mellom Kristiansand og Grimstad og har landhandel- men hvor er det? Og et hyggelig pensjonat som heter Brekkekjær, drevet av en engelskmann ved navn John Dobey med sin norske kone. Så stedet heter BREKKESTØ.Anbefales alle å stikke snuta innom når man er i Blindleia. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 12.Juli.2003 Del på Facebook Svart 12.Juli.2003 Til dere som tippet at forrige "nødd" var Brekkestø må jeg bare si at det er heilt riktig, forøvrig en det en veldig trivelig plass med landhandel og salg av bensin&diesel helt ytterst i Blindleia. Brekkestø ligger på øya Justøya som igjen var "nødda" før der igjen; Justøyabroa. Posisjonen for Brekkestø: N58 11.684 E8 20.755 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juli.2003 Del på Facebook Svart 13.Juli.2003 Hvor er jeg på vei nå? Og her? Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 13.Juli.2003 Del på Facebook Svart 13.Juli.2003 Hvor er jeg på vei nå? Og her? Ingensteder? , jeg ser i hvertfall ingen bilder. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juli.2003 Del på Facebook Svart 13.Juli.2003 Synes det bare på min maskin? Det ser ut til at jeg må være pålogget hos eurofoto for at bildene skal synes her. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 13.Juli.2003 Del på Facebook Svart 13.Juli.2003 Du må huske å dele ut dine album uten restreksjoner på dinebilder.no da trenger du ikke å¨være innlogget. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.