Jump to content

Problem med å få start på Cummins Mercruiser 150 ES


Burgermeister

Recommended Posts

Kremt.....er ikke tenningen testet ?

 

He he :wink:

Jau han testa tenninga og dødmannsknappen. Eg drog rundt og han målte. Alt normalt, men då fekk ikkje eg den feilen sjølvsagt. Opplyste han om det. Men når motoren då kinna kan det vel ikkje ha noko med det å gjere?

Link to post
Share on other sites

Skulle vel ikkje ha noko å sei når motoren stoppa under gange?

 

Blei ikkje feilsøkt i går og sannsynligvis ikkje i dag heller.

Mykje å gjere og sjukdom på ein av mekanikarane. Skulle priorotere

båten min så snart han fekk ryggen fri på den mekanikaren som har jobba på min.

Føle meg jævlig lite prioritert akkurat no. Kan ikkje dei sette til sides anna

arbeid og ta min som har venta i snart 18 veker!!!

Foreslår dei skiftar namn til "Rorbua" med undertittel " du skal høyre mykje".

Dei fekk forresten 1,5 kitsett. 0,5 frå Belgia og 1 frå Oslo. Dei hadde faktisk kitsett i Oslo

som dei ikkje klart å sende før det hadde gått 2 veker. Kan dei styre med i Oslo og Belgia lurer eg på.

Forjævlig dårlig opplegg! Er no rett og slett forbanna, va vel på tide.

Link to post
Share on other sites

Det er skremmende å se hvor lang tidd et autorisert verksted kan bruke på å få start på en nesten ny motor! Har de ikke faglærte mekanikere som kan feilsøke? Det er tross alt bare snakk om en vanlig motor, ikke romfartsteknologi. Mekaniske feil finnes ved feilsøking, elektroniske problemer har man diagnoseverktøy til. Det burde ikke være mulig å holde på så lenge med en helt standard dieselmotor!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Eg veit ikkje kva eg skal tru snart. Dette blir berre verre og verre. Sei igjen at dei må ha opp folk i frå Brunswick, men dei er no steikje umulig å få rykkt ut av Oslogryta. Kjenne båtlivet helde på å få seg ein knekk. Spørs om eg berre skal gløyme heile båten og la den ligge til det er fiksa og starte på nytt neste sesong.

Link to post
Share on other sites

Synes det er rart at ikke de har kommet noen vei enda. Alt er ok i følge de på den elektriske siden + alle dyser og sensorer virker. Jeg er imponert over hvor god startmotoren er,en hel sesong med bare kinning. Er vel bare kompresjonen igjen nå da?. Drar motor veldig lett rundt Eller føler du den butter litt i mot under kinning. Skulle den lekke forbi stempelringene kan du ta av oljelokket under kinning komp vil da søke letteste vei ut lokket. er det innsugsventil kan du ta av luftfilteret å høre om komp kommer ut denne veien. Uansett skal bli intresangt å høre hva som var den virkelige feilen.

Link to post
Share on other sites

Selger konkurs motor. Dei bygger det på at kittet erstattar alle elkomponent på motoren slik at den skulle ha starta dersom det var el.feil. Har forsøkt med 2 ulike ECU. Motor drar normalt lett rundt ja. Spørs om startmotoren snart går kruken med ta heile styret. Med komp kommer ut meinar du at der vil bli følbart trykk?

Link to post
Share on other sites

Det jeg mente var at Hvis kompresjonen lekker ut får du ikke bygget opp nokk trykk. diesel vil ikke antenne. Blir omtrent som å prøve å blåse opp en balong med hull i. Får å få dieselen til å antenne må du ha komprimert luft.

Se litt på video linken under så ser du hva jeg mener.

 

Link to post
Share on other sites

Bytt ledningsnett.

 

Enkel affere? Kan vel aldri tenke meg at det er lagervare. Blir vel 12 nye veker med venting på å få levert frå Belgia. Blir for dumt at eg skal instruere dei i kva dei skal gjere for å få til dette. Du kan vere trygge på at dei skriver timar med gaffel dersom dei skal gjere ting eg ber om.

 

For 2 år sidan sa Brunswick opp halve staben med serviceteknikarar for å takle krisa. Problemet er at båtmengda er like stor og servicen må då bli deretter. Sa til dei i Ålesund at dette kunne dei ikkje fortsette med. Berre å begynne med Volvo Penta på den sida av sundet også viss det er dette dei skal tilby kundane. Eg skulle vere heilt trygge på at dei hadde sagt i frå i klartekst kva dei synes om dette. Eg veit ikkje men det verkar som Brunswick bryr seg fint lite både i meg og R&S. Var på nippe til å bli rett forbanna og utidig sist eg var innom. Fekk lovnad om at siste ord vedrørande rekninga ikkje var sagt overfor Brunswick. Har nok bikka 25 000 no.

Skulle gladelig ha betalt mange lappar for å fått berga sesongen. Må sei at det er ufattelig surt at sesongen har gått fløyten p.g.a dette. Trur eg skal skrive ei formell klage til Gulliksen som no eig R&S for å få dette i formelle former.

Link to post
Share on other sites

Syntes du er en tålmodig kar. Ingen ære til Brunswick, jeg skal sørge for å holde meg unna dem ja. Jeg hadde uten tvil tatt kontakt med enten media eller juridisk hjelp i denne saken, som er laangt på overtid. Men det må du føle på selv.

 

Jeg vet Draco på Båtmagasinet sitt forum følger denne saken, og han er en dyktig motormann. Om han kan hjelpe her vet jeg ikke, men det skader ikke å be om råd.

Link to post
Share on other sites

Jeg vet Draco på Båtmagasinet sitt forum følger denne saken, og han er en dyktig motormann. Om han kan hjelpe her vet jeg ikke, men det skader ikke å be om råd.

 

Ser ikkje ut som det er mulig å sende IM på dette forumet. Har registrert meg. Må eg oprette tråd for å komme i kontakt med Draco?

Link to post
Share on other sites

Oppsummering av elendigheita:

 

18. april

Motor stoppa plutselig under gange. Alder litt over 2 år, driftstid 135 timar.

19. april

I kontakt med verkstaden for første gang. Bestiller mekanikar.

5. mai

Då he eg fått mekanikar til å sjå på elendigheita. Der er plenty trykk på innsprøytinga men null straum. Trudde derfor at det var Ecu som var gåen.

14. mai

Lageret i Belgia va visst tomt

25. mai

Så var det ikkje Ecu`en alikavel..... ( 20 dagar med venting rett i dass )

27. mai

Då vart det tauing med redningsskøyta til Ålesund for vidare testing.

09. juni

Då var alle sensorane skifta utan at det hjelpte. (Va visst ikkje alle skulle det vise seg)

Verkstaden skal kontakte Brunswick for vidare utgreiing.

7. juli

Skifta sensor til kam, njet ikkje den heller. 9 veker på verkstad no.

Tomt på lageret i Belgia for veiv sensor fortsatt. Skal få frå Italia men der har rette personen ferie, meir venting!

21. juli

Kamsensor skifta. 12 vekers leveringtid. Ikkje f.. Remvik og Standal fekk omsider Brunswick på bana i dag etter å ha lege på røret ei par timar. Lova at dei skulle ta skikkelig tak i dette nå.

28. juli

Då hadde dei fått skjemaet for timing av registeret. Skulle bli avklart før lunch. Tørr nesten ikkje å håpe lenger! Timinga av registeret var rett. Vil no prøve å få oppover folk frå Brunswick for å server dette.

05. august

Neste forslag frå Brunswick var å sende oppover eit kit som skal ta over styringa av det elektriske for å utelukke mekaniske feil. Dette viste ikkje dei i Ålesund eksisterte ein gong. Kommunikasjonen mellom dei er ei skandale! Kvifor i helsiken he ikkje det vore sagt at noko slikt eksisterar litt tidligare!

10. august

Duden på Brunswick hadde ferie denne veka, ser ut som om han meinte eg kunne vente ei par veker til. Har vel ikkje sendt det sidan det ikkje har dukka opp i dag heller. Dette blir faktisk berre verre og verre! Trudde ikkje det var mulig! Fantastisk kundebehandlig

16. august

Dukka opp 1 kitsett frå Oslo som faktisk kunne vore sendt med ein gong men det skulle absolutt bestillast eit frå Belgia, det kom også i dag men var berre halvt.

25. august

Kitsettet testa og ingen feil på det elektroniske……

Skal på nytt prøve å få Brunswick oppoover…..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...