Murphy's law Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til med heving i morgon, Geir. VHF, LRC, D5L/A Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til med hevingen. :flag_bp: Du må(eller noen andre) nesten filme at du hever båten Mvh Kaptein Fredrik Link to post
Geir Hel Svart 2.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Takk alle sammen, ja skal få noen te å filme å ta bilder. Har hatt mangen timer søvn i natt så kroppen er endelig mere på stell her. skal overnatte i ølen 50 meter ifra båten så eg kan klargjøre og tutle med ting vist eg ikke får sove inatt te dykkerne kommer ca kl 10 imorgen. Nå glede eg meg mere enn eg grue meg.For første gang i mitt liv har eg spørt og betalt for hjelp. Så eg var ikke supermann alikavel..hehehehe Endelig båt igjen Link to post
puddingen Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Godt du har innsett det da Geir Jaggu satt det langt inne å ta imot hjelp hos deg da Glad du tok til fornuften, og lykke til Link to post
Kjelli Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Skulle helst hatt "live" dekning her. Ønsker deg lykke til, har følgt med tråden hele tiden Link to post
Viksund 830 Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Når det gjelder bruk av de store plast fatene kan det være fornuftig å fylle de med litt luft før du bruker dem. Da har du litt mottrykk slik at de ikke deformerer seg så hvis belastningen blir for stor. Jeg vet om en som bygde en lekter med slike fat, det endte på første forsøk at fatet imploderte og sank. Så fylte han på litt trykkluft slik at han fikk ca 1 bar trykk i fatet og da fungerte det bra. Det er ikke sikkert at belastningen din blir så stor, men hvis det blir det så er det veldig dumt å ha ikke ha tenkt på det i forkant. Lykke til, følger spent med!!!! Link to post
Hans-Petter Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til Geir :flag_bp: Link to post
Vegardos Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til! håper dere slipper å plages så alt for mye, og att været er på deres side:) Link to post
Kal-El Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til!! Venter i spenning, og krysser alt som krysses kan? Link to post
SveinHa Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 ...det endte på første forsøk at fatet imploderte og sank. Neppe noe problem her da de skal være tilnærmet fulle av vann i utgangspunktet og etterhvert fylles med luft. Det gir et større trykk på innsiden enn om de blir brukt til flåte, da er der større trykk på utsiden. Lykke til Geir Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Geir Hel Svart 2.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Takker så mye. Skal ut å surre tau rund fata når den forte dressen er vaska og tørket, har ikke lyst å bli pisse syk før båten er oppe. Endelig båt igjen Link to post
SeaQueen Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til i morgen!!!! Link to post
Geir Hel Svart 2.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til i morgen!!!! Takker. Å takk for det du har gjort for meg Endelig båt igjen Link to post
jo--and Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Ønsker dere lykke til i morgen Så håper jeg det blir anledning til å ut på kvelden. Det fortjener dere. Håper samtidig at været er på deres side. Vi er nok mange som venter i spenning på bilder Link to post
Janniz Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Ønske dæ Myttjy løkke te i morra!! Mvh Janniz Link to post
Geir Hel Svart 2.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Takker. Perfekt vindretning imorgen,noe annet med nedbør,men det har ingenting å si. Endelig båt igjen Link to post
tkb Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Har fulgt tråden, og ønsker dere lykke til. Bra jobba! Link to post
Viksund 830 Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Neppe noe problem her da de skal være tilnærmet fulle av vann i utgangspunktet og etterhvert fylles med luft. Det gir et større trykk på innsiden enn om de blir brukt til flåte, da er der større trykk på utsiden. Hvis de skal brukes slik er jeg enig med deg SveinHa, bare tenkte jeg skulle dele litt erfaring......... "Man skal lære av andres feil, men noen må være de andre......" Link to post
Mix Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Lykke til Geir ! Krysser fingrene for dere ! Link to post
Pettern1972 Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Krysser bein og armer her Geir. Vi gleder oss til å se skøyta flytende (ja, jeg er optimist) Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Møkkalasset Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Kjenner det bygger seg opp en forventning her. Dette er en føljetong som alle håper får en lykkelig utgang. Men ingen vet hvordan det går før siste episode. Dette blir spennende! Lykke til Geir! Og måtte stormen holde seg unna! Link to post
littmild Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 (redigert) Lykke til! Dette går nok veldig bra Redigert 2.Desember.2011 av littmild (see edit history) - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
EIK Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Hei Geir. Spennande dette overfører noen klunkerter til deg hvis jeg får k.nr. Ditt ikke stress dette går så bra ja..... Link to post
puddingen Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 EIK: Står lenger tibake i tråden Link to post
Mix Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Kontonummer står Her i innlegg 297. Det er bare å hive seg på. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn