Jon-Kåre Svart 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 En flaske vin eller kanskje en eske konfekt levert på kontoret hvis løsningen ble bra Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Snakkes Svart 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 det er bare å kline til, så kan du bruke den til å heve den andre med. Link to post
Arne Hansen Svart 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 Hehe det var jammen en fin båt, hadde den vært i nærheten, og jeg hadde hatt bryggeplass hadde jeg jammen dratt bort med en skrutrekker for å vurdere tingenes tilstand Link to post
puddingen Svart 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 Koster ingenting å sjekke Geir... Link to post
Snakkes Svart 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 Lykke til i morgen da.... Link to post
Geir Hel Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Lykke til i morgen da.... Tusen takk. Har hatt meg 5 timer søvn nå,så kansje eg ikke er heilt fjern på møte. Når alt er i orden så kommer eg te å sove i ein uke i strekk, minst Endelig båt igjen Link to post
skage Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Håper at du får orden på ubåten din. Men med all respekt så bør du vel styre unna nye håpløse prosjekt. Denne båten du nå har på bunn bør vel være en tankevekker for hva du kan forvente deg av slike prosjekt. Skaff deg noe som er håndterlig både økonomisk og størrelsesmessig. Lykke til med båtlivet videre. Link to post
hanto1 Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Ved handel av en gratis 40+ fots skjøyte/kutter så er det stort sett selgeren som gjør en bra handel. Tipper den forrige eieren til Geirs vrak takker vorherre hver kveld at det ikke er hans problem som ligger på bunnen. Link to post
Geir Hel Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Da ser det ut som om eg får gitt bort ubåten,de skal diskutere litt,men ser lovende ut for meg Endelig båt igjen Link to post
JGH Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
SF Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 (redigert) Gitt bort, skal kommunen bruke den til noe Flott det order seg. Blir det oppussing av plattgatteren du byttet til deg nå da? Redigert 5.Januar.2012 av SF (see edit history) 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Geir Hel Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Flott det order seg. Blir det oppussing av plattgatteren du byttet til deg nå da? Retter blikket mot plattgatteren da ja Endelig båt igjen Link to post
SF Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Så ut som det var et godt potensiale for en kjekk bruksbåt. Kanskje ikke noe hytte på sjøen men, men... Er det mye råte i den? 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Geir Hel Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Så ut som det var et godt potensiale for en kjekk bruksbåt. Kanskje ikke noe hytte på sjøen men, men... Er det mye råte i den? Skråget ser bra ut, men må innrømme at eg ikke har studert båten så mye. Kommer sikkert te å legge den ut for salg. Men stelle båten litt å få komme meg ut med den så ser eg hvordan ståa er Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 7.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Hei ein liten oppklaring her, det var ein mellomperson som fiksa møte med teknisk sjef,der det kom frem om min økonomiske situasjon og mine forsøk av heving av båten pluss støtte her på baatplassen av både økonomisk og forslag. Derfor kom frafallet økonomisk vist komunen skulle hjelpe meg siden det var gjort så mye forsøk på å fjerne båten. Dette er ikke slik kommunen opererer men når det skranter økonomisk å mangel på hjelp privat, å eg får hjelp av så mangen ukjente folk,så blir dette seende ut som ett bidrag fra komunen da ein ser på meg at dette har tappa meg for energi og søvn i 100 dager (på grennsa til innleggelse her) Får (han er narkoman) blikk når eg er å handler. Eg tar heller ikke lett på det at andre skal ordne opp i mitt rot, men eg har heller ikke gitt faen i mitt rot. Må takke for all hjelp her Uten dokke så hadde eg sotte igjen med monster regning ifra komunen. Endelig båt igjen Link to post
alphaman Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Bra det ordner seg da nå må du spare til ny skute med forsikring.... Link to post
Kal-El Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Dette var gode nyheter!! Gratulerer så mye! Nå må du legge deg og få en velfortjent hvil:) Link to post
Geir Hel Svart 7.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Dette var gode nyheter!! Gratulerer så mye! Nå må du legge deg og få en velfortjent hvil:) Har knust gamle sove rekorden, eg har sove i over 15 timer i natt/dag Endelig båt igjen Link to post
SF Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Wartsila Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Knall at det ordnet seg til slutt, Geir Nå fortjener du en god periode med avslapning! Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Mix Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Kjempebra Geir ! Flott at det ordner seg ! Da var ikke hjelpen vår bortkastet likevel da. Link to post
puddingen Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Hyggelige nyheter Geir Link to post
CB. Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Det hjalp nok med den vinen til teknisk etat tipper jeg hehe Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
puddingen Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Slår aldri feil om man skal fornærme avholdsmennesker Link to post
CB. Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Etter farten å dømme i tekniske etater tviler jeg på de er avholdsmennesker hehe. Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn