Jump to content

Prosjekt : Perkins T6.3544 M


torbi

Recommended Posts

Det er nemleg slik du kan få ein brent ventil av, at eit sotflak vert liggande mellom ventil og sete og så får du ei gjennomblåsing på ein plass. Skal nok godt gjerast men det har skjedd.

 

Du kan tenkje deg at slike ujamnhetar vil lage turbulens og bremse exhausten Har du turbo så vil eg ikkje snakke om eit flak losnar og havnar i turboen som går frå 3-4000 omd. i SEKUNDET dvs mellom 100 000 til 250 000 omd/min.

 

Det som er like viktig er at du har så liten motstand både i innsug og exhaustkanalar som råd, då får du mest effekt ut av motoren. Det er jau ikkje for ingenting at dei som driv å trimmar motorar pussar og polerar insug og exhaustkanalar til den store gullmedalja.

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post

Atter ei gong.... Folk som veit ka dei snakkar om !

Det er nemleg slik du kan få ein brent ventil av, at eit sotflak vert liggande mellom ventil og sete og så får du ei gjennomblåsing på ein plass. Skal nok godt gjerast men det har skjedd.

 

Du kan tenkje deg at slike ujamnhetar vil lage turbulens og bremse exhausten Har du turbo så vil eg ikkje snakke om eit flak losnar og havnar i turboen som går frå 3-4000 omd. i SEKUNDET dvs mellom 100 000 til 250 000 omd/min.

 

Det som er like viktig er at du har så liten motstand både i innsug og exhaustkanalar som råd, då får du mest effekt ut av motoren. Det er jau ikkje for ingenting at dei som driv å trimmar motorar pussar og polerar insug og exhaustkanalar til den store gullmedalja.

Link to post

Mekanisk, med skrape eller kniv og så ein eller annan form for stålbørste på drill eller dremel o.l.

 

Dette plar ein gjera fyrst, det som er viktig no er å ikkje skade ventilseta.

 

Eg for min del maskerar, brukar gummihylser gummiplater for å beskytte og sandbles toppen, før eg freser seta evt skifter styringar og sete. Det viktigaste er at det er reint før ein set igang med dei nøyaktige tinga.

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post

Til alle her inne, følg med på denne Linken, desse har utstyret og veit kva dei driv med. :yesnod::yesnod:

 

Det er motorporno av høgaste sort :thumbsup::thumbsup: , ein motor som får ei slik behandling og blir behandla i ettertid med verdighet og stell, kan jau halde i 20-30-40 000 timar uten problem.

Redigert av M/B Øyfjell (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post

Dæsken dytte meg, :lol::lol: :lol: det oppsynet ditt "Puddingen" og dei komentarane dine, får meg til å le så eg nesten dett av stolen kvar gong. :lol::lol: :lol:

Redigert av M/B Øyfjell (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post

dscn1615.jpgIdag sprayet eg blå farge, var spent på hvordan blåfarge kom til å se ut, det ble ikke helt lik som gamle farge, denne farge så frisk ut og kommer til å bli bra når hele motoren blir malt.

Hva synes dere om denne farge.? :smiley:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post

Til alle her inne, følg med på denne Linken, desse har utstyret og veit kva dei driv med. :yesnod::yesnod:

 

Det er motorporno av høgaste sort :thumbsup::thumbsup: , ein motor som får ei slik behandling og blir behandla i ettertid med verdighet og stell, kan jau halde i 20-30-40 000 timar uten problem.

Det er dette som er overhaling. Når det er sagt så er det slik at ved overhaling skal alle mål kontrolleres og ikke nødvendigvis maskineres. Riper i en veivaksel f.eks. kan iblandt poleres og da trengs ikke sliping. Flott med prosjekttråder da.

Link to post

Litt båt porno til deg Torbi. Her har du bakgrunnsmusikk mens du gjør ferdig prosjektet. :thumbsup:

Det må være herlig å ha 2 Perkins motorer i kjelleren, når det gjelder musikk så kan eg ikke hører siden eg er døv selv. :-)

 

Gleder meg til å få Perkins motor følelser når eg starter maskin.:-)

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post

Den var jo veldig blå da :lol:

det er jo valg-år i år ;-)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

her mere godlåt..

 

http://www.youtube.com/watch?v=ueAbUpDkNTw

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

rødgrønn motor er ikke politisk korrekt ;-)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...