Framtia Svart 18.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2023 Tipper det snart kommer en jævlig bra og nyoppusset båt for salg i Syd-Frankrike 😀 bam bam! Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2023 Kjente jeg ble nysgjerrig nå @Framtia Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2023 dude skrev for 2 timer siden: geriatrisk avdeling her på BP som kan bli med å pimpe balja før hjemreise, og kanskje tilogmed være mannskap :-) ) 😅😅😅 kan bli en fin gjeng dette👍 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2023 Thostr skrev for 3 timer siden: Du er nok litt for nært opp til "vårspretten" hvor folk begynner å drømme om hvor mye de skal få for båtene sine. Det er nok mulig du har et poeng her Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vestkystseiler Svart 18.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2023 3 hours ago, Bjørn Løvjomås said: Kjente jeg ble nysgjerrig nå @Framtia Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 19.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2023 Bjørn Løvjomås skrev for 23 timer siden: Der ligger en jeanneau S.O 39I hos Heitmann. Det er også en dufour 385 i Drammen. Der venter jeg på tlf fra Megler snart. Ligger også en litt småspennende benneteau på Sicilia. 👍 Kanskje du skal høre på denne podcasten før du handler båt på Sicilia 😂https://podcasts.apple.com/no/podcast/henlagt-espen-lee-andy-larsgaard/id1655823101 Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 19.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2023 (redigert) 23 hours ago, Olevine said: Men tenk hvor godt den hadde rigget i Pollen en sommerkveld! Du kunne jo fått billettinntekter for omvisning, og kanskje en liten tur i Tromøysundet. Bjørn hadde nok lagt turen til litt oppi elva en sen sommerkveld med banjotoner fra "deliverance" i bakgrunnen Redigert 19.Januar.2023 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2023 sap_2000 skrev 21 minutter siden: banjotoner Du er litt sjesken der skjønner jeg..😅😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Framtia Svart 19.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2023 SO39 og Dufour 385 er jo vesentlig mindre båter enn den du ga bud på, men det er du vel klar over. Beklager om jeg skapte forventninger om båten i Syd-Frankrike, det var bare forsøk på en morsomhet fra min side :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
lurvetass Svart 19.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2023 Denne tråden er jo kjempespennende. En finne seg båt tråd hvor vi er med i prosessen er topp nå når de fleste er i vinteropplag og båtabstinensene sliter på mange av oss. Bare bra det tar litt tid og flere båter er opp til vurdering og diskusjon. Topp at du tar oss med på det @Bjørn Løvjomås Og når båt er funnet og skal til hjemmehavn blir det jo hentetråd også, helt topp. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2023 Framtia skrev for 1 time siden: SO39 og Dufour 385 er jo vesentlig mindre båter enn den du ga bud på Ja. Jeg får dra å se. Å trekke inn magen litt😅😅 Absolutt ikke noe problem med den lille morsomheten @Framtia Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sun Flyer Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Siden du virker åpen for båter uten dekkssalong.; hvorfor ikke denne? Feeling Par Kirie 486 | FINN.no Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bergen Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Bjørn Løvjomås skrev for 16 timer siden: Ja. Jeg får dra å se. Å trekke inn magen litt😅😅 Om du er åpen for en såpass "liten" båt, så er jo denne https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=284995701 i ditt nabolag en litt spennende båt. Jeg sliter litt med å se for meg helhetsbildet av hvordan den er innredet, og er og usikker på om den er riktig priset, så kanskje det går an å by noe lavere her? Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Knus heller sparebøssen og prut godt på denne: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=266562744 Her har du klassiker. Sjelden man angrer på kjøp av en slik båt. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Sun Flyer skrev for 2 timer siden: Siden du virker åpen for båter uten dekkssalong.; hvorfor ikke denne? Feeling Par Kirie 486 | FINN.no En venn av meg har en Feeling, og den har de hatt i mange år (også seilt ARC). De er veldig godt fornød med båten, og jeg oppfatter dette som en veldig bra seilbåt. Ville absolutt tatt en titt på denne. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
aebi Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 (redigert) https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=288050288 Her har du bobåt så det holder Redigert 20.Januar.2023 av aebi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Mange flotte båter, desverre så er maksgrense egentlig satt til 1.1 Mye på grunn av at jeg ikke ønsker å dra på meg for mye lån🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
aebi Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Bjørn Løvjomås skrev for 1 time siden: Mange flotte båter, desverre så er maksgrense egentlig satt til 1.1 Mye på grunn av at jeg ikke ønsker å dra på meg for mye lån🙂 Dersom de ulike båtmeglerne i bransjen følger med i timen, så bør du nå etter hvert bli kontaktet av disse. Ikke minst i kraft av din egen posisjon i båtmiljøet. Det er nok langt flere enn det du tror som kjenner til deg gjennom dine transport-brev i dette forumet. Sitt stille i båten og vent, så napper det snart, sa min far ofte. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 (redigert) Jeg har snakket med diverse båtmeglere, er jo et par tre båter som ligger hos slike, som jeg har meldt min interesse til. Så de vet om hva jeg tenker. Har til og med nevnt det for en viss megler i Bergen. Riktignok mest motor med han da Nå er det vel slik at min posisjon ikke er så veldig😅 det er en og annen Bp som kjenner meg igjen om jeg skriver litt. Men ellers klarer jeg nok å skli under radar 😅 sitte stille i båten er ganske vanskelig uten båt... 😅😅 Redigert 20.Januar.2023 av Bjørn Løvjomås Lagt til (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Faxen Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Det blir vel veldig vått uten båt. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 @Faxen definitivt 😅😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Grand Banks jr Svart 20.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2023 Men du har jo en seilbåt da. Kan sitte stille i den. Om enn litt kjedelig. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 @Grand Banks jrå bittelitt kaldt.. da bli det vanskelig å sitte stille😅😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Komodo Svart 21.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 LAKA skrev for 22 timer siden: Knus heller sparebøssen og prut godt på denne: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=266562744 Her har du klassiker. Sjelden man angrer på kjøp av en slik båt. Den der var ikke min favoritt. Masse teak på dekk, og lakkert skrog... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2023 @Komodo, gode poeng👍 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.