Jump to content

Seilbåt med bokomfort som White Lady, P440 med rederlugar med ordentlig seng, finnes det?


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Bjørn Løvjomås skrev for 23 timer siden:

Der ligger en jeanneau S.O 39I hos Heitmann.  Det er også en dufour 385 i Drammen. Der venter jeg på  tlf fra Megler snart.  Ligger også en litt småspennende benneteau på Sicilia.  👍

Kanskje du skal høre på denne podcasten før du handler båt på Sicilia 😂https://podcasts.apple.com/no/podcast/henlagt-espen-lee-andy-larsgaard/id1655823101

Link to post
Share on other sites

23 hours ago, Olevine said:

Men tenk hvor godt den hadde rigget i Pollen en sommerkveld! Du kunne jo fått billettinntekter for omvisning, og kanskje en liten tur i Tromøysundet.

Bjørn hadde nok lagt turen til litt oppi elva en sen sommerkveld med banjotoner fra "deliverance" i bakgrunnen :giggle:

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Denne tråden er jo kjempespennende. 

En finne seg båt tråd hvor vi er med i prosessen er topp nå når de fleste er i vinteropplag og båtabstinensene sliter på mange av oss.

Bare bra det tar litt tid og flere båter er opp til vurdering og diskusjon.

Topp at du tar oss med på det @Bjørn Løvjomås

 

Og når båt er funnet og skal til hjemmehavn blir det jo hentetråd også, helt topp.

 

 

Hilsen

Lurvetass

 

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev for 16 timer siden:

Ja. Jeg får dra å se.  Å trekke inn magen litt😅😅

 

Om du er åpen for en såpass "liten" båt, så er jo denne https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=284995701 i ditt nabolag en litt spennende båt. Jeg sliter litt med å se for meg helhetsbildet av hvordan den er innredet, og er og usikker på om den er riktig priset, så kanskje det går an å by noe lavere her?   

Link to post
Share on other sites

Sun Flyer skrev for 2 timer siden:

Siden du virker åpen for båter uten dekkssalong.; hvorfor ikke denne? Feeling Par Kirie 486 | FINN.no

En venn av meg har en Feeling, og den har de hatt i mange år (også seilt ARC). De er veldig godt fornød med båten, og jeg oppfatter dette som en veldig bra seilbåt. Ville absolutt tatt en titt på denne. 

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev for 1 time siden:

Mange flotte båter,

desverre så er maksgrense egentlig satt til 1.1

Mye på grunn av at jeg ikke ønsker å dra på meg for mye lån🙂

Dersom de ulike båtmeglerne i bransjen følger med i timen, så bør du nå etter hvert bli kontaktet av disse. Ikke minst i kraft av din egen posisjon i båtmiljøet. Det er nok langt flere enn det du tror som kjenner til deg gjennom dine transport-brev  i dette forumet.

Sitt stille i båten og vent, så napper det snart, sa min far ofte. :wink:

Link to post
Share on other sites

Jeg har snakket med diverse båtmeglere, er jo et par tre båter som ligger hos slike, som jeg har meldt min interesse til. Så de vet om hva jeg tenker. Har til og med nevnt det for en viss megler i Bergen. Riktignok mest motor

med han da

 

Nå er det vel slik at min posisjon ikke er så veldig😅 det er en og annen Bp som kjenner meg igjen om jeg skriver litt. Men ellers klarer jeg nok å skli under radar 😅

sitte stille i båten er ganske vanskelig uten båt...

😅😅

Redigert av Bjørn Løvjomås
Lagt til (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

LAKA skrev for 22 timer siden:

Knus heller sparebøssen og prut godt på denne: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=266562744

 

Her har du klassiker. Sjelden man angrer på kjøp av en slik båt. 

Den der var ikke min favoritt. Masse teak på dekk, og lakkert skrog...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...